Klein probleem (irritant)
Sinds vandaag is de simkaart van m'n iPhone geactiveerd, ik zit nu dus bij Mobistar en als dit doe: Instellingen > Telefoon > Mobistar-Voorzieningen en dan budget check, solde bancaire of bank saldo indruk komt er dit:
Sorry, we can't process your request. Please check the validity of your card or call our customer service. Weet iemand hoe dit op te lossen valt? :s |
Citaat:
|
Ow, bedankt ;) Ik dacht al dat er een probleem was met m'n abbonement :p
|
Ik heb nog een vraag, en ik wou er geen nieuw topic van maken dus ;)
Ik heb dus net geactiveerd (ondertussen toch al eventjes) en stuurde meteen een bericht naar mijn zus en ik stond er gewoon al in met m'n oude nummer. Maar nu kijk ik bij telefoon bij instellingen en is mn nummer een totaal ander nummer. Kan iemand dit uitleggen? :s Ps: Ik ben van simkaart veranderd ;) |
Als je van provider veranderd met nummeroverdracht dan staat daar de nummer van je nieuwe simkaart. Je kan dat manueel aanpassen naar jouw nummer in de iPhone. Voor zover ik weet kan het geen kwaad hoor.
|
Oh, bedankt ;)
Nouja, ik ben er redelijke leek op het vlak van Gsm's daarom dat ik zoveel vragen stel. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01. |