iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone scherm gebarsten (voorkant) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/78568-iphone-scherm-gebarsten-voorkant.html)

kal_el 26-11-10 21:22

iPhone scherm gebarsten (voorkant)
 
Vandaag mijn iPhone 4 laten vallen (heel jammer natuurlijk :( )

resultaat is dat mijn voorkant glas gebarsten is.
De touch werkt nog volledig perfect.

Nu is mijn vraag:

weet iemand hoeveel dit in reparatie zal kosten? (niet via apple dan).
En weet iemand hoeveel het kost als ik hem naar een mobi* center doe om het via de officiële weg te doen.
Ik weet nog dat je via mobistar 208 euro diende te betalen voor een nieuwe iPhone 3G, maar 'k ben nu op zoek naar de prijs van de iPhone 4.

belgiumiphone 28-11-10 14:41

Van waar ben je? Ik ken iemand in Gent die reparaties doet aan een schappelijke prijs.

kal_el 28-11-10 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 606633)
Van waar ben je? Ik ken iemand in Gent die reparaties doet aan een schappelijke prijs.

ik ben van gent :-)

bnn 08-12-10 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 605984)
Vandaag mijn iPhone 4 laten vallen (heel jammer natuurlijk :( )

resultaat is dat mijn voorkant glas gebarsten is.
De touch werkt nog volledig perfect.

Nu is mijn vraag:

weet iemand hoeveel dit in reparatie zal kosten? (niet via apple dan).
En weet iemand hoeveel het kost als ik hem naar een mobi* center doe om het via de officiële weg te doen.
Ik weet nog dat je via mobistar 208 euro diende te betalen voor een nieuwe iPhone 3G, maar 'k ben nu op zoek naar de prijs van de iPhone 4.

volgens mij moet je de invoerders prijs betalen en als ik ni mis ben bedraagt die momenteel rond de 420 euro; maar ik kan mis zijn

Xplod 12-12-10 12:22

Zelf doen ... schermpje bestellen in de UK via e-bay, handleidingen met hopen te vinden op YouTube.
Ik heb zo eens een schermpje, touchscreen en scherm vervangen voor een familielid die haar iPhone in de WC had laten vallen.
Rustig werken en op een klein uurtje is het gefixed .... en voor de prijs moet je het al zeker niet laten .... die schermpjes zijn te koop voor nog géén 40€ ;)

edit ... het was een 3G en ik lees dat het een scherm van een 4G betreft .... en daar heb ik geen ervaring mee.

iMario 12-12-10 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bnn (Bericht 612377)
volgens mij moet je de invoerders prijs betalen en als ik ni mis ben bedraagt die momenteel rond de 420 euro; maar ik kan mis zijn

Haha! Koop je toch net zo goed meteen een nieuwe.

Scooter 12-12-10 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bnn (Bericht 612377)
volgens mij moet je de invoerders prijs betalen en als ik ni mis ben bedraagt die momenteel rond de 420 euro; maar ik kan mis zijn

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 613751)
Haha! Koop je toch net zo goed meteen een nieuwe.

420€ voor een nieuw schermke? bandieten zijn het
En zoals iMario zegt kan je evengoed een nieuwe kopen

orcaluna 12-12-10 19:49

Hier een linkje van een site in nederland.

Reparatie in 4 stappen | iPhoneservice.nl

Voor 129,00 is hij in een uurtje klaar

G_Babyke 21-03-11 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orcaluna (Bericht 614055)
Hier een linkje van een site in nederland.

Reparatie in 4 stappen | iPhoneservice.nl

Voor 129,00 is hij in een uurtje klaar

iemand hier al langs geweest voor herstelling?
is dit goed hersteld?
mijn scherm is dit weekend gebarsten door het indrukken van de home knop (dus niet door te laten vallen),
mobistar kan/wil er niets mee doen en wil mij alleen maar een nieuwe aansmeren.
ik kom uit belgië, zou tot eindhoven rijden als ik weet dat de herstelling goed is.

Hans Nuenen 21-03-11 21:03

als je het niet via de normale weg laat repareren ben je wel je apple garantie kwijt van het 1e jaar, bij deze

marco3g 30-03-11 07:35

80 euro hier in arnhem

Onyx 30-03-11 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marco3g (Bericht 657404)
80 euro hier in arnhem

Bedrijfsnaam en/of adres is dan wel handig ;)

Venom 31-03-11 10:26

Kleine tip voor Nederlanders met een inboedelverzekering (België weet ik niet maar wellicht dat die een soortgelijke verzekering kennen). Vaak wordt de schade na een val gedekt via de inboedelverzekering en wordt (een deel van) de reparatie vergoedt. Kan toch reden zijn om een belletje naar de verzekering te doen.

jimspeed1998 09-04-11 18:50

Kijk hier eens op: iFixMania | Reparatie voor uw iPhone 3G, 3Gs, iPhone 4, iPad, iPod Touch | Accessoires | Onderdelen | iPhone 4 Ombouwen naar witte behuizing kan je hem goedkoop en legaal laten maken heb mijn iphone 4 ook gehad


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.