//

Gelockte iphone indienen voor legale

Gelockte iphone indienen voor legale discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me gisteren laten vertellen dat je een gelockte iphone kan binnengeven in een mobistarshop en dat je mits opleg er een nieuwe kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-11, 11:33
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard Gelockte iphone indienen voor legale

Ik heb me gisteren laten vertellen dat je een gelockte iphone kan binnengeven in een mobistarshop en dat je mits opleg er een nieuwe kan kopen, weet er iemand of dit waar is of niet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-11, 18:01
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Even een kort belletje naar Mobistar misschien..?
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #3  
Oud 17-03-11, 23:53
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke Bekijk bericht
Ik heb me gisteren laten vertellen dat je een gelockte iphone kan binnengeven in een mobistarshop en dat je mits opleg er een nieuwe kan kopen, weet er iemand of dit waar is of niet?
In de zin waarop jij het stelt kan het zeker. Bij Mobistar zeggen ze namelijk dat ze elke GSM terugnemen en er zelfs een vergoeding bovenop doen. Voorwaarden zijn dat de iPhone geen uiterlijke beschadigingen vertoont en werkzaam is. Over een sim-lock wordt geen melding gemaakt dus in strikt juridische zin gaan ze hem moeten terugnemen, maar of ze dit ook effectief gaan doen? Het zou mij ten zeerste verwonderen..

Mocht het om een Nederlandse iPhone gaan die je hebt, deze kan sowieso door T-Mobile unlocked worden.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #4  
Oud 21-03-11, 16:47
Srcane Srcane is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zonnebeke
Berichten: 42
Standaard

Bij mobistar zal je bijvoorbeeld niet zoveel krijgen voor je Iphone (Belgische of andere versie) dan dat je bvb via http://www.zonzoo.be zal krijgen. Als je hem kwijt wil en je wil er geld voor dan doe je het best via dit systeem ipv bij Mobistar. Het systeem van Mobistar (nl zoneimpact) is niet om te zeggen een heel gul systeem. Als ik me niet vergis wordt er zelfs nooit gevraagd van waar je telefoon afkomstig is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Gelockte Belgische iPhone 3g? Thomas789 Unlock 13 19-10-11 19:29
Handige tips voor het indienen van een klacht bij T-Mobile Channie Odido (T-Mobile) 0 01-07-10 08:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.