//

Mobistar: sms problemen!

Mobistar: sms problemen! discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) wat een miserie hier... ik ben dus naar mobistar gegaan bij aankoop iphone 4 en heb al sinds eerste dag het probleem dat de helft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-10, 18:55
Stootle Stootle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard Mobistar: sms problemen!

wat een miserie hier...

ik ben dus naar mobistar gegaan bij aankoop iphone 4 en heb al sinds eerste dag het probleem dat de helft van me smsen niet verstuurd worden of toekomen bij mij...

gebeld naar mobistar, zeggen van ja alles aan onze kant lijkt in orde, probeer een nieuwe simkaart. Ik ga na mobistar winkel, krijg nieuwe, bij mijn 3de sms is het alweer vant zelfde

ik zit dus met een abbo en kan dus niet opzeggen. Wat een slechte service is da jong. sms is een basis vereiste en da lukt hun nie eens

Ik ging 30 euro per maand betalen (15 euro my music +15 euro data)

nu heb ik gezegd foert, da kan ier nie zo da ik nie kan smsen. Ik heb dan een nieuw nummer aangevraagd bij Mobile Vikings (kan niet nummer overdracht doen want dan doe ik contractbreuk bij Mobistar => grote opzegkosten).

Nu ga ik dus 2 simkaarten hebben. Per maand zal ik hetzelfde betalen. 15 euro MV en 15 euro mobistar (da data abbo zal ik daar laten vallen, dit mocht op elk moment) dus op financieel vlak verandert er niets. Maar wel op sms vlak

kweet, het is idd dom om 2 zoon dingen per maand te betalen, maar het leek me de beste oplossing jammer genoeg...

mijn vriendin had een jaar terug zelfde probleem bij mobistar met haar nokia gsm daar. Maarja, wie denkt er nu ook dat het aan mobistar al een jaar + ligt en niet wordt gefixt. dat weet je niet.

Slechtste provider ooit in mijn mening.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-10, 19:26
dmeerpa dmeerpa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Aalst
Berichten: 15
Standaard

Ik heb in de laatste 2,5 jaar 1 sms die niet verzonden is geraakt...Dit op mijn oude iPhone 3G. Als jij zoveel problemen hebt zie ik 3 mogelijkheden, of je telefoon heeft een defect , of je hebt een slecht bereik of er is een probleem met de Mobistar mast.
Heb je het probleem overal in België of enkel waar je woont, werkt, ...
  #3  
Oud 31-08-10, 19:26
dmeerpa dmeerpa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Aalst
Berichten: 15
Standaard

Andere vraag, waar komt je iPhone vandaan, was hij sim locked, en werd deze via jailbreak unlocked ?

Edit, sorry, zie net gekocht in Mobistar shop. In dat geval is er nog de wettelijke garantie...Je produkt of dienst wordt veronderstelt te voldoen aan zijn basis functionaliteit, beide komen van Mobistar, aan de winkel om het op te lossen, anders geld terug...
  #4  
Oud 31-08-10, 19:40
Stootle Stootle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Veel kan ik niet bewijzen. Als ik in de winkel bv 3 sms'jes verstuur en ze komen toevallig wel toe sta ik daar mooi. Kunnen ze net zo goed zeggen van ja meneer blijkbaar lukt het hier wel...
  #5  
Oud 31-08-10, 19:44
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stootle Bekijk bericht
Veel kan ik niet bewijzen. Als ik in de winkel bv 3 sms'jes verstuur en ze komen toevallig wel toe sta ik daar mooi. Kunnen ze net zo goed zeggen van ja meneer blijkbaar lukt het hier wel...
Maar heb je het probleem overal of enkel op een bepaalde plaats?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #6  
Oud 31-08-10, 20:22
Stootle Stootle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Sinds ik mijn iPhone heb ben ik zowel in oost Vlaanderen en west Vlaanderen geweest. Zelfde probleem
  #7  
Oud 31-08-10, 22:17
dmeerpa dmeerpa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Aalst
Berichten: 15
Standaard

Dus geen probleem met de mast en met de sim kaart.

Dus of de telefoon of is het steeds met dezelfde correspondent dat je probleem hebt? Ik woon in West-Vlaanderen, ik SMS dus zowel in West-Vlaanderen als in Brussel zonder probleem en (ok het mag niet) op de snelweg ...
  #8  
Oud 31-08-10, 22:58
Stootle Stootle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Heb het met meerdere correspondenten.

Ik doe het liever zo dan van de eerste keer mijn iPhone binnen te doen voor garantie met de (grote) kans dat het probleem hier niet ligt en ondertussen wel mijn iPhone kwijt ben voor paar weken.
Door bij mv te gaan kan ik zeker zijn of het bij Mobistar ligt of niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
netwerkvoorziening mobistar problemen Harpking Orange 0 23-05-11 22:53
Problemen data Mobistar Konfu Orange 24 25-10-09 00:34
sms instellingen bij mobistar ardanwen Orange 1 14-01-09 22:08
België: SMS'en en telefoneren met mobistar rsvh Overige providers België 5 27-04-08 10:22
sms VoiceMail Mobistar wli Orange 5 23-12-07 09:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:13.