//

Petitie tegen het uitgeven van iPhone's door Mobistar

Petitie tegen het uitgeven van iPhone's door Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Wat maakt dat in godsnaam uit hoeveel hij er voor vraagt??? Er wordt toch niemand verplicht dat bedrag te betalen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17-08-10, 19:15
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk bericht
Wat maakt dat in godsnaam uit hoeveel hij er voor vraagt???

Er wordt toch niemand verplicht dat bedrag te betalen
Jawel dat maakt wel uit, want elke iPhone die wordt opgekocht om er winst op te maken via internet, is een iPhone die ook gewoon op een eerlijke manier naar de eerstvolgende wachtende op een reservatielijst had kunnen gaan...

Zulke mensen kopen die iPhones dan toch alleen maar op om ze vervolgens met winst te gaan verkopen, en niet voor zichzelf. Als zij die toestellen niet hadden opgekocht, dan waren er nu weer enkele wachtenden blij omdat ze iets eerder hun iPhone hadden aan de normale prijs.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 17-08-10, 21:50
Bemay Bemay is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Idd FenixStyle, exact mijn punt.
  #43  
Oud 17-08-10, 23:38
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Pfff...
Dit is toch gewoon een belegging. Hij heeft zich de moeite geloond om er twee of meerdere voor te schieten met zijn zuur verdiende spaarcentjes en hij probeert ze nu met winst te verkopen. Helemaal zijn goed recht.
Er zullen zeker mensen zijn die een iphone snel en makkelijk willen krijgen en die daar meer geld voor over hebben. Dat kan dan via hem.
Nu zal hij zich wel moeten haasten, want ik denk niet dat iemand nu nog 900 Euro zal neertellen voor een iphone terwijl ze in de winkel voor 750 liggen.
De truck van 1000 Euro werkte beter met geimporteerde USA-iphones een paar maanden geleden. Toen was het echt schaars goed.
  #44  
Oud 17-08-10, 23:42
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Dan moet je maar 'ns op het verkoopforum kijken. Belgische iphone4s van 16GB die aan de prijs van een nieuwe 32GB of nog duurder verkocht worden. Een Belgische iphone4 die wettelijk verplicht simlockvrij is, is meer waard op de markt dan zo'n USA-import die meestal met 'n jailbreak unlocked zijn.
  #45  
Oud 25-08-10, 16:07
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Na een paar weken geleden ergens op de mobistar site mijn beklag te hebben gedaan over de werking van de MC en hoe ze hun telefoontoestel hanteren (nooooit oppakken) kreeg ik vandaag plots telefoon van mobistar !

Ze hadden het getest en kregen binnen de minuut iemand aan de lijn, ik zal pech gehad hebben zei ze, maar ik kreeg wel 2 uur gratis beltegoed ter compensatie !

10 min later een sms dat dit niet doorging omdat ik al was overgestapt naar MV
  #46  
Oud 25-08-10, 16:52
dePAUL dePAUL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donat Bekijk bericht
Na een paar weken geleden ergens op de mobistar site mijn beklag te hebben gedaan over de werking van de MC en hoe ze hun telefoontoestel hanteren (nooooit oppakken) kreeg ik vandaag plots telefoon van mobistar !

Ze hadden het getest en kregen binnen de minuut iemand aan de lijn, ik zal pech gehad hebben zei ze, maar ik kreeg wel 2 uur gratis beltegoed ter compensatie !

10 min later een sms dat dit niet doorging omdat ik al was overgestapt naar MV
lol! Geweldig!
  #47  
Oud 25-08-10, 20:12
woca woca is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Ik sluit me sinds vandaag aan bij de vorige posts :

Ongelooflijk dat mobistar zo weinig weet over de iphone...hun advies luidde : "zoek eens op internet via google"... en anders moest ik maar contact opnemen met Apple.
Als je een iphone koopt bij Mobistar heb je totaal geen service. (je krijgt geen hulp van Mobistar, want ze kennen niks van de iphone en Apple wil ook geen hulp bieden omdat de iphone bij Mobistar gekocht is.)
In mijn geval is de enige optie dus om de iphone via Mobistar op te sturen voor herstelling. Dit betekent dat ik mijn 14 dagen oude iphone direct kwijt ben voor minstens 4 weken !!
Dit terwijl iemand met een beetje kennis van de iphone dit probleem misschien zeer eenvoudig zou kunnen oplossen.

Mijn advies luidt dan ook : koop liever de iphone bij een Apple store, daar hebben ze waarschijnlijk meer kennis en kun je er gemakkelijker terecht met problemen.
  #48  
Oud 25-08-10, 20:37
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woca Bekijk bericht
Ik sluit me sinds vandaag aan bij de vorige posts :

Ongelooflijk dat mobistar zo weinig weet over de iphone...hun advies luidde : "zoek eens op internet via google"... en anders moest ik maar contact opnemen met Apple.
Als je een iphone koopt bij Mobistar heb je totaal geen service. (je krijgt geen hulp van Mobistar, want ze kennen niks van de iphone en Apple wil ook geen hulp bieden omdat de iphone bij Mobistar gekocht is.)
In mijn geval is de enige optie dus om de iphone via Mobistar op te sturen voor herstelling. Dit betekent dat ik mijn 14 dagen oude iphone direct kwijt ben voor minstens 4 weken !!
Dit terwijl iemand met een beetje kennis van de iphone dit probleem misschien zeer eenvoudig zou kunnen oplossen.

Mijn advies luidt dan ook : koop liever de iphone bij een Apple store, daar hebben ze waarschijnlijk meer kennis en kun je er gemakkelijker terecht met problemen.
Zucht... Niet te geloven zo'n wantoestanden.
Kzou eigenlijk op m'n tanden moeten bijten en geen iPhone kopen... en hopen dat honderden belgen dat ook doen... ze zullen volgend jaar wel een andere reseller kiezen dan en voor voldoende voorraad zorgen dan
Ik sta ondertussen 4 weken op de lijst als 1ste in een Mobistar winkel... maar der komt maar niets binnen... Wanneer? Hoeveel? Niemand bij Mobistar dat van iets weet...

Kort samengevat: wat een onkunde van Mobistar en haar verdelers!
  #49  
Oud 25-08-10, 20:40
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Stel u voor dat ik na 6 weken wachten eindelijk een iPhone krijg via Mobistar... en dat er dan problemen mee zijn waardoor ik hem opnieuw 4 weken moet missen...

Ik denk dat ik hem in dat geval los door het etalage venster gooi bij Mobistar!
  #50  
Oud 25-08-10, 21:37
woca woca is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Stel u voor dat ik na 6 weken wachten eindelijk een iPhone krijg via Mobistar... en dat er dan problemen mee zijn waardoor ik hem opnieuw 4 weken moet missen...

Ik denk dat ik hem in dat geval los door het etalage venster gooi bij Mobistar!
Tja, ik heb dan ook alle moeite van de wereld gedaan om snel aan een Iphone 4 te geraken en er nog eens 120 km voor gereden... en dan 14 dagen later ben ik hem terug kwijt voor 4 weken...
Begin toch meer en meer twijfels te hebben over die inmiddels beruchte iphone 4 ! Als hij het doet is het een super toestel, maar je begint toch wel angstvallig veel problemen te zien rond deze "best iphone ever"...
Heb vroeger talloze goedkopere gsm's gekocht en nooit problemen mee gehad. Het is al erg genoeg dat er uberhaupt problemen zijn met een splinternieuw toestel van 750 euro...als je dan nog geen support krijgt dan wordt je toch wel eventjes gefrustreerd !
  #51  
Oud 25-08-10, 21:47
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Had je hem misschien beter bij vandenborre gekocht, want zij hebben hun "akte van vertrouwen"
  #52  
Oud 07-10-10, 16:10
boykiss2 boykiss2 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Beringen
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mapmap Bekijk bericht
Toen ik de dag voor de launch in een mobistar winkel stond werd er daar toch duidelijk gemaakt dat er van de top van mobistar een bevel is doorgegaan dat de eerste maand er geen enkele mobistar medewerker een toestel mocht kopen.

En dat was ook duidelijk te merken aan de houding van de verkoper toen ik melde dat ik een launch reservatie had. Ik spreek nu wel over een officieel Mobistar centre. Die zelfstandigen die doen toch wat ze willen.

heb dat ook gehoord, maar die verkoper in de mobistar winkel had er wel ene, en stond er schoon mee te bellen en rond te draaien...
  #53  
Oud 07-10-10, 18:17
ronvgs ronvgs is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

Plaats eens een twitter bericht dan heb je zo een hoop reacties en voeg #Mobistar aan je bericht toe.
  #54  
Oud 07-10-10, 21:06
bomal5421 bomal5421 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

weinig "mobi" en nog minder "star". Heb een paar abonnementen (voor het bedrijf en
privé) en had er 5 maanden geleden een paar opgezegd... Wat een lijdensweg !
Iedere keer ik hun klantendienst opbel, krijg ik de belofte dat alles geregeld is maar
telkens opnieuw krijg ik een nieuwe factuur...
Ik ben van plan om een site op te richten voor mensen met klachten over mobistar want dergelijke incompetentie heb ik nog maar zelden meegemaakt !

Iemand suggesties voor de naam voor de site ?

Laatst gewijzigd door WDS001; 07-10-10 om 22:31. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #55  
Oud 08-10-10, 19:54
BlixM BlixM is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Wat een wanpraktijken bij Mobistar! Nergens komen er maar iPhone's binnen, of het is altijd de andere versie (bv. 16 GB wanneer je op een 32 GB wacht), maar ondertussen duiken de iPhone's wel overal op op ebay, 2dehands, kapaza enzo....

Ik kan niet geloven wat een onkunde bij Mobistar. Ik sta ondertussen al 2 weken als 1ste op de wachtlijst voor een 32 GB toestel! De eerste week werd me duidelijk verteld dat ze slechts 1 keer per week een levering krijgen van alles (incl. andere toestelen en materiaal), de week erna, als je eens duidelijk maakt aan de telefoon dat het je niet zint, dan komt er ineens een levering dinsdag... of woensdag... of donderdag...

HALLO!!!???

Ik weet niet waar het probleem zich bevindt, bij Mobistar die alle toestellen eerst leuk uitdeelt aan eigen werknemers, of shops die ze zelf opkopen en als particulier 2dehands verkopen...

Ik open deze topic omdat ik denk dat hier wel veel straffe verhalen zullen volgen van mensen die soortgelijke bull**** te horen hebben gekregen van Mobistar!

Leveringen gebeuren maximaal 3x per week. Dan zijn er nieuwe toestellen, en worden de reparaties omgewisseld. Iphone is vorige week niet geleverd, deze week ook niet veel. Mobistar kan hierzelf ook weinig aan doen, zij krijgen ook maar een beperkt aantal toestellen per week vrijgemaakt door Apple. Vandenborre, Mediamarkt, Fnac verkopen de toestellen ook al, dusja, meerdere verkooppunten, géén vermeerdering van aantallen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woca Bekijk bericht
Mijn advies luidt dan ook : koop liever de iphone bij een Apple store, daar hebben ze waarschijnlijk meer kennis en kun je er gemakkelijker terecht met problemen.
Apple stores die verkopen de Iphone niet.... allessinds Switch, S&S & Easy-M niet... zij willen geen ellelange wachtlijsten om daardoor klanten kwijt te geraken.

Laatst gewijzigd door BlixM; 08-10-10 om 19:56.
  #56  
Oud 09-10-10, 01:26
BlixM BlixM is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squeek Bekijk bericht
en dan het feit nog dat ze in de krant een artikel hebben gepubliceerd dat er genoeg voorraad is voor iedereen! dat is helemaal misselijkmakend. ik ben ook al aan het zoeken vanaf het begin en er valt gewoon geen beginnen aan. nergens weten ze van toeten of blaze. smerigste release van een product ever dat ik weet!!
Deels ook de schuld van Apple. Zij leveren weinig, om zo de klanten nog extra heet te stomen...
  #57  
Oud 09-10-10, 09:35
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bomal5421 Bekijk bericht
weinig "mobi" en nog minder "star". Heb een paar abonnementen (voor het bedrijf en
privé) en had er 5 maanden geleden een paar opgezegd... Wat een lijdensweg !
Iedere keer ik hun klantendienst opbel, krijg ik de belofte dat alles geregeld is maar
telkens opnieuw krijg ik een nieuwe factuur...
Ik ben van plan om een site op te richten voor mensen met klachten over mobistar want dergelijke incompetentie heb ik nog maar zelden meegemaakt !

Iemand suggesties voor de naam voor de site ?

Dergelijke sites bestaan al heel lang. Kijk maar eens op het forum van Userbase en Tik.be
  #58  
Oud 20-10-10, 22:39
propecy propecy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik had gebeld naar mobistar veldstraat gent , de verkoper zei ja ik heb er nog genoeg in voorraad kom maar af , daar toegekomen vertelde ik dat ik gebeld had , en zei er bij dat ik nog onder abo lag bij proximus . Opeens zei hij ik heb er geen meer zeker niet voor proximus klanten . Ik kon er wel ééntje krijgen als ik mobistar werd zei hij met een grijns op zijn gezicht ergens versta ik dit wel maar waarschijnlijk krijgen die een premie als ze een abo afsluiten .
  #59  
Oud 20-10-10, 22:41
propecy propecy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Oei vergeten bijzetten , heb er dan de dag erna één gekocht in kortrijk winkelcentrum K bij saturne daar hadden ze er nog genoeg in voorraad HI HI
  #60  
Oud 21-10-10, 01:19
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door propecy Bekijk bericht
Oei vergeten bijzetten , heb er dan de dag erna één gekocht in kortrijk winkelcentrum K bij saturne daar hadden ze er nog genoeg in voorraad HI HI
Idd bevistigd heb er de 18de een 16 gig gaan halen, Direct mee. zonder problemen en nog vriendelijk ook. kreeg zelfs een hoesje voor niets
__________________
Sorry voor de taalfouten, ik heb dyslectie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobistar en het Iphone zakje W34p0ns iPhone accessoires en onderdelen 2 14-08-09 11:02
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding juulie Archief 1 06-03-09 18:15
Hotspots in het buitenland tegen flatrate - iPass mla Wi-Fi 0 10-01-09 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.