//

Hersteltermijn Mobistar?

Hersteltermijn Mobistar? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is in strijd met de garantiewet. Je kunt het geld van de Nokia terug eisen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-11-10, 13:24
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Dat is in strijd met de garantiewet. Je kunt het geld van de Nokia terug eisen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-11-10, 13:27
Ratje74 Ratje74 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Dat is in strijd met de garantiewet. Je kunt het geld van de Nokia terug eisen.
Daar waren we dan niet van op de hoogte, vertel?

Dit gedeelte?

Wanneer de herstellingen de consument ernstige overlast bezorgen (heen en weer geloop) of niet binnen een redelijke termijn worden verricht (meer dan 3 maanden wachttijd), kan indien vervanging onmogelijk is terugbetaling van de verkoopprijs worden geëist.

Laatst gewijzigd door Ratje74; 24-11-10 om 13:31. Reden: Informatie gezocht
  #43  
Oud 24-11-10, 14:10
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Awel, zoals je het zelf citeert. Indien de herstelling onredelijk lang duurt - wat bij jou het geval is - dan kun je je geld terugeisen.
  #44  
Oud 24-11-10, 14:14
Ratje74 Ratje74 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Awel, zoals je het zelf citeert. Indien de herstelling onredelijk lang duurt - wat bij jou het geval is - dan kun je je geld terugeisen.
Wat ik citeer was ik na het eerst deel van het bericht nog gaan opzoeken.
Maar toch bedankt voor de reactie, we waren er zelf niet opgekomen
Moet hij dat bij Nokia zelf aankaarten of bij Mobistar?
  #45  
Oud 24-11-10, 15:50
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Bij Mobistar, want zij zijn de verkoper.
  #46  
Oud 24-11-10, 15:53
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

STATUS DOSSIER

Status - Product shipping at Point of Sales - Datum gebeurtenis24/11/2010 15:16

YOEHOE !!! Het gaat heel snel nu

Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 24-11-10 om 16:39.
  #47  
Oud 24-11-10, 16:16
Ratje74 Ratje74 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Bij Mobistar, want zij zijn de verkoper.
Ok, dank u
  #48  
Oud 24-11-10, 16:42
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

You're welcome.

Laat je niet wegwimpelen met een doorverwijzing naar de fabrikant (nokia) of het herstelbedrijf! Mobistar heeft jou het toestel verkocht en is naar jou toe aansprakelijk.

Indien ze lastig doen, vraag naar de baas, verwijs naar de Garantiewet en dreig met een klacht bij Test-Aankoop en bij De Economische Inspectie.
  #49  
Oud 25-11-10, 10:37
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

StatusToestel omgeruildDatum gebeurtenis25/11/2010 10:24
Net telefoon gehad van Mobistar: ik mag mijn nieuwe iphone gaan ophalen!
  #50  
Oud 25-11-10, 10:42
Ednolb Ednolb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Damn, je bent mij voor. Ik ook!
  #51  
Oud 25-11-10, 11:54
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Gent bij jou?

Ik ga er vanavond om. Benieuwd of het een refurbished toestel is!
  #52  
Oud 25-11-10, 11:54
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

Zzzzzzz, mijn status staat nog steeds op 'wacht op ontvangst logistiek' 23/11, 09:23

Misschien is het een nieuw toestel dat moet aankomen of ?
  #53  
Oud 25-11-10, 13:38
Ednolb Ednolb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Ja, het was in Gent bij mij (Lange Munt). En ja hoor, het is een refurbished toestel volgens het serienummer (5kxxxxxxxxx). Ik ben hem nu aan het updaten en zo. Voorlopig ziet alles er ok uit.
De behuizing is echt wel volledig nieuw, er hangt nog zo een doorzichtige sticker aan de voor en achterkant.
  #54  
Oud 25-11-10, 13:50
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Damn it! Heb je dat niet gemeld? En krijg je een nieuw garantiebewijs, met het nieuwe serienummer?

En moet je het oude doosje en de oude accessoires inleveren?
  #55  
Oud 25-11-10, 14:00
Ednolb Ednolb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Neen, ik zag het pas als ik thuis was, ook al stond het op het doosje. Ik heb er overgekeken. Je garantiebewijs blijft hetzelfde maar je krijgt een sticker met je nieuwe IMEI-nr en dat moet je op het oude garantiebewijs kleven. Mijn garantie werd ook met 2 maanden verlengd.
Oude doosje en accessoires mag je gewoon houden, dat was mij de vorige keer ook al medegedeeld.
  #56  
Oud 25-11-10, 14:43
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

En deze keer een perfect functionerend scherm? Misschien zijn die refurbished toestellen wel beter

Nog een vraagje: welke firmware versie staat erop? Kwestie van direct (untethered) te kunnen jailbreaken

Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 25-11-10 om 14:57.
  #57  
Oud 25-11-10, 15:20
Ednolb Ednolb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Ja, hij lijkt perfect te werken. Alleszins al geen vlekken op mijn scherm
  #58  
Oud 25-11-10, 15:42
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

En welke firmware versie?
  #59  
Oud 25-11-10, 18:19
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

gaat hier toch snel in Antwerpen:

Status Toestel ontvangen in logistiek centrum Datum gebeurtenis 25/11/2010 15:57
  #60  
Oud 25-11-10, 18:38
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik heb géén refurbished toestel, dat denk ik toch want mijn serienummer begint met 7S en niet met 5k. En het is gefabriceerd in week 38, dus eind september. Misschien is het een model waar de death-grip al is aangepakt
Softwareversie 4.1, dus lekker effe untethered jailbreaken met greenpoison!

Informatie over de afhandeling van de herstelling: iphone 4 ingeleverd op 13/11/2010 en een nieuw toestel gekregen op 25/11/2010, dus minder dan 2 weken. Topservice van Mobistar!

Gedetailleerde informatie over de statuswijzigingen:

- Maandag 15/11/2010 om 10u00 => Status: "Toestel afgeleverd door klant".

- Dinsdag 16/11/2010 om 16u25 => Status: "Wacht op ontvangst hersteldienst".

- Vrijdag 19/11/2010 om 9u40 => Status: "Herstelling in behandeling".

- Maandag 22/11/2010 om 14u => Status: "Toestel verpakt".

- Dinsdag 23/11/2010 om 23u45 => Status: "toestel ontvangen in logistiek centrum".

- Woensdag 24/11/2010 om 15:16 => Status: "Product shipping at Point of Sales".

- Donderdag 25/11/2010 om 10:24 => Status: "Toestel omgeruild" (= toestel aangekomen in Mobistarshop).

- Donderdag 25/11/2010 om 17:55 => Status: "Toestel teruggegeven aan klant" (= toestel door mij afgehaald).

Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 30-12-10 om 17:23.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobistar en mobistar=2 ?? Flemishrav3r Orange 1 23-05-10 17:29
mobistar ice Archief 2 30-11-08 11:31
3G Mobistar DOWN JLT Orange 2 12-11-08 22:18
Mobistar ToCa Orange 21 05-01-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.