iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/39990-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-2-a.html)

ruubstert 23-07-09 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loopezz (Bericht 328436)
Waarom neemt Mobistar in Geel, Herentals en Mol niet op?

Misschien arrogantie? Ik lees het best vaak, en waarom ze niet opnemen, is me eigenlijk een raadsel. Sommige mensen zeggen dat dat komt omdat ze een Nederlands nummer zien (Geen idee of dat bij jou van toepassing is), anderen omdat de verkopers zich kapot ergeren aan de vragen.

Maar t is vrij normaal bij bepaalde Mobistar-winkels.

jeffrey 23-07-09 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollandtop (Bericht 328452)
Ik welke vestiging heb jij hem besteld, ook Meir in Antwerpen?

Yep! Meir, Antwerpen

g4uth13r 23-07-09 16:19

Hier bij Mobister Center in Knokke gaven ze me het advies dagelijks te bellen, omdat ze daar geen wachtlijst mogen/willen opstellen... Heb dan vorige week iedere dag proberen bellen, maar nooit namen ze op...

Vandaag nog eens binnengeweest en toen ik nog maar de 'I' uit Iphone zei keken ze al direct bot en was de smile ineens verdwenen. De verkoopster liet me zeer onvriendelijk weten dat ze enkel mensen kunnen verwittigen die klant zijn van mobistar als ze een levering nieuwe iphones binnenkrijgen, balen...

Was deze middag toevallig in Brugge en daar de Fnac binnengewandeld. Een zeer vriendelijke verkoper vertelde me dat ze er vorige week zaterdag 23 (!) stuks binnen gekregen hadden en dat deze in slechts 3 uur alweer uitverkocht was. Volgende week, ten laatste binnen twee weken verwachten ze een nieuwe levering. Er staan nu 5 mensen op de lijst.
Heb het op een akkoordje gegooid met de verkoper en indien ik een voorschotje betaalde van 100 euro kon hij me bovenaan de lijst plaatsen (De andere mensen op de lijst hadden geen voorschot betaald).

Mijn voorschot heb ik met plezier betaald en ben met de smile terug naar buiten gewandeld. Qua klantvriendelijkheid kan Mobistar hier nog iets van opsteken!!!

arne_vn 23-07-09 16:30

Gewoon een vraagje tussendoor:

Hoe zit het met de garantie op de iPhones bij de Mobistar centers?
Ik bedoel: is deze gebonden aan het mobistar filiaal waar je deze hebt gekocht of kan je die overal claimen bij elke mobistar winkel in .be?

(of is het gewoon fabrieksgarantie van Apple)

hollandtop 23-07-09 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey (Bericht 328469)
Yep! Meir, Antwerpen

Ok, dan gaat de lijst dus wel omhoog, als jij nu 18e staat, een vriendin van me stond gisteren 20ste, besteld op 4-7, tenminste als het allemaal goed gaat, want dat weet je maar nooit. Blijf toch maar geduldig wachten, want als je nu naar een andere winkel gaat en dan wéér op een wachtlijst moet, dan duurt het nog langer.

rodada 23-07-09 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruubstert (Bericht 328456)
Misschien arrogantie? Ik lees het best vaak, en waarom ze niet opnemen, is me eigenlijk een raadsel. Sommige mensen zeggen dat dat komt omdat ze een Nederlands nummer zien (Geen idee of dat bij jou van toepassing is), anderen omdat de verkopers zich kapot ergeren aan de vragen.

Maar t is vrij normaal bij bepaalde Mobistar-winkels.

Heeft idd niets te maken met het feit dat je Nederlander bent.
Ze nemen gewoon voor niemand op! Zo een beetje de andere kant uitkijken zoals een hond die binnengeplast heeft:D

wernerdebijl 23-07-09 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickp (Bericht 328089)
Vaag dat werner aangeeft dat er bij fnac wijnigem er nog voldoende binnen kwamen en de vorige poster geeft aan dat hij belde en er was niets.

vreemd..

Sorry maar met voldoende voorraad doelde ik op hetgeen de verkoper mij vertelde. Er komen er ongeveer 2 per dag binnen, dat lijkt mij al meer dan bij de gemiddelde Switch shop.

Ik heb gewoon veel geluk gehad en blijven aandringen

ruubstert 23-07-09 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rodada (Bericht 328494)
Zo een beetje de andere kant uitkijken zoals een hond die binnengeplast heeft:D

Haha, dat spreekwoord ken ik nog niet, maar hij klinkt wel grappig. :)

Heeft er iemand toevallig ook bij de Easy-M een Iphone besteld, of wellicht er al eentje binnen? En kan iemand meer vertellen over hoe lang de wachtlijsten daar zijn/hoeveel ze binnen krijgen/meer info?

Het probleem is dat FNAC best ver weg is voor mij, elke vestiging is minimaal 1,5 uur rijden, en helaas is benzine nog steeds niet gratis :D Dan zou ik hem wellicht beter gewoon bij een Nederlandse webshop kunnen bestellen...

sgw 23-07-09 17:40

je bent vast niet meer dan 35 euro kwijt voor benzine.. en de iphone is in NL toch al gauw 200 euro duurder.

ruubstert 23-07-09 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sgw (Bericht 328503)
je bent vast niet meer dan 35 euro kwijt voor benzine.. en de iphone is in NL toch al gauw 200 euro duurder.

Klopt, maar ik kan wellicht regelen dat ik de BTW terug krijg, daarom zit ik te twijfelen. Maar dat met de BTW terugkrijgen heeft een nadeel, dat kan ik alleen niet vertellen...

thomazzz 23-07-09 17:54

Ik ben gistere de mijne gaan halen in een Mobistar center! Normaal wou ik een zwarte16gb maar het is een witte geworde! Hij is in alle geval super en de moeite waart om op te wachte

ps dit bericht is vanop de iPhone geschreven, alles gaat heel vlot en snel, super toestel

Nfect 23-07-09 18:01

@Thomazzz: had je hem dan besteld? Of gewoon op goed geluk een Mobistar Center binnengestapt en zo ene meer naar huis genomen?

Zoja, waar was dat dan? :)

bartman 23-07-09 18:03

Ik had vrij snel mijn iPhone via een winkel in Leuven. Donderdag besteld en maandag kon ik hem afhalen

Scooter 23-07-09 18:28

In Deinze is de wachttijd ff lang er zijn dan ook veel geinteresseerden en Deinze is nu ook niet een wereldstad die rap zal bevoorraad worden maar daar ben ik wel tevreden over de vriendelijkheid ondanks dat mijn provider de concurrentie is ;) maar goed we wachten wel hoe langer wachten hoe meer ik zal content zijn als hij er is :D

thomazzz 23-07-09 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nfect (Bericht 328512)
@Thomazzz: had je hem dan besteld? Of gewoon op goed geluk een Mobistar Center binnengestapt en zo ene meer naar huis genomen?

Zoja, waar was dat dan? :)

In Vilvoorde hadden ze er nog eentje liggen toen ik belde!

rodada 23-07-09 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomazzz (Bericht 328543)
In Vilvoorde hadden ze er nog eentje liggen toen ik belde!

Hoe kunnen ze er nou nog"eentje hebben liggen" wanneer velen hier al een hele poos moeten wachten?
Tenzij je een 3G hebt gekocht klopt hier toch iets niet:confused:

Scooter 23-07-09 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rodada (Bericht 328545)
Hoe kunnen ze er nou nog"eentje hebben liggen" wanneer velen hier al een hele poos moeten wachten?
Tenzij je een 3G hebt gekocht klopt hier toch iets niet:confused:

G3 genoeg voor 3GS moet je wachten hoor

wvy 23-07-09 20:05

Nogmaals, voor velen uit NL wat de ver maar aan de Belgische kust maak je veel meer kans er eentje te vinden.

Maak er een daguitstap van en probeer eens ..... je weet nooit :D:D

Liquid2ubstanc3 23-07-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rodada (Bericht 328545)
Hoe kunnen ze er nou nog"eentje hebben liggen" wanneer velen hier al een hele poos moeten wachten?
Tenzij je een 3G hebt gekocht klopt hier toch iets niet:confused:

Er zijn toch al veel meer mensen direct met een iPhone 3GS naar huis gegaan, zoals ik. Ze liggen er gewoon omdat iemand de bestelling bijvoorbeeld heeft geannulleerd of er 2 had besteld en maar 1 mocht meenemen. Hoe het dan met de rest van de reserveerlijst zit weet ik ook niet, maar het klopt wel.

rodada 23-07-09 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 (Bericht 328585)
Er zijn toch al veel meer mensen direct met een iPhone 3GS naar huis gegaan, zoals ik. Ze liggen er gewoon omdat iemand de bestelling bijvoorbeeld heeft geannulleerd of er 2 had besteld en maar 1 mocht meenemen. Hoe het dan met de rest van de reserveerlijst zit weet ik ook niet, maar het klopt wel.

da's maar een vage uitleg.
Als een bestelling geannuleerd wordt is het niet meer dan logisch dat de volgende in rij dan aan de beurt komt.
Het houdt geen steek als je ervan uit mag gaan dat elke gecancelde bestelling resulteert in een iphone die dan vrij kan verkocht worden.
Ook zie ik geen logica in het verhaaltje over die 2 bestellingen.
Mobistar werkt niet met een globale wachtlijst,dus waarom zou je dan wel twee stuks kunnen bestellen terwijl ze al op voorhand weten dat je'r maar eentje meekrijgt in hetzelfde center???? Moest je op twee verschillende plaatsen gaan zouden ze 't niet eens merken.

Als jouw woorden waarheid zijn dan speelt Mobistar een vuil spelletje zonder regels waarin mensen die het wel eerlijk speelden en een reservatie plaatsten (+voorschot) bedrogen worden.

Al ben ik eerder van mening dat hier veel science-fiction verkocht wordt.:mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.