iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Mobistar verzekering België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/67850-mobistar-verzekering-belgie.html)

pieterjanvh 10-08-10 16:51

Mobistar verzekering België
 
Beste forumleden,

Iedereen weet dat een iPhone een duur ding is en dat je een GSM toestel al wel eens laat vallen.
Hiervoor zou ik mijn iPhone willen laten verzekeren bij Mobistar.
Het kost 6euro de maand en dat is op zich wel een hele leuke prijs, dat heb ik er gerust voor over!!

Maar nu vroeg ik mij af, hoe is de service voor het verzekeren van het toestel?
Geven ze makkelijk een nieuwe of proberen ze het op jou af te schuiven?
Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt ;)!
(Had even de zoek knop gebruikt maar ik vond hier niets over terug, als het topic bestaat met andere woorden dan mijn excuses)

pieterjanvh 11-08-10 15:56

Niemand?
Hoe hebben jullie je iPhone dan verzekerd?

Bomans 11-08-10 15:58

Helemaal niet ... :rolleyes: (en nog nooit gedaan trouwens ...)

pieterjanvh 11-08-10 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 526415)
Helemaal niet ... :rolleyes: (en nog nooit gedaan trouwens ...)

Dus, scherm kapot = scherm laten vervangen? :D

Bomans 11-08-10 16:02

Daar kom het op neer.

Heb de iPhone 2G, 3G en nu de 4 gehad en heb hem nog nooit laten vallen of moeten laten repareren.

pieterjanvh 11-08-10 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 526421)
Daar kom het op neer.

Heb de iPhone 2G, 3G en nu de 4 gehad en heb hem nog nooit laten vallen of moeten laten repareren.

Ok, maar in mijn geval kan het best wel eens zijn dat hij van enkele meters boven de grond naar beneden valt. (Op het werk)
Ken je niemand die er een verzekering voor heeft?
Alvast bedankt :)

Bomans 11-08-10 16:06

Neen, ken niemand die dat heeft.

Tyr 11-08-10 16:31

Gerelateerde vraag: ik heb geen mobistar abonnement maar mijn vriendin wel, kan ik mijn telefoon laten verzekeren onder haar abonnement ?

cousie 11-08-10 17:21

ik heb voor eerst mijn toestel laten verzekeren door mobistar en als je contract leest zie je dat verzekering door Pro-assist verzorgd wordt. Nu zal je vast en zeker wel wat meer ervaringen over die verzekering vinden denk ;)

pieterjanvh 11-08-10 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cousie (Bericht 526544)
ik heb voor eerst mijn toestel laten verzekeren door mobistar en als je contract leest zie je dat verzekering door Pro-assist verzorgd wordt. Nu zal je vast en zeker wel wat meer ervaringen over die verzekering vinden denk ;)

Ok bedankt man!

truckdiver 11-08-10 17:48

op deze site zijn er zo te zien toch al wel die tevreden zijn van pro-assist.
Ga morgen eens horen in een mobstar winkel.

dries5421 11-08-10 19:18

Ik zelf heb ook die verzekering van €6, maar zelf, voorlopig toch, nog niet moeten gebruiken.
Een collega van mij daarentegen wel, die had z'n iPhone laten vallen met als gevolg, scherm kapot. Gebeld naar verzekering en hij moest €20 franchise geven en een 3 tal weken later was hij gemaakt. Hij zei toen dat de kostprijs voor het vervangen van het scherm ongeveer €70 bedroeg (als hij die verzekering niet had).

pieterjanvh 11-08-10 19:20

Hm vind het nogal belachelijk dat je toch nog die 20euro moet betalen als je al 6euro de maand moet betalen.
Maar het valt wel eens te overwegen ;)
Bedankt voor de info!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.