//

Hersteltermijn Mobistar?

Hersteltermijn Mobistar? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Status 'Wacht op ontvangst logistiek' Datum gebeurtenis 23/11/2010 09:23 dit is voor of na de 'toestel verpakt' ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-11-10, 16:30
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

Status 'Wacht op ontvangst logistiek' Datum gebeurtenis 23/11/2010 09:23

dit is voor of na de 'toestel verpakt' ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-11-10, 17:51
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik denk dat dit nog vóór "herstelling in behandeling" en dus ook vóór "toestel verpakt" is.
  #23  
Oud 23-11-10, 21:35
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik denk dat dit nog vóór "herstelling in behandeling" en dus ook vóór "toestel verpakt" is.
nee, die herstelling in behandeling heb ik nog gezien!
  #24  
Oud 23-11-10, 22:13
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Dan zullen ze misschien aan het wachten zijn op de transportmaatschappij.
  #25  
Oud 23-11-10, 23:48
Ednolb Ednolb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Bij mij is het nog steeds onveranderd: "toestel verpakt"
  #26  
Oud 24-11-10, 08:18
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Bij mij is de status gisteravond (23/11) om 23u45 veranderd in "toestel ontvangen in logistiek centrum".

Ik ga ervan uit dat het toestel vanuit de herstelfirma nu terechtgekomen is in het logistiek centrum van Mobistar?

Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 24-11-10 om 09:49.
  #27  
Oud 24-11-10, 08:29
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Sorry, dubbelpost.
  #28  
Oud 24-11-10, 08:29
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Bij mij is de status gisteravond (23/11) veranderd in "toestel ontvangen in logistiek centrum".

Ik ga ervan uit dat het toestel vanuit de herstelfirma nu terechtgekomen is in het logistiek centrum van Mobistar?
of ze zijn met ons voeten aant rammelen en gewoon wat statussen opzetten om ons braaf en stil te houden
  #29  
Oud 24-11-10, 08:47
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Hihi

Als ik mijn toestel vrijdag heb, zal ik tevreden zijn. Dan nog checken of het refurbished is!
  #30  
Oud 24-11-10, 08:52
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

Mja ik vrees er voor of ze effectief iets gedaan hebben met mijn toestel..
Ik had dit probleem YouTube - Loose, Wiggly, Squeaky & Creaky Iphone 4 HOME button (geluid moet je wel hard zetten), enkel nog iets erger qua 'losheid'..
Omdat je toch constant die home button moet gebruiken is het echt heel vervelend.. Elke keer dat je er op drukt voel je dat die los zit..
Heb al op het 9Lives.be forum gepost wat de mogelijke stappen zijn als ze er niets aan gedaan hebben.
  #31  
Oud 24-11-10, 09:54
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Als ze van oordeel zijn dat je de iphone onterecht laten nakijken hebt moet je € 30 + BTW betalen!

Maar dat is ONWETTELIJK. Als je jouw toestel gaat afhalen, moet je de garantiewet van 1/9/2004 meenemen (zie Garantiewet bij verkoop aan de consument)
  #32  
Oud 24-11-10, 10:01
Ednolb Ednolb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Bij mij is de status gisteravond (23/11) om 23u45 veranderd in "toestel ontvangen in logistiek centrum".

Ik ga ervan uit dat het toestel vanuit de herstelfirma nu terechtgekomen is in het logistiek centrum van Mobistar?
Bij mij ook, veranderd deze ochtend omstreeks 9u20.
Ik hoop stiekem dat het logistiek centrum al de mobistarwinkel is waar ik hem binnenbracht, maar aangezien jouw status s' avonds veranderd heb ik weinig goede hoop en zal het waarschijnlijk een mobistar magazijn zijn of zo van waaruit ze verdelen naar alle mobistar winkels...
  #33  
Oud 24-11-10, 10:36
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Denk echt niet dat "logistiek centrum" de mobistarshop is hoor

Als 'm maar tegen vrijdag in de winkel is, ben ik tevreden. Ik zou wel geen refurbished toestel willen. Wat vind jij daarvan? Heb jij gebeld met de herstelfirma om te checken of jij ook een "nieuw" toestel krijgt?
  #34  
Oud 24-11-10, 10:45
Ednolb Ednolb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Ja, ik begrijp wat je bedoelt met die refurbished toestellen. We hebben immers allebei betaald voor een nieuw toestel en dus zou het een beetje zuur voelen om een "gebruikt" toestel te krijgen in ruil voor ons kapot nieuw toestel van 2 dagen.
Ik heb al wat dingen opgezocht rond die refurbished toestellen en blijkbaar is het wel allemaal zo erg niet als het lijkt. Je krijgt eigenlijk een oud toestel in een nieuw omhulsel. Enkel de binnenkant komt uit een reeds gebruikt toestel dat ooit kapot was. Een bijkomend voordeel is dat er weinig kans is dat er iets mis is met een refurbished toestel aangezien het een keer extra nagezien is door Apple.
Het enige nadeel is de batterij aangezien die al gebruikt is. Maar langs de andere kant kan die nog niet zoveel gebruikt zijn aangezien de iphone 4 pas een half jaar bestaat...
Ik zal het wel zien. Momenteel zal ik al blij zijn met een deftig werkend toestel.
  #35  
Oud 24-11-10, 11:08
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Dus eigenlijk is een refurbished toestel zelfs beter? Mogelijk steken ze er ook een nieuwe batterij in, neen? Het eerste wat ik ga doen als ik 'm heb, is het serienummer nakijken. 5K = refurbished
  #36  
Oud 24-11-10, 12:19
Ednolb Ednolb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Goh ja, beter... Er is meer kwaliteitscontrole geweest, laten we het zo zeggen
Ik begrijp ook niet goed waarom er dan gewoon geen nieuwe batterij ingestoken wordt. Waarschijnlijk kost het Apple teveel om al die batterijen te vervangen die eigenlijk nog niet zo oud zijn.
  #37  
Oud 24-11-10, 12:23
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Als ze van oordeel zijn dat je de iphone onterecht laten nakijken hebt moet je € 30 + BTW betalen!

Maar dat is ONWETTELIJK. Als je jouw toestel gaat afhalen, moet je de garantiewet van 1/9/2004 meenemen (zie Garantiewet bij verkoop aan de consument)
Bedankt voor het documentje alvast!

Mja, Mijn iPhone 4 toestel is afwijkend ten opzichte van iPhone 4's van vrienden en kenissen. Dus het is een fabricagefout waardoor de home knop niet deftig op zijn plaats zit zoals deze hoort te zitten.
Dus er is wel degelijk een gebrek als ik het zo interpreteer?

Mja heb je documentje afgeprint en alle belangrijkste zaken al aangeduid. Dit document neem ik zeker mee wanneer ik het toestel wil gaan afhalen.
Als ze mij een €30 excl. BTW gaan eisen omdat er zogezegd geen mankement aan is, dan laat ik het toestel voorlopig daar en onderteken ik niets.. Wat op verschillende fora's horen wat ik dan juist moet doen

Maar zover zijn we nog niet.. Ben trouwens langsgeweest en de mobistar verkoper zei dat het toestel waarschijnlijk vrijdag binnen is (waarschijnlijk mee met de nieuwe voorraad iPhone 4's)

Laatst gewijzigd door KvnAzn; 24-11-10 om 12:27.
  #38  
Oud 24-11-10, 12:38
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Leveren ze in alle mobistarcentra op vrijdag?
  #39  
Oud 24-11-10, 12:45
Ratje74 Ratje74 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Thumbs down Hersteltermijn Mobistar

Hallo,

Mijn schoonbroer heeft op 24/08/2010 zijn toestel Nokia n85 (geen iPhone) binnen gedaan bij Mobistar om te laten herstellen, nu op de kop drie maanden en bijna wekelijkse telefoontjes later krijgen we nog steeds hetzelfde antwoord dat hij nog steeds niet terug is en dat ze geen datum kunnen geven wanneer hij wel hersteld is. Nu heb ik hier gelezen dat zij track n trace site hebben waar je de herstelingen kunt opvolgen, kan iedereen daar gebruik van maken en welke nummers moeten daar ingegeven worden? Dan kunnen we misschien zien waar het toestel ergens is. Ik heb eerder een vermoeden dat zij het toestel kwijt zijn of dergelijke, want drie maanden om een gsm-toestel te repareren vind ik toch wel ont-zet-tend lang.

Mvg
  #40  
Oud 24-11-10, 13:03
Ratje74 Ratje74 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Hey,

Ff snelle update, na heel ff zoeken heb ik het al gevonden en wat blijkt ... de status is: wacht
Dat is wel héél lang wachten!!!

Mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobistar en mobistar=2 ?? Flemishrav3r Orange 1 23-05-10 17:29
mobistar ice Archief 2 30-11-08 11:31
3G Mobistar DOWN JLT Orange 2 12-11-08 22:18
Mobistar ToCa Orange 21 05-01-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.