Hersteltermijn Mobistar?

Hersteltermijn Mobistar? discussie in Mobistar forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door akoya00 Ok bedankt, dan maar hopen dat ze enkel het defecte onderdeel vervangen...kan je eigenlijk bij het binnenbrengen van je toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Belgi > Mobistar
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 5 July 2011, 18:29
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 August 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akoya00 Bekijk bericht
Ok bedankt, dan maar hopen dat ze enkel het defecte onderdeel vervangen...kan je eigenlijk bij het binnenbrengen van je toestel zelf een blad of zo bijvoegen met het probleem?

Want zoals beschreven in het andere topic komt het probleem niet continu voor, maar soms (bvb. bij bellen of gebruiken van de recorder); of zullen die mannen dat sowieso vinden?
Het blad dat ik gekregen heb bij het Mobistar Center had een vakje voorzien voor uitleg van het probleem. Dat is netjes ingevuld door het personeel van het Mobistar Center en ter goedkeuring door mij ondertekend.

Dus indien je zelf iets wil uitleggen/duidelijk maken, dan kan je dat normaal gezien daar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 8 July 2011, 19:46
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 23 June 2011
Berichten: 11
Standaard

Ok, heb vandaag het toestel dan maar binnengebracht aangezien het zo ook niet werken was (speaker ging om de zoveel tellen in kraakmodus of viel gewoon uit). Had er zelf een blad bijgevoegd met de problemen, maar de verkoopster wist me te vertellen dat ze het toestel pas volgende dinsdag of woensdag komen ophalen, en het 2 tot 3 weken kan duren...

En toen ik haar vroeg "of ik het kon volgen op internet", zei ze "dat ze dit zelf niet kunnen"...wat weer precies hetzelfde is als toen ik hem bij hen besteld had, ook alleen maar problemen gehad en non-info. Mijn IMEI-nummer heb ik nog, maar natuurlijk geen dossiernummer, dus het wordt weer 3 weken absolute stilte en wachten :/
  #103  
Oud 9 July 2011, 01:22
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 August 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akoya00 Bekijk bericht
Mijn IMEI-nummer heb ik nog, maar natuurlijk geen dossiernummer, dus het wordt weer 3 weken absolute stilte en wachten :/
Heb je een blad gekregen als bewijs van je afgave van je iPhone? Normaal is dat een document dat je moet aftekenen. Bovenaan staat een nummer, dat is het dossiernummer.
Samen met het IMEI nr kan je dan je reparatie opvolgen (link op p2 of 3 in dit topic).
  #104  
Oud 11 July 2011, 13:44
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 23 June 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JaZzMaN251 Bekijk bericht
Heb je een blad gekregen als bewijs van je afgave van je iPhone? Normaal is dat een document dat je moet aftekenen. Bovenaan staat een nummer, dat is het dossiernummer.
Samen met het IMEI nr kan je dan je reparatie opvolgen (link op p2 of 3 in dit topic).
Ik had zelf een blad opgesteld met de problemen, en daarbij een kopie gevoegd van m'n originele bestelbon. De verkoopster was hier heel tevreden mee aangezien zij dit nu niet meer hoefde te doen, en ik heb gewoon een kopie gekregen (van m'n eigen kopie), door haar ondertekend als bewijs dat ik hem heb binnengebracht.

Heb vandaag wel via SMS een dossiernummer ontvangen, maar als ik die ingeef samen met IMEI op die link, dan krijg ik 'File niet gevonden'. Misschien nog even wachten?

Bedankt voor je antwoord.
  #105  
Oud 12 July 2011, 09:58
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 12 July 2011
Berichten: 1
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akoya00 Bekijk bericht
Ik had zelf een blad opgesteld met de problemen, en daarbij een kopie gevoegd van m'n originele bestelbon. De verkoopster was hier heel tevreden mee aangezien zij dit nu niet meer hoefde te doen, en ik heb gewoon een kopie gekregen (van m'n eigen kopie), door haar ondertekend als bewijs dat ik hem heb binnengebracht.

Heb vandaag wel via SMS een dossiernummer ontvangen, maar als ik die ingeef samen met IMEI op die link, dan krijg ik 'File niet gevonden'. Misschien nog even wachten?

Bedankt voor je antwoord.
was bij mij ook zo, lukt wel met dossiernummer en gsmnummer ;-) (ook de null wegdoen bij IMEI)
Heb de mijne vorige woensdag binnengebracht voor herstelling van de camera, mijn herstelstatus staat nu al op: Product shipping at Point of Sales. Het is dus waarschijnlijk al op de terugweg en zal vervangen worden...
  #106  
Oud 14 July 2011, 21:53
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 23 June 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dzjie Bekijk bericht
was bij mij ook zo, lukt wel met dossiernummer en gsmnummer ;-) (ook de null wegdoen bij IMEI)
Ok, inderdaad, ben beetje dom geweest en de link genomen op de eerste pagina (waar dus al een dossiernummer en een IMEI-nummer in de link zit); als je daarna je eigen dossiernummer/gsmnummer/IMEI-nummer invult lukt het NIET (ook al zijn de oorspronkelijke nummers uit de URL dus verwijderd).

Als je echter deze link neemt (zonder nummers in de URL): TRACK-N-TRACE UW REPARATIE dan lukt het wel als ik gewoon dossiernummer en gsmnummer ingeef.

Laatste status is van vandaag, "Wacht op ontvangst logistiek". Ik ben al blij dat ik het toch enigszins kan volgen, alleen vind ik het wat jammer dat ze alleen de laatste update tonen, want aangezien ik er nu pas in geslaagd ben om het te doen werken (door die foute URL) weet ik dus totaal niet waar ik ongeveer zit in de ketting... Wachten dus maar.

EDIT: Gisteren dus 14/7/2011 omstreeks 16h "Wacht op ontvangst logistiek"
Daarna 14/7/2011 21h "Product shipping at point of sales"

Nu vraag ik me wel af of Point of Sales de Mobistar-shop is, en dit dus betekent dat m'n toestel daar meer dan een week heeft liggen stof vergaren en ze het nu pas hebben meegegeven naar de hersteldienst...

Laatst gewijzigd door akoya00; 15 July 2011 om 14:30.
  #107  
Oud 22 July 2011, 20:15
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 December 2009
Locatie: Bredene, Belgi
Berichten: 36
Standaard

Het mag eens gezegd worden, en of het nu aan Mobistar, ESB of Apple ligt, maar ik heb supersnel een nieuwe Iphone 4 gekregen. Maandag mijn bijna exact 1 jaar oude kapotte Iphone 4 binnen gedaan (camera kapot en homeknop kapot) en vandaag een gloednieuwe Iphone 4 gekregen (niet refurbished). Snelle en goeie service dus!
  #108  
Oud 1 August 2011, 11:29
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 8 June 2010
Berichten: 70
Standaard

ik deed vorige week woensdag mijn toestel binnen in mobistar center (omdat ik wist dat ze de donderdagmorgen het toestel komen ophalen van pro assist)
Donderdag kreeg ik sms met dossiernummer.

Nu vandaag eens gekeken. en de laatste status is:

Status Toestel verpakt Datum gebeurtenis 29/07/2011 17:15
Dit was dus vorige week vrijdag. Iemand ervaring met de status "toestel verpakt?"
Wil dit dan zeggen klaar voor verzending terug?

Pro assist komt ook de dinsdag langs in de shop. Dus ik kruis mijn vingers en hoop op een telefoontje morgen
  #109  
Oud 1 August 2011, 20:59
WDS001's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 June 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.502
Send a message via twitter to WDS001
Standaard

De mijne heeft al eens een maand klaargelegen om te verzenden, maar door 'problemen' is hij daar ook blijven liggen. Maar dat terzijde
  #110  
Oud 1 August 2011, 22:59
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 8 June 2010
Berichten: 70
Standaard

ik heb ook wel vaker dat 'geluk'

maar er is hoop. de status veranderde vandaag

Status Wacht op ontvangst hersteldienst Datum gebeurtenis 01/08/2011 17:30
  #111  
Oud 3 August 2011, 21:46
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 8 June 2010
Berichten: 70
Standaard

Status Toestel ontvangen in logistiek centrum Datum gebeurtenis 02/08/2011 20:20
  #112  
Oud 4 August 2011, 20:02
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 6 December 2010
Locatie: Belgi; Heist-op-den-Berg
Berichten: 43
Standaard

'k Heb bij mijn vertrouwde winkel ( Welkom bij ACS, uw partner in navigatie, gsm, car hi-fi, alarm ) eens gepolst naar de hersteltermijn.
Zij spreken over een 3-tal weken.
  #113  
Oud 7 August 2011, 16:58
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 64GB [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 April 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb op 26/9/2009 een iPhone 3GS in Antwerpen gekocht en ik kom zelf uit Nederland. Hij is nu al een tijdje kapot, want m'n telefoon geeft error 1002 en hij kan niet meer gemaakt worden. Heb hem al naar een telefoon winkel gebracht, maar die kunnen hem ook niet maken. M'n broer had hetzelfde probleem met zijn iPhone 4, die die gewoon uit Nederland had en die winkel kon hem wel van hem maken, maar niet die van mij. Als ik nu terug naar Antwerpen ga, heb ik dan nog garantie? Want ik weet niet precies hoe 't zit met de garantie van Mobistar, want telkens vind ik op google iets anders. Als iemand mij kon helpen, graag!
  #114  
Oud 7 August 2011, 23:15
Scooter's schermafbeelding
» iPhone 8 Plus 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» macOS
 
Geregistreerd: 20 January 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.186
Send a message via twitter to Scooter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonvliet Bekijk bericht
Ik heb op 26/9/2009 een iPhone 3GS in Antwerpen gekocht en ik kom zelf uit Nederland. Hij is nu al een tijdje kapot, want m'n telefoon geeft error 1002 en hij kan niet meer gemaakt worden. Heb hem al naar een telefoon winkel gebracht, maar die kunnen hem ook niet maken. M'n broer had hetzelfde probleem met zijn iPhone 4, die die gewoon uit Nederland had en die winkel kon hem wel van hem maken, maar niet die van mij. Als ik nu terug naar Antwerpen ga, heb ik dan nog garantie? Want ik weet niet precies hoe 't zit met de garantie van Mobistar, want telkens vind ik op google iets anders. Als iemand mij kon helpen, graag!
Kan je miss niet eens bellen naar de winkel waar je hem gekocht hebt?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #115  
Oud 7 August 2011, 23:40
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 64GB [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 April 2010
Berichten: 4
Standaard

Ja dat ga ik morgen doen, tenminste ik hoop dat ze opnemen!
  #116  
Oud 7 August 2011, 23:49
Scooter's schermafbeelding
» iPhone 8 Plus 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» macOS
 
Geregistreerd: 20 January 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.186
Send a message via twitter to Scooter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonvliet Bekijk bericht
Ja dat ga ik morgen doen, tenminste ik hoop dat ze opnemen!
ok ene Mobistar center is wa vriendelijker dan de andere
ik heb de meeste en beste ervaringen met Oudenaarde en Deinze en heb niet te klagen
  #117  
Oud 7 August 2011, 23:52
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 64GB [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 April 2010
Berichten: 4
Standaard

Ja ik heb toevallig nog een treinkaartje naar Antwerpen liggen, dus ga denk ik naar die op de Huidevettestraat, daar heb ik 'm ook gekocht..ik weet niet of die bekend staat om goede ervaringen?
  #118  
Oud 8 August 2011, 23:54
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 8 June 2010
Berichten: 70
Standaard

had de mijne binnen de week terug. in mobistar centre poperinge. Top service
ik kreeg een volledig nieuw toestel ^^
  #119  
Oud 25 August 2011, 12:19
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad Pro Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» OS X
 
Geregistreerd: 13 October 2009
Locatie: Belgi
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cruez Bekijk bericht
had de mijne binnen de week terug. in mobistar centre poperinge. Top service
ik kreeg een volledig nieuw toestel ^^
Zeker dat het geen refurbished toestel is? Als het serienummer start met 5K heb je prijs.
  #120  
Oud 25 August 2011, 21:07
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 28 December 2007
Berichten: 55
Standaard

Hallo,

Ik heb nu mijn iPhone 4 iets meer als een jaar. Hij komt van mobistar center Leuven.

Een 3-tal maanden geleden heb ik hem spijtig genoeg eens laten vallen waardoor er op een hoek een kleine splinster glas af is. Verder nix erg toestel functioneert perfect.

Nu de laatste weken begint mijn Home knop raar te doen. Reageert niet meer op de klik wanneer ingedrukt, reageert soms ... Soms de indruk dat ik hard moet drukken..

Bestaat er een kans dat ze het specifiek probleem v/d home knop zouden herstellen onder garantie ?

Alvast bedankt,
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobistar en mobistar=2 ?? Flemishrav3r Mobistar 1 23 May 2010 17:29
mobistar ice Archief 2 30 November 2008 11:31
3G Mobistar DOWN JLT Mobistar 2 12 November 2008 22:18
Mobistar ToCa Mobistar 21 5 January 2008 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.