//

Iphone kopen

Iphone kopen discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen Ik wil een iphone 4 kopen maar ik kan ze ofwel bij base halen (599) ofwel bij mobistar (640) maar ik wil weten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-11, 16:01
jeffrey187 jeffrey187 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 41
Standaard Iphone kopen

Hoi mensen

Ik wil een iphone 4 kopen maar ik kan ze ofwel bij base halen (599) ofwel bij mobistar (640) maar ik wil weten wie de beste dienst heeft na verkoop? Want stel u maar eens voor dat er iets aan de iphone moest komen (hout afkloppen van niet).
Waar raden jullie het aan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-11, 17:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Da gaat weinig of geen verschil uitmaken.

Je kan de iphone toch gewoon los kopen? Bij base ben je goedkoper af .
Vergeet niet de nieuwe iphone normaal gezien rond september (ten laatste oktober) zal uitkomen, ik zeg het maar eens bij .
  #3  
Oud 12-06-11, 18:06
jeffrey187 jeffrey187 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 41
Standaard

ja ik weet dat dat de volgende iphone in september - oktober zal uitkomen maar dat is ook een dilema. Ofwel de 4 halen ofwel de 4s-5.

Maar mijn vraag was ook als ik ze in de base shop haal (sowieso goedkoper) is de dienst na verkoop ook goed daar? Of is die beter dan bij Mobistar? Ik heb eigenlijk nooit geen problemen gehad bij Mobistar vandaar.
  #4  
Oud 13-06-11, 18:38
Scottom Scottom is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik heb onlangs een witte iphone 4 gekocht bij vanden borre. Daar kosten ze 630 en heb je uitstekende service. En nadien heb ik een beroep gedaan op hun laagste prijs garantie omdat ze bij base 599 kosten en ik heb het verschil terugbetaald gekregen.
  #5  
Oud 13-06-11, 23:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het maakt niet echt uit waar je je iphone hier gaat gaan halen, het enige wat ze kunnen doen is net zoals alle andere je toestel gewoon binnen steken and that's it, voor de rest hebben ze er niks mee te maken met bv de reparatie van een iphone .

Maar je doet wat je wil, ik ben niet bepaald een base fan maar ik zie het probleem niet om er een iphone ofzo te kopen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 kopen Fordius Koopinformatie Nederland 8 31-03-11 21:06
Iphone kopen Danz Koopinformatie Nederland 12 21-02-10 21:34
Iphone kopen... Johannn Archief 2 31-07-08 14:31
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07
iPhone kopen Eric Cartman Archief 0 24-10-07 16:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.