//

geen service

geen service discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met het volgende probleem. Er wordt altijd 'geen service' weergegeven en als ik hem reboot of in en uit vliegtuigmodus zet dan zoekt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-11, 18:54
PieterMo PieterMo is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Aalst
Berichten: 15
Standaard geen service

Ik zit met het volgende probleem. Er wordt altijd 'geen service' weergegeven en als ik hem reboot of in en uit vliegtuigmodus zet dan zoekt hij en gaat hij altijd terug in 'geen service' héél af en toe heb ik 1 streepje.Het meeste dat ik al heb gehad zijn 3 streepjes maar dit was zeer zeldzaam. Ik heb de iphone gejailbreaked en ook geunlocked (redsnow, ultrasnow) en ik ben bij mobistar.

Iemand een idee waaraan het probleem kan liggen alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-11, 20:01
powaq powaq is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België
Berichten: 49
Standaard

Probeer eens een nieuwe simkaart te halen. Kapotte simkaart geeft vak no service fouten. SIM kaarten kunnen uit het niets kapot gaan soms.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen service/geen ontvangst Elizabeth iPhone algemeen 7 10-11-11 19:40
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 11:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) speakerleader Unlock 7 19-10-09 19:48
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.