Geen internet via Mobistar.
Ik heb sinds deze week een My25 abonnement genomen van Mobistar and daarbij hoort 50MB Datavolume.
Maar als ik op internet probeer te gaan gaat het niet. Mijn instellingen staan zoals het hoort; APN: iphone.mobistar login: leeg passwoord: leeg Het edge icoontje is zichtbaar maar toch als ik probeer op het internet te gaan krijg ik een fout met ' Safari kan de pagina niet openen, omdat de netwerkverbinding verbroken is '. Maar het rare is dat ik zonder problemen op ' Mobistar - Téléphonie mobile/Mobiele telefonie | Internet | Télévision/Televisie ' terecht kan, maar geen enkel ander site wil werken. |
die instellingen kloppen nochtans.
Ben je zeker dat je mobile internet al volledig geactiveerd is ? Misschien duurt dit wel enkele dagen. Ik zou eens bellen met de Mobistar klantendienst (is toch gratis) |
En weet je de nummer van Mobistar klantendienst?
|
Citaat:
Kan wel eventjes duren voor je iemand aan de lijn krijgt (maar is toch gratis) |
ik moest mijn toestel na een half uurtje eens herstarten. Misschien is je probleem ondertussen opgelost via de klantendienst
|
Zou voorstellen om even te bellen naar Mobistar, zelfde probleem gehad met men Ipad. Blijkbaar was er ergens nog iets niet volledig geregistreerd en dit zorgde voor het probleem. Na 1 week was het eindelijk opgelost!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16. |