//

Petitie tegen het uitgeven van iPhone's door Mobistar

Petitie tegen het uitgeven van iPhone's door Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Precies de indruk dat deze toppic vol gefrusteerde mensen zitten. Al die idioten die denken dat mobistar Iphone schaarste creert denk 2 keer na! Belgische ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 28-10-10, 16:29
daneok daneok is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Precies de indruk dat deze toppic vol gefrusteerde mensen zitten.
Al die idioten die denken dat mobistar Iphone schaarste creert denk 2 keer na! Belgische markt is gewoon niet interessant voor Apple (simlokvrije toestellen hallo!!!!! )
Bovendien worden de weinige toestel massaal opgekocht door nederlanders, duitsers en zelfs Engelsen.
Als jullie echt denken dat proximus of Base het beter kunnen? beetje naief hé
Over da gezever van telefoonoppakken, als een telefoon heel de dag door, continu rinkelt met meerendeel nederlanders aan de lijn met diezelfde vraag: Hebben jullie de Iphone? plus je moet zowieso de klanten helpen in de shop.
dan is het onmogelijk om elk telefoontje te beantwoorden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 28-10-10, 23:58
BlixM BlixM is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daneok Bekijk bericht
Precies de indruk dat deze toppic vol gefrusteerde mensen zitten.
Al die idioten die denken dat mobistar Iphone schaarste creert denk 2 keer na! Belgische markt is gewoon niet interessant voor Apple (simlokvrije toestellen hallo!!!!! )
Bovendien worden de weinige toestel massaal opgekocht door nederlanders, duitsers en zelfs Engelsen.
Als jullie echt denken dat proximus of Base het beter kunnen? beetje naief hé
Over da gezever van telefoonoppakken, als een telefoon heel de dag door, continu rinkelt met meerendeel nederlanders aan de lijn met diezelfde vraag: Hebben jullie de Iphone? plus je moet zowieso de klanten helpen in de shop.
dan is het onmogelijk om elk telefoontje te beantwoorden.

Jij denkt precies ook dat je er alles van kent.

Ten eerste: In ALLE M* Centers was*/*is een wachtlijst. Op sommige plaatsen weggewerkt, op sommigen nog 25 - 50 mensen.

In de M* winkels (Zelfstandige Mob* agenten) kiezen zelf of ze het toestel al dan niet met of zonder wachtlijst verkopen.

Op wachtlijst : Niet snel een NL'er toegelaten. Ze kunnen trouwens niet naar België komen om een IPhone te kopen met factuur & BTW nr van hun werkgever.

Laatste maand (2 maanden) beginnen andere mediawinkels (Fnac, Mediamarkt, Krëfel, Saturn, etc) de IPhone ook te verkopen. Maar de toelevering van Apple aan België is daarmee niet in de zelfde kwantiteit gegroeit. Daarom is er op sommige plaatsen nu ineens een langere wachttijd.

En als jullie een "übercoole" petitie tegen M* willen opstarten, veel succes. Zonder Mob* was er in België nog steeds geen iPhone, of was hij er veel later. Dit omdat M* al jaren het exclusiviteitscontract van de iPhone met Apple heeft afgesloten. Waarom denk je dat je alleen een verzekering op een iPhone kan nemen bij M*?

Grtz,

BlixM
  #63  
Oud 29-10-10, 00:06
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Amen!!!

Heel duidelijk uitgelegd!
  #64  
Oud 29-10-10, 01:47
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daneok Bekijk bericht
Precies de indruk dat deze toppic vol gefrusteerde mensen zitten.
Al die idioten die denken dat mobistar Iphone schaarste creert denk 2 keer na! Belgische markt is gewoon niet interessant voor Apple (simlokvrije toestellen hallo!!!!! )
Bovendien worden de weinige toestel massaal opgekocht door nederlanders, duitsers en zelfs Engelsen.
Als jullie echt denken dat proximus of Base het beter kunnen? beetje naief hé
Over da gezever van telefoonoppakken, als een telefoon heel de dag door, continu rinkelt met meerendeel nederlanders aan de lijn met diezelfde vraag: Hebben jullie de Iphone? plus je moet zowieso de klanten helpen in de shop.
dan is het onmogelijk om elk telefoontje te beantwoorden.
Precies de indruk dat deze post door een 13-jarige of een gefrustreerde Mobistar-winkelier geschreven is. Rampzalige spelling en grammatica, dwaze veronderstellingen en hersenloos verdedigen van een bedrijf dat een potje heeft gemaakt van de distributie van de iphone 4 in België. Het feit dat die hersenloze tirade je eerste post is versterkt mijn vermoedens dat jij , zij het direct of indirect, voor Mobistar werkt.

Of toestellen met een simlock verkocht worden of niet maakt Apple juist niets uit, zij willen boter bij de vis en krijgen die, simlocks zijn juist de keuze van de provider, die ze zo kan binden aan hun abonnementen. In België zijn simlocks wettelijk verboden dus hoeft Apple ook geen carrier-specifieke iphones maken voor distributie in België, wat de productiekost omlaag haalt.

Doe de wereld een plezier en blijf de volgende keer dat je idee hebt gewoon van het toetsenbord af, want je kraamt regelrechte onzin uit.
  #65  
Oud 29-10-10, 13:18
daneok daneok is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

@johnny Ik ben inderdaad nieuw op dit forum omdat ik op zoek ging naar informatie over de jailbreak. Nu toevallig stuitte ik op deze post en aangezien ik inderdaad betrokken ben bij de verkoop van Iphones door mobistar besloot ik hierop te reageren. Nu over de spelling en grammatica zeveren van mijn post is een beetje kinderachtig, kijk eens rond op dit forum en je vind wel meer spellingsfouten of grammatica fouten dan in mijn post. Je vond het gewoon leuk om mij af te breken en dus besloot je me daar op af te rekenen. Als ik zin heb om op dit forum mijn mening te uiten dan doe ik dat.
In mijn post probeerde ik vooral de verkopers te verdedigen en niet zozeer mobistar.
Nu was het een andere operator die de toestellen had verkocht zou dit topic niet over Mobistar gaan maar over proximus of base.


  #66  
Oud 29-10-10, 17:40
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Verdedig dan ook effectief de verkopers in plaats van Mobistar zo fanatiek te verdedigen. Veel mensen zijn ontevreden met hoe Mobistar de verdeling regelt, waarbij sommige winkels weken moeten wachten op nieuwe toestellen terwijl ze in andere winkels gewoon voor het graaien liggen.
  #67  
Oud 31-10-10, 12:13
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

[QUOTE=JohnnyricoMC;593242]Verdedig dan ook effectief de verkopers in plaats van Mobistar zo fanatiek te verdedigen. Veel mensen zijn ontevreden met hoe Mobistar de verdeling regelt, waarbij sommige winkels weken moeten wachten op nieuwe toestellen terwijl ze in andere winkels gewoon voor het graaien liggen.[/Q

Het is geen mobistar probleem alleen, ik heb toevallige ééntje op de kop kunnen tikken bij PhotoHall. In België is de iPhone 4 moelijk of niet te koop. Zie maar bij FNAC of elders...
  #68  
Oud 31-10-10, 16:13
Kaasschaaf Kaasschaaf is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

ik zie het probleem niet. Vorige week een iPhone 4 16gb besteld bij een mobistar partner en wordt netjes met de post opgestuurd naar Nederland.
  #69  
Oud 01-12-10, 20:49
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Volgens mij hangt het niet aan Mobistar of Fnac of Mediamarkt... De vraag naar de toestellen is gewoon zo ontzettend groot. Niet enkel in belgië.
Het is normaal dat er wachtlijsten komen voor de Iphones. Al heb ik ook al horen zeggen dat mobistar medewerkers wat kunnen 'klooien' met die lijst en hun zelf dus 1tje aan de klant leggen, toen ik met een vertegenwoordiger sprak van Mobistar zelf.
Ik heb zelf een toestel besteld in Hasselt in België en de wachttijd is nog steeds 3 weken. Ik hoop erop dat het sneller kan, een leven zonder Iphone is om gek te worden
  #70  
Oud 01-12-10, 22:05
Mindblower008 Mindblower008 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 80
Standaard

dit is echt een grap van een topic.


klein land = niet interessant! zo simpel is het, en het rijmt nog ook!
  #71  
Oud 02-01-11, 14:41
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
Precies de indruk dat deze post door een 13-jarige of een gefrustreerde Mobistar-winkelier geschreven is. Rampzalige spelling en grammatica, dwaze veronderstellingen en hersenloos verdedigen van een bedrijf dat een potje heeft gemaakt van de distributie van de iphone 4 in België. Het feit dat die hersenloze tirade je eerste post is versterkt mijn vermoedens dat jij , zij het direct of indirect, voor Mobistar werkt.

Of toestellen met een simlock verkocht worden of niet maakt Apple juist niets uit, zij willen boter bij de vis en krijgen die, simlocks zijn juist de keuze van de provider, die ze zo kan binden aan hun abonnementen. In België zijn simlocks wettelijk verboden dus hoeft Apple ook geen carrier-specifieke iphones maken voor distributie in België, wat de productiekost omlaag haalt.

Doe de wereld een plezier en blijf de volgende keer dat je idee hebt gewoon van het toetsenbord af, want je kraamt regelrechte onzin uit.
Vooraleer je kritiek uit op een ander zijn post, zorg dan eerst dat je eigen zinsconstructies helemaal top zijn.

Voor de rest:
Mobistar kan ook maar verdelen wat ze heeft natuurlijk. Ik denk dat het een beetje te gemakkelijk is om zomaar alle schuld naar Mobistar toe te schuiven.
__________________
Best signature evah
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobistar en het Iphone zakje W34p0ns iPhone accessoires en onderdelen 2 14-08-09 10:02
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding juulie Archief 1 06-03-09 17:15
Hotspots in het buitenland tegen flatrate - iPass mla Wi-Fi 0 10-01-09 20:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.