iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Mobistar Prepaid cart internet Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/67963-mobistar-prepaid-cart-internet-iphone-4-a.html)

SPiET 11-08-10 12:40

Mobistar Prepaid cart internet Iphone 4
 
Ik heb een abonnement bij mobistar door mijn werk.

Nu gebruik ik dit ook voor de iphone, geen enkel probleem maar er is geen data abonnement bij.

Ik heb geen zin om bijv iphone30, 45 enzo aan te schaffen daar als de data hoeveelheid niet op is, verlies je die. Je neemt die niet mee naar de volgende maand.

Nu vroeg ik me af of je ook bij mobistar zo'n prepaid kaartjes kunt kopen? zoals met belwaarde maar dan enkel voor data?

Iemand info & ervaringen hiermee?

thnx

pieterjanvh 11-08-10 15:29

Volgens mij ga je dit niet snel vinden met prepaid kaarten.

Een abonnement gaat wel:
Mobiel Internet - Mobistar

SPiET 11-08-10 15:37

Ah wel het probleem is dat mijn abonnement van Mobistar via mijn werk gaat, ik denk niet dat ik die kan veranderen .

Daarom mijn idee van kaarten.

pieterjanvh 11-08-10 15:43

Ik weet niet of je hiervoor een ander abonnement voor moet hebben.
Ik denk dat als je dit besteld je gewoon de internet gegevens van Mobistar kan instellen en online je verbruik in't oog kan houden...
Dus zonder dat je werk hier iets mee te maken heeft ;)
Ik kan mis zijn! Best eens binnenstappen in een mobistar center / contact opnemen via de site ;)

baia 11-08-10 15:51

Dit zou ik ook wel eens willen weten. Ik zit op een split-billing contract bij mijn werk.
De kosten van het internet zouden dan gewoon op mijn rekening kunnen komen.
En welk tarief zouden ze dan hanteren?

Thrilla 11-08-10 16:03

Kan je daar geen iPad oplossing voor vinden ?
Mobistar heeft iPad oplossingen ...

pieterjanvh 11-08-10 16:06

Dan moet je een simkaart in de iPhone steken die enkel voor internet bedoeld is, je kan er dus niet mee bellen en sms'en.

Volgens mij zijn die internetoplossingen van mobistar de enige keuze die je hebt.
En zelfs daar ben ik niet zeker van...

pieterjanvh 11-08-10 16:08

Kijk ook eens op Mobile Vikings
Blijkbaar hebben zij ook een enkel-data tarief ;) (12euro/maand)

SPiET 11-08-10 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 526521)
Kijk ook eens op Mobile Vikings
Blijkbaar hebben zij ook een enkel-data tarief ;) (12euro/maand)

Volgens mij ook een "simkaart" dus moet je diegene van je werk uitdoen.

spuji 11-08-10 17:18

mobistar heeft geen prepaid enkel voor data, wel abo. Base kent ook geen prepaid versies, enkel abo. Proximus daarentegen wel maar dat is ongeloofelijk duur, komt neer op 10 euro voor 4dagen ofzo. De oplossing ligt volgens mij bij mobile vikings : 1 gig aan data per maand - 12 eur.

Icepod 11-08-10 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spuji (Bericht 526643)
mobistar heeft geen prepaid enkel voor data, wel abo. Base kent ook geen prepaid versies, enkel abo. Proximus daarentegen wel maar dat is ongeloofelijk duur, komt neer op 10 euro voor 4dagen ofzo. De oplossing ligt volgens mij bij mobile vikings : 1 gig aan data per maand - 12 eur.

Dat klopt, maar anderzijds vang ik meerdere signalen op dat Mobile vikings serieus zuigt qua 3G-ontvangst. :rolleyes:

I'

pieterjanvh 11-08-10 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Icepod (Bericht 526690)
Dat klopt, maar anderzijds vang ik meerdere signalen op dat Mobile vikings serieus zuigt qua 3G-ontvangst. :rolleyes:

I'

Dat is zo, het BASE 3G Netwerk zijn ze nog vollop aan't uitbreiden.
Tot nu toe heb je in Antwerpen & Gent al een perfecte 3G verbinding met MobileVikings ;)

spuji 11-08-10 22:40

ja inderdaad, weinig 3G ontvangst maar in de grootsteden valt dit goed mee. beetje zien waar je voorkeur ligt. Meer 3g ontvangst maar meer betalen of momenteel minder 3G ontvangst en goedkoper.

powaq 11-08-10 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPiET (Bericht 526176)
Ik heb een abonnement bij mobistar door mijn werk.

Nu gebruik ik dit ook voor de iphone, geen enkel probleem maar er is geen data abonnement bij.

Ik heb geen zin om bijv iphone30, 45 enzo aan te schaffen daar als de data hoeveelheid niet op is, verlies je die. Je neemt die niet mee naar de volgende maand.

Nu vroeg ik me af of je ook bij mobistar zo'n prepaid kaartjes kunt kopen? zoals met belwaarde maar dan enkel voor data?

Iemand info & ervaringen hiermee?

thnx

Eerlijk gezegd zou ik gewoon vragen aan je werkgever of je zo'n data optie kan nemen dat je dan gewoon zelf betaalt.
Onmogelijk is dat zeker niet, je werkgever moet natuurlijk de moeite willen doen om zoiets te regelen.

Een aparte nummer en prepay sim-kaarten die je moet liggen wisselen lijkt mij gewoonweg vreselijk onpraktisch.

Ongebruikte data valt altijd elke maand weg, dat is overal zo. Je kan dat nergens "opsparen". Ook niet bij Mobilevikings.

Icepod 12-08-10 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spuji (Bericht 527107)
ja inderdaad, weinig 3G ontvangst maar in de grootsteden valt dit goed mee. beetje zien waar je voorkeur ligt. Meer 3g ontvangst maar meer betalen of momenteel minder 3G ontvangst en goedkoper.

Ik betaal graag voor kwaliteit. Als ik goedkoop er vanaf wil komen steek ik een vuurtje aan om rooksignalen te ontwikkelen...

I'


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.