iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   "geen service" (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/83699-geen-service.html)

roelunited 31-01-11 18:43

"geen service"
 
Hallo iedereen,

Heb sinds vanmiddag een probleem met mobistar. Er staat waar het icoon van mobistar staat "geen service". Al mijn instellingen staan nog goed volgens mij, en heb de nieuwste versie al gedownload van de iphone. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt

berndbousard 05-02-11 10:38

ik heb soms hetzelfde probleem meestal na een keer opnieuw opsstarten krijg ik terug ontvangst

boykiss2 06-02-11 14:51

Zijn Jullie mss dan niet in een omgeving waar geen Mobistar netwerk is..

Pascal717 07-02-11 00:28

Heb daar soms ook last van. Vooral op het werk, hebben we amper ontvangst. Wat ik dan doe is de iPhone eventjes in flight mode zetten en als dat niet help reboten. Gelukkig is dat maar eens om de paar maanden. Lijkt erop dat de iPhone niet meteen of geen nieuwe verbinding zoekt met het netwerk, als netwerk niet beschikbaar is.

soulmoo 09-04-11 17:01

simkaartje
 
hoi

Na updaten van versie 4.3.1 en ook redsnow jailbreak te gebruiken
kreeg ik hetzelfde.

Ben naar mobistar center geweest om nieuwe simkaartje te verkrijgen.

Er is ondertussen een nieuwe versie van redsnow uit opnieuw proberen dus.

Hopelijk niet terug mijn simkaart kapot.

Als je dus na reboot van je iphone geen service hebt zal je een nieuwe simkaartje nodig hebben.

greetz

jeffrey187 09-04-11 17:29

Ik had het ook een dag toen ik nog op 4.1 draaide met jailbreak, ik moest toen eventjes mijn iphone uit en aanzetten en toen had ik terug netwerk. Nu zit ik op 4.3.1 ook met jailbreak en nu eens afwachten als hij het nog gaat doen.

jacq4u2 09-04-11 20:37

ben bij proximus ,zonder JB,na update, en heb nu af en toe de melding , geem sim card installed , nadien gewoon login en alles werkt weer, maar mis wel belangrijke telefoongesprekken , ook al nieuwe simcard , maar geen beterschap
carl

lesfetes 10-04-11 18:51

Net bericht gehad van Telenet met excuses voor ongemak van geen dataservice. Schijnbaar dus een technisch probleem bij Telenet.

Bant 13-08-11 13:34

Het klinkt dom maar kijk vooral ook waar je het probleem hebt. Mobistar heeft tegenwoordig veel dode punten, al zijn die maar 10 - 15m.

pamver 07-02-12 16:35

ik heb een iphone 4 8gb 5.0.1
ik woon in waasmunster (veel bossen) en heb hier ook slecht ontvangst en soms bleef hij gewoon staan op "geen service" zelfs als ik in sint niklaas (stad) was waar ik altijd 100% berijk heb geeft hij nog altijd "geen service" aan na een re-boot is het terug in orde dit moest ik soms 5a6 keer perdag doen en was dit vrij beu...

ik heb hem binnen gedaan on na te kijken en hebbe m'n iphone opgestuurd heb hem nu ongeveer 2weken terug en heeft net niet voor voorgehad tot nu... heb zonet trg moete re-boten om ontvangst te hebben... hoe komt dit licht dit aan de iphone of aan mobistar?

valt hier helemaal nx aan te doen? goedkope gsm van €50 heeft hier geen problemen mee maar eentje van €500 wel... bizar



(ondertussen heb ik m'n iphone ge jailbreakt)

kimvb 07-02-12 19:47

volgens mij ligt het aan de 5.0.1 want ik heb het ook nooit gehad en vanaf dat ik op 5.0.1 sta moet ik regelmatig naar airplane modus gaan en na 10 sec terug zetten en heb meteen ontvangst dan .
Terwijl hij anders blijft staan op geen service

HuubHellings 20-03-12 08:06

I had a lot of "no service" issues. I went with my phone 4s to the apple store. The genius found out after diagnosis that many problems were seen with connections in my phone. He gave me a new iPhone 4s. At home it turned out that the "no service" problem was back. by accident I discovered that the problem was solved after I had removed the cover. I have put a movie on youtube. I hope this solution will be helpfull for at least some of you.
*
YouTube - Broadcast Yourself.
*
Regards,
Huub

dewittenx7 07-11-12 23:27

Wel ontvangst maar geen service.....
 
Heb Iphone 4, telkes mijn battery volledig leeg is en ik mijn iphone terug heb opgeladen en deze terug aan zet heb ik wel ontvangst (streepjes) maar geen service bij Telenet. Aan en uitzetten helpt niet en het probleem blijft.

Maar dit is vlug op te lossen nl ga naar instellingen, schakel mobiele data even in en uit en de provider verschijnt terug op het scherm!!!:d:d:d:d:d:d:d:d

colliehome 08-11-12 08:43

Wegens nogal vage titel van dit topic een slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.