//

Hersteltermijn Mobistar?

Hersteltermijn Mobistar? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Héhé Maar ook geen "geramel" als je er mee schudde? Ik stoor me echt mega hard aan dat gele scherm... Pff...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 27-03-11, 23:15
Nicorhns Nicorhns is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Héhé
Maar ook geen "geramel" als je er mee schudde?
Ik stoor me echt mega hard aan dat gele scherm... Pff
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 27-03-11, 23:17
PJ_9911 PJ_9911 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 20
Standaard

nope, geen gerammel!

Dat gele scherm zou mij idd ook gestoord hebben
  #83  
Oud 27-03-11, 23:19
PJ_9911 PJ_9911 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 20
Standaard

Net eens gechecked en het "gele" scherm valt minder op dan in het begin. Er hangt nu ook een invisible screen op.
  #84  
Oud 27-03-11, 23:22
Nicorhns Nicorhns is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Hm, ik vrees enkel datk gewoon weer een geel scherm ga krijgen. Stom om hem daarvoor weer een week kwijt te zijn + mogelijk die stomme €30 kosten moesten ze niets anders vinden (hoewel dat gerammel van de power button niet normaal is).
  #85  
Oud 27-03-11, 23:26
PJ_9911 PJ_9911 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 20
Standaard

het schijnt/lijkt vanzelf te verdwijnen, even googlen
mijn broer gebruikt hem nu een week en het lijkt minder zoals eerst gezegd!

Gele schermvlekken bij iPhone 4 verdwijnen vanzelf - iPhone - iPhoneclub.nl
  #86  
Oud 27-03-11, 23:28
Nicorhns Nicorhns is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Gebruik de mijne nu ook al weer een week, nog steeds hetzelfde.
Tzijn niet die befaamde gele vlekken, maar echt een tint over het volledige scherm.
Zoals de linkse op deze foto: http://forums.macrumors.com/attachme...1&d=1282794740
  #87  
Oud 11-04-11, 19:58
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Afgelopen donderdag mijn iphone 4 binnengebracht bij mobistar. Speakers werkten maar half, bluetooth werkte niet evenals Wi-Fi.
Status is nu al wacht op logistiek terwijl ze de zondag het toestel nog moesten ontvangen bij de hersteldient.
Die mannen werken dan wel zeer snel.
  #88  
Oud 16-04-11, 16:54
Matt84 Matt84 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb vandaag mijn iPhone 4 binnengebracht bij Mobistar. Ik heb hem nog geen maand geleden gekocht en de speaker werkt al niet meer. Ik hoop dat als ze het toestel moeten vervangen, ik een nieuwe iPhone krijg en geen refurbished, want daar heb ik geen 640 euro voor betaald.
Is dat trouwens wel legaal? Een refurbished geven? Ik betwijfel het. Als ik geen nieuwe krijg ga ik mijn vrienden bij Test Aankoop op de hoogte brengen, maar hopelijk komt het niet zo ver.
  #89  
Oud 16-04-11, 17:53
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb een nieuw toestel gekregen afgelopen donderdag. Gebouwd in week 12/2011. Probleem is dat bluetooth ook nu weer niet werkt.
  #90  
Oud 16-04-11, 19:28
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Echt nieuw toestel of refurbished? Met welke 2 karakters start het serienr.?
  #91  
Oud 16-04-11, 20:14
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Serienummer start met 61
  #92  
Oud 07-05-11, 21:05
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matt84 Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn iPhone 4 binnengebracht bij Mobistar. Ik heb hem nog geen maand geleden gekocht en de speaker werkt al niet meer. Ik hoop dat als ze het toestel moeten vervangen, ik een nieuwe iPhone krijg en geen refurbished, want daar heb ik geen 640 euro voor betaald.
Is dat trouwens wel legaal? Een refurbished geven? Ik betwijfel het. Als ik geen nieuwe krijg ga ik mijn vrienden bij Test Aankoop op de hoogte brengen, maar hopelijk komt het niet zo ver.
**** Test-Aankoop, waarom los je je problemen zelf niet op?

En sowieso, bij Test-Aankoop zijn ze doorgaans niet zo happig op dure GSM's/smartphones, de iPhone dan nog in het bijzonder.

En het is zeker legaal, als jij morgen met je auto tegen een paaltje rijdt en er moeten onderdelen vervangen worden, dan ga je toch ook geen nieuwe wagen eisen? En wees maar zeker dat het nog altijd de fabrikant is die de spelregels bepaalt.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro

Laatst gewijzigd door Londonforever; 07-05-11 om 21:07.
  #93  
Oud 08-05-11, 15:04
Matt84 Matt84 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Nee natuurlijk niet, maar het gaat hier niet om een auto. Als ze een gloednieuw product dat het na een paar dagen liet afweten vervangen, mag je toch een nieuw toestel verwachten? Nu heb ik eigenlijk 640 euro betaald voor een refurb die in de apple store een stuk minder kost. Soit, hij werkt perfect dus ik ga er mij niet druk meer in maken, maar het blijft toch een klein beetje wringen.
  #94  
Oud 08-05-11, 17:27
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matt84 Bekijk bericht
Nee natuurlijk niet, maar het gaat hier niet om een auto. Als ze een gloednieuw product dat het na een paar dagen liet afweten vervangen, mag je toch een nieuw toestel verwachten? Nu heb ik eigenlijk 640 euro betaald voor een refurb die in de apple store een stuk minder kost. Soit, hij werkt perfect dus ik ga er mij niet druk meer in maken, maar het blijft toch een klein beetje wringen.
Voor de wet maakt het dus echt niet uit of het over een wagen of een telefoon gaat. Volgens jouw redenering zou er dus ergens vermeld moeten staan dat wanneer je over een bepaald bedrag heengaat, je opeens geen recht meer hebt op vervanging maar dat je het moet doen met een reparatie?

En natuurlijk hoop ik voor jou dat je een luie medewerker hebt die ipv te vervangen jou een nieuwe bezorgd (apple repareert doorgaans zelden, meestal vervangen ze hem direct). Maar als ze er toch voor kiezen van te gaan reparen, dan heb je geen poot om op te staan, pest-aankoop of geen pest-aankoop..
  #95  
Oud 08-05-11, 17:55
Matt84 Matt84 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Voor de wet maakt het dus echt niet uit of het over een wagen of een telefoon gaat. Volgens jouw redenering zou er dus ergens vermeld moeten staan dat wanneer je over een bepaald bedrag heengaat, je opeens geen recht meer hebt op vervanging maar dat je het moet doen met een reparatie?

En natuurlijk hoop ik voor jou dat je een luie medewerker hebt die ipv te vervangen jou een nieuwe bezorgd (apple repareert doorgaans zelden, meestal vervangen ze hem direct). Maar als ze er toch voor kiezen van te gaan reparen, dan heb je geen poot om op te staan, pest-aankoop of geen pest-aankoop..
Nee hoor dat bedoel ik niet. De wet zegt gewoon dat in een schadegeval als het mijne de consument een nieuw toestel kan eisen, tenzij die eis onredelijk of onmogelijk is. En mij lijkt het niet onredelijk een herstelling die 3 weken in beslag neemt te weigeren, zeker als ze geen vervangtoestel kunnen (willen?) geven.

Anyway, Test Aankoop heeft me goed geholpen. Ik heb ondertussen een 'nieuw' refurbished toestel dat perfect werkt. Case closed.
  #96  
Oud 11-05-11, 15:32
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Jongens, jullie moeten niet de jurist uithangen als jullie de wet niet kennen hé?!

De Belgische garantiewet laat NIET toe dat een defect toestel van enkele dagen oud wordt vervangen door een refurbished 6 maanden oud toestel. Bij een defect heb je recht op een gelijkwaardig toestel. 6 maand oud is niet gelijkwaardig aan enkele dagen oud.

Mijn iphone 4 is in januari ook vervangen door een refurbished toestel. Ik heb dit zo gelaten omdat ik mijn iphone 4 in juli 2010 gekocht heb. Het refurbished toestel kon dus bijna niet ouder zijn dan het defecte toestel. Zou ik een nieuwe iphone 4 kopen in januari of februari of zo, en een refurbished toestel in de plaats krijgen, dat mogelijk veel ouder is, dan zou ik het zeker niet zo laten.
  #97  
Oud 11-05-11, 21:09
Matt84 Matt84 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Klopt Belgiumiphone, maar ik heb al genoeg zever gehad met Mobistar en ben het eerlijk gezegd kotsbeu. Mijn refurb iPhone werkt perfect en is volgens het serienummer geproduceerd in april, dus ik neem er vrede mee.
  #98  
Oud 03-07-11, 01:35
akoya00 akoya00 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 11
Standaard

Aangezien ik op het punt sta mijn iPhone 4 binnen te brengen bij Mobistar voor reparatie, en ik daardoor op deze thread ben uitgekomen; kan iemand mij uitleggen wat een refurbished toestel nu eigenlijk precies inhoudt en wat het nadeel daarvan is?

Mijn iPhone heb ik besteld eind september '10, gekregen eind oktober '10. Nu heb ik problemen met de microfoon/speaker zoals hier te zien: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-help-aub.html

Het eerste nadeel dat ik al kan bedenken is dat wanneer ik een ander toestel dan het mijne zou ontvangen, ik m'n invisible shield kwijt ben :/ toch?
  #99  
Oud 05-07-11, 09:18
JaZzMaN251 JaZzMaN251 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akoya00 Bekijk bericht
kan iemand mij uitleggen wat een refurbished toestel nu eigenlijk precies inhoudt en wat het nadeel daarvan is?
Refurbished = opgeknapt. Dit wil zeggen dat ze een bestaand toestel hebben opgeknapt zodat het er terug nieuw uitziet, maar bepaalde interne componenten uit een bestaand ouder toestel hebben gebruikt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akoya00 Bekijk bericht
Mijn iPhone heb ik besteld eind september '10, gekregen eind oktober '10. Nu heb ik problemen met de microfoon/speaker zoals hier te zien: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-help-aub.html

Het eerste nadeel dat ik al kan bedenken is dat wanneer ik een ander toestel dan het mijne zou ontvangen, ik m'n invisible shield kwijt ben :/ toch?
Indien ze het toestel vervangen, ben je je invisible shield inderdaad kwijt. Indien ze enkel de luidspreker vervangen, behoud je gewoon je originele scherm, lijkt me.
  #100  
Oud 05-07-11, 16:53
akoya00 akoya00 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 11
Standaard

Oké bedankt, dan maar hopen dat ze enkel het defecte onderdeel vervangen...kan je eigenlijk bij het binnenbrengen van je toestel zelf een blad of zo bijvoegen met het probleem?

Want zoals beschreven in het andere topic komt het probleem niet continu voor, maar soms (bvb. bij bellen of gebruiken van de recorder); of zullen die mannen dat sowieso vinden?

Laatst gewijzigd door akoya00; 05-07-11 om 17:08.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobistar en mobistar=2 ?? Flemishrav3r Orange 1 23-05-10 17:29
mobistar ice Archief 2 30-11-08 11:31
3G Mobistar DOWN JLT Orange 2 12-11-08 22:18
Mobistar ToCa Orange 21 05-01-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.