//

NL´ers die in Belgie iphone´s op willen halen

NL´ers die in Belgie iphone´s op willen halen discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had er ook twee gereserveerd in mol maar het kan volgens hun 6 toto 8 weken duren....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-08-10, 21:24
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Ik had er ook twee gereserveerd in mol maar het kan volgens hun 6 toto 8 weken duren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-08-10, 21:54
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

ja dat is inderdaad jammer van bestellen in belgie..
Een bedrijfs partner van me vader heeft via borderlinx er 1 uit uk gehaalt. maar daar staat nu ook al wachtrijen op.

hopen dat the phone house snel iphones krijgt
  #23  
Oud 10-08-10, 01:10
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Is er trouwens al iemand die via The phone house belgie een iphone bemachtig heeft?

groet
  #24  
Oud 10-08-10, 01:14
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

nee wel gereserveerd daar.
  #25  
Oud 11-08-10, 03:02
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

ik zag net op andere topics dat de media markten in belgie ook iphones verkopen. weet iemand of ik daar als NLer ook een reservatie kan maken?

gr.
  #26  
Oud 11-08-10, 09:07
blaatje blaatje is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Ja dat kan, maar niet via de telefoon, dus ik zou als ik jou was het forum in de gaten houden en dan een dag na een grote levering er heen gaan. Hebben ze nog iphones, dan heb je geluk.. Zo niet, dan kan je er een reserveren met een €50 voorschot..
  #27  
Oud 11-08-10, 09:23
dePAUL dePAUL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanNL Bekijk bericht
Is er trouwens al iemand die via The phone house belgie een iphone bemachtig heeft?

groet
Ik wil nu niet zeuren maar ik heb zeer slechte ervaring met TPH in Belgie. Je moet eens de kleine lettertjes lezen op hun website.
- In tegenstelling tot bij alle andere telefoons krijg je bij de aankoop van de iP4 geen 10% korting bij inlevering van je oude werkende GSM, maar slechts 3% hetgeen bespottelijk weinig is.
- De prijs is enkel geldig bij het afsluiten van een verzekering.

Bovendien zullen ze hun uiterste best doen om je een ander abonnement aan te smeren. Wellicht krijgen de verkopers een commissie bij het afsluiten van elk "nieuw" contract. De verzekering die ze je proberen te verkopen is allesbehalve interessant. Het was bij mij van een of andere fuzzy britse firma waarvan je nog nooit gehoord hebt, je tekent een contract voor 2 jaar verplicht met domicilering en stilzwijgende verlenging. Voor de rest krijg je niks van papieren dus als je ooit beroep moet doen op die verzekering kun je niet anders dan terug naar TPH te gaan waar ze je een nieuwe GSM zullen aansmeren, uiteraard ook met een nieuw contract en een nieuwe verzekering.
Om gewoon binnen te gaan en enkel buiten te komen met een GSM moet je je (op zijn zachtst gezegd) assertief opstellen.
  #28  
Oud 12-08-10, 12:48
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

tja aangezien ik in NL woon kunnen ze mij al geen abonement aan smeren, dat laat simpel weg de wet niet eens teo geloof ik. en als je geen nee kan zeggen ja das dan je eigenschuld lijkt me? en ik ga me oude werkende telefoon ook zeker niet inleveren xd. en ik zal nooit ergens een handtekening onder zetten, dus alles wat ik dan volgens hun wel aangenomen heb kan ik dan niettigverklaren.
  #29  
Oud 12-08-10, 13:20
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Niets persoonlijks hoor mensen, maar wij als Belgen raken zelf moeilijk aan een iPhone 4. Misschien toch zo geen goed idee om hem in België op te halen?
  #30  
Oud 12-08-10, 13:24
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

tja het is wel goed voor jullie economie, een aangezien nederland zoiezo wel veel voor jullie economie betekend..

maar ik snap je punt
  #31  
Oud 12-08-10, 13:37
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanNL Bekijk bericht
tja het is wel goed voor jullie economie, een aangezien nederland zoiezo wel veel voor jullie economie betekend..

maar ik snap je punt
Kheb gelezen dat hij in de Apple Store in Parijs wel vlot zou te verkrijgen zijn. Misschien daar eens gaan kijken?
Kheb er zelf ook al over nagedacht ... Weekendje parijs combineren
  #32  
Oud 12-08-10, 13:49
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Ja ik heb het ook al overwogen, en ik kan mischien wel meer rijden nog met iemand, maar ik vind het ook geen straf om te wachten op een belgische
  #33  
Oud 12-08-10, 14:09
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk bericht
Ik wil nu niet zeuren maar ik heb zeer slechte ervaring met TPH in Belgie. Je moet eens de kleine lettertjes lezen op hun website.
- In tegenstelling tot bij alle andere telefoons krijg je bij de aankoop van de iP4 geen 10% korting bij inlevering van je oude werkende GSM, maar slechts 3% hetgeen bespottelijk weinig is.
- De prijs is enkel geldig bij het afsluiten van een verzekering.

Bovendien zullen ze hun uiterste best doen om je een ander abonnement aan te smeren. Wellicht krijgen de verkopers een commissie bij het afsluiten van elk "nieuw" contract. De verzekering die ze je proberen te verkopen is allesbehalve interessant. Het was bij mij van een of andere fuzzy britse firma waarvan je nog nooit gehoord hebt, je tekent een contract voor 2 jaar verplicht met domicilering en stilzwijgende verlenging. Voor de rest krijg je niks van papieren dus als je ooit beroep moet doen op die verzekering kun je niet anders dan terug naar TPH te gaan waar ze je een nieuwe GSM zullen aansmeren, uiteraard ook met een nieuw contract en een nieuwe verzekering.
Om gewoon binnen te gaan en enkel buiten te komen met een GSM moet je je (op zijn zachtst gezegd) assertief opstellen.

Deze ervaring deel ik niet met je. Ik heb in april mijn iphone 3gs gekocht bij the phone shop in lommel en dat was een erg vriendelijke man die me daar heeft geholpen. Hij had er geen meer beschikbaar die ik wilde en toen heeft hij het filiaal in Turnhout gebeld en er daar 2 voor me weg laten leggen en een half uurtje later heb ik ze in turnhout opgehaald.
  #34  
Oud 13-08-10, 19:06
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

en als ik the phone house in NL bekijk zijn ze wel uitermate klantvriendelijk. dus misswas het de manier hoe jij je opstelde?
  #35  
Oud 23-08-10, 16:30
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Is er al een gelukkige die een iphone heeft via the phone house?
Hoe staan nu de bevoorading van iphone´s in belgie?

groet Arjan
  #36  
Oud 23-08-10, 19:01
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Bij die in Leuven krijgen ze er wel degelijk binnen, maar die zijn allemaal al weken geleden gereserveerd. Wacht dus tot halverwege september ofzo want 't gaat nog even duren.
  #37  
Oud 23-08-10, 21:52
dyske dyske is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 27
Standaard

Ze worden amper geleverd, en die geleverd worden, zijn gereserveerd, dus het duurt nog wel ff voor ze in de handel vrij te koop zijn
  #38  
Oud 24-08-10, 00:17
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

zo´n gevoel had ik al. volgens mij zal het echt nog wel een halfjaar duren voordat alles goed op orde is met de levering. Ik snap niet dat ze nu gewoon wat grotere leveringen doen. me neef in de VS mailde me dat daar helemaal geen problemen met wachtrijen zijn terwijl de vs een grote(grotere) smartphone markt heeft in vergelijking met de EU. Alleen jammer genoeg moet je het daar ook met een abonement nemen.

Ook het Borderlinx idee komt heel positief over terwijl ik het idee zell een beetje vaag vind.
En kopen via iemand in NL die ze zelf bijv uit Parijs opgehaalt heeft is wel 100/200 Euro duurder!
Ik hoop dat er snel een manier is om fatsoelijk een iphone te krijgen in NL zonder te veel problemen
  #39  
Oud 24-08-10, 19:05
dyske dyske is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 27
Standaard

Geduld is een schone deugd
  #40  
Oud 27-08-10, 14:45
dyske dyske is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 27
Standaard

Ik heb er eentje besteld, ben benieuwd wanneer ik hem ga hebben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
360 mailtjes die binnen willen komen.. pdavie iPhone algemeen 5 19-08-10 08:33
Voor degene die een gps willen... LeondeVries Archief 31 28-04-08 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.