iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Iphone 4 Kooptips (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/69997-iphone-4-kooptips.html)

Karelijsebaert 26-08-10 17:24

Iphone 4 Kooptips
 
Hallo. Ik woon in Tilburg en ik zou graag een simlockvrije Iphone 4 16 gb willen kopen niet ver hier vandaan in Belgie. Ik weet niet wat ik het beste kan doen. Ik hoorde dat sommige reserveringen heel lang kunnen duren. Als ik zou moeten reserveren, waar zou ik dat dan het beste kunnen doen, bij The Phone House?

Help me.

baia 26-08-10 18:15

Ik denk dat als je een 16GB wilt, dat je overal toch wel binnen 4 weken je iPhone zult hebben, behalve misschien Mobistar winkels zelf.
32GB zal overal nog wel moeilijk te leveren zijn vrees ik.

Karelijsebaert 26-08-10 18:36

Oke dat is mooi want ik wil liever een 16 gb. 32 is wel erg veel. :P Ik ga wel even verkennen wat er in de buurt te vinden is van Turnhout. Ik merkte dat er al een Krefel was. Ik ben alleen zo bang geworden van al die berichten die ik hoor op sommige forums over reserveringen. :P

5youXpuppet5 26-08-10 19:54

Ga voor een mobi* center. Vorige week donderdag besteld en mocht hem maandag al gaan halen.

Karelijsebaert 26-08-10 19:55

zozo, quickly

saaiko 26-08-10 19:56

Waar was dat als ik mag vragen?

Karelijsebaert 26-08-10 19:57

Ja zou ik ook wel willen weten.

Kwinten 26-08-10 20:08

Vrij algemeen vraagje van mij dat ik hier gewoon tussen ga gooien:

Kan je ook een iPhone 4 bestellen/kopen in de gewone Mobistar winkels? Ik woon in Wetteren, en we hebben hier wel enkele gewone Mobistar winkels en allerhande, maar geen Mobistar center. Dus, worden die kleinere winkels ook bevoorraad, iemand die dat wat kan verduidelijken voor mij?

Karelijsebaert 26-08-10 20:11

De kans dat je binnenloopt bij een Mobistar winkel en daar een Iphone kan kopen is heel klein. Je kan het beste gewoon reserveren.

Karelijsebaert 26-08-10 20:13

Wat is trouwens het verschil tussen een gewoon een Mobistar winkel en een center? Of is er geen verschil. Ik ben laatst in Antwerpen geweest, maar daar hadden ze gewoon allemaal dezelfde (neem aan dat dat dan geen centers zijn).

5youXpuppet5 26-08-10 21:07

Ik heb mijne gekocht in de mobi* van zottegem. Ze hadden er nog in voorraad maandag en waren nog met 4.0.1.
Ps kwinten: naast de garage van nissan is een mobi* verdeler en daar kan je de iPhone 4 ook kopen en waren ze vorige week in voorraad maar ik was op reis

Kwinten 27-08-10 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 (Bericht 546439)
Ps kwinten: naast de garage van nissan is een mobi* verdeler en daar kan je de iPhone 4 ook kopen en waren ze vorige week in voorraad maar ik was op reis

Over die winkel had ik het dus. :)
Wou hier gewoon even informeren omdat ik niet echt een uithangbord of iets in die aard aan de winkel gezien, wat misschien vrij logisch is gezien het kleine aantal stuks dat ze maar binnenkrijgen.

Ook van Wetteren misschien? :)

saaiko 27-08-10 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 (Bericht 546439)
Ik heb mijne gekocht in de mobi* van zottegem. Ze hadden er nog in voorraad maandag en waren nog met 4.0.1.
Ps kwinten: naast de garage van nissan is een mobi* verdeler en daar kan je de iPhone 4 ook kopen en waren ze vorige week in voorraad maar ik was op reis

Das raar. Heb ze gisteren gebeld en toen was er een wachtlijst van +30 man voor een 32 GB iPhone... in Zottegem

chacho 27-08-10 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 (Bericht 546340)
Ga voor een mobi* center. Vorige week donderdag besteld en mocht hem maandag al gaan halen.


Werk jij toevallig daar:)? IK ben al weken bezig en heel veel mensen met mij>

chacho 27-08-10 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 (Bericht 546340)
Ga voor een mobi* center. Vorige week donderdag besteld en mocht hem maandag al gaan halen.


Werk jij toevallig daar:)? IK ben al weken bezig en heel veel mensen met mij.

5youXpuppet5 27-08-10 11:50

Ik heb een 16gb gekocht ;)
En nope, ik werk daar niet

ronvgs 08-10-10 10:58

hoe is het met de mediamarkt in Belgie?
is er al voorraad?

gingersnapper 08-10-10 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door powerbook (Bericht 579382)
hoe is het met de mediamarkt in Belgie?
is er al voorraad?

Afgelopen zaterdag 2X 16gig besteld bij MM in Hasselt. Volgens de verkoper zou het een weekje of twee gaan duren, wat mij al ontzettend vlug leek. Verbijsterender was dan nog dat ik ze drie dagen geleden al kon gaan afhalen. Een halve week dus, en ik heb de wachtlijst gezien, er stonden nog ongeveer 12 mensen voor me.

BlixM 08-10-10 18:58

Verschil van Mobi* Winkel & Mobi* Center : Center = Van Mobistar zelf, winkels zijn op zelfstandige basis, mensen, agenten die Mobistar abbo's verkopen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.