//

"geen service"

"geen service" discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Heb sinds vanmiddag een probleem met mobistar. Er staat waar het icoon van mobistar staat "geen service". Al mijn instellingen staan nog goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-11, 19:43
roelunited roelunited is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard "geen service"

Hallo iedereen,

Heb sinds vanmiddag een probleem met mobistar. Er staat waar het icoon van mobistar staat "geen service". Al mijn instellingen staan nog goed volgens mij, en heb de nieuwste versie al gedownload van de iphone. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-11, 11:38
berndbousard berndbousard is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 30
Standaard

ik heb soms hetzelfde probleem meestal na een keer opnieuw opsstarten krijg ik terug ontvangst
  #3  
Oud 06-02-11, 15:51
boykiss2 boykiss2 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Beringen
Berichten: 9
Standaard

Zijn Jullie mss dan niet in een omgeving waar geen Mobistar netwerk is..
  #4  
Oud 07-02-11, 01:28
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Heb daar soms ook last van. Vooral op het werk, hebben we amper ontvangst. Wat ik dan doe is de iPhone eventjes in flight mode zetten en als dat niet help reboten. Gelukkig is dat maar eens om de paar maanden. Lijkt erop dat de iPhone niet meteen of geen nieuwe verbinding zoekt met het netwerk, als netwerk niet beschikbaar is.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #5  
Oud 09-04-11, 18:01
soulmoo soulmoo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: oostende
Berichten: 9
Exclamation simkaartje

hoi

Na updaten van versie 4.3.1 en ook redsnow jailbreak te gebruiken
kreeg ik hetzelfde.

Ben naar mobistar center geweest om nieuwe simkaartje te verkrijgen.

Er is ondertussen een nieuwe versie van redsnow uit opnieuw proberen dus.

Hopelijk niet terug mijn simkaart kapot.

Als je dus na reboot van je iphone geen service hebt zal je een nieuwe simkaartje nodig hebben.

greetz
  #6  
Oud 09-04-11, 18:29
jeffrey187 jeffrey187 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 41
Standaard

Ik had het ook een dag toen ik nog op 4.1 draaide met jailbreak, ik moest toen eventjes mijn iphone uit en aanzetten en toen had ik terug netwerk. Nu zit ik op 4.3.1 ook met jailbreak en nu eens afwachten als hij het nog gaat doen.
  #7  
Oud 09-04-11, 21:37
jacq4u2 jacq4u2 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: machelen be
Berichten: 5
Standaard

ben bij proximus ,zonder JB,na update, en heb nu af en toe de melding , geem sim card installed , nadien gewoon login en alles werkt weer, maar mis wel belangrijke telefoongesprekken , ook al nieuwe simcard , maar geen beterschap
carl
  #8  
Oud 10-04-11, 19:51
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Net bericht gehad van Telenet met excuses voor ongemak van geen dataservice. Schijnbaar dus een technisch probleem bij Telenet.
  #9  
Oud 13-08-11, 14:34
Bant's schermafbeelding
Bant Bant is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: België
Berichten: 11
Standaard

Het klinkt dom maar kijk vooral ook waar je het probleem hebt. Mobistar heeft tegenwoordig veel dode punten, al zijn die maar 10 - 15m.
__________________
"Chaos is the score upon which reality is written..."
  #10  
Oud 07-02-12, 17:35
pamver pamver is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

ik heb een iphone 4 8gb 5.0.1
ik woon in waasmunster (veel bossen) en heb hier ook slecht ontvangst en soms bleef hij gewoon staan op "geen service" zelfs als ik in sint niklaas (stad) was waar ik altijd 100% berijk heb geeft hij nog altijd "geen service" aan na een re-boot is het terug in orde dit moest ik soms 5a6 keer perdag doen en was dit vrij beu...

ik heb hem binnen gedaan on na te kijken en hebbe m'n iphone opgestuurd heb hem nu ongeveer 2weken terug en heeft net niet voor voorgehad tot nu... heb zonet trg moete re-boten om ontvangst te hebben... hoe komt dit licht dit aan de iphone of aan mobistar?

valt hier helemaal nx aan te doen? goedkope gsm van €50 heeft hier geen problemen mee maar eentje van €500 wel... bizar



(ondertussen heb ik m'n iphone ge jailbreakt)
  #11  
Oud 07-02-12, 20:47
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

volgens mij ligt het aan de 5.0.1 want ik heb het ook nooit gehad en vanaf dat ik op 5.0.1 sta moet ik regelmatig naar airplane modus gaan en na 10 sec terug zetten en heb meteen ontvangst dan .
Terwijl hij anders blijft staan op geen service
  #12  
Oud 20-03-12, 09:06
HuubHellings HuubHellings is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

I had a lot of "no service" issues. I went with my phone 4s to the apple store. The genius found out after diagnosis that many problems were seen with connections in my phone. He gave me a new iPhone 4s. At home it turned out that the "no service" problem was back. by accident I discovered that the problem was solved after I had removed the cover. I have put a movie on youtube. I hope this solution will be helpfull for at least some of you.
*
YouTube - Broadcast Yourself.
*
Regards,
Huub
  #13  
Oud 08-11-12, 00:27
dewittenx7 dewittenx7 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Wel ontvangst maar geen service.....

Heb Iphone 4, telkes mijn battery volledig leeg is en ik mijn iphone terug heb opgeladen en deze terug aan zet heb ik wel ontvangst (streepjes) maar geen service bij Telenet. Aan en uitzetten helpt niet en het probleem blijft.

Maar dit is vlug op te lossen nl ga naar instellingen, schakel mobiele data even in en uit en de provider verschijnt terug op het scherm!!!
  #14  
Oud 08-11-12, 09:43
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Wegens nogal vage titel van dit topic een slotje.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
"geen service" KPN na vakantie in Amerika Robertus KPN 2 17-09-10 09:28
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" Michiel93 iPhone algemeen 4 12-07-09 22:51
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.