iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/39990-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-2-a.html)

spiner 20-07-09 11:18

En je krijgt ook standaard 2 jaar garantie (vermelden ze bij aankoop).

Sypher 20-07-09 11:26

Hoe zit het met garantie?
Kan je bij alle APR's en Mobistar Centers terecht, ook al heb je die elders gekocht?

Liquid2ubstanc3 20-07-09 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sidderke (Bericht 326814)
Is het nog niet duidelijk ondertussen, dankzij een thread van meer dan 30 pagina's, dat je niet zomaar in België een winkel kan binnenstappen en een 3GS kan aanschaffen? Iedereen staat op wachtlijsten, sommigen al 3 weken lang...

Winkeltijden in België zijn meestal van 10u-18u.

Het is wel degelijk mogelijk om even een winkel binnen te stappen en een iphone te kopen, bij mij had er iemand in Leuven bij een Apple premium seller twee besteld terwijl er maar 1 iphone per persoon opgehaald mag worden, hoe het verder met al die reserveringen zat weet ik ook niet, maar er was dus 1 iphone te koop in de winkel, die witte 16GB toen ook gelijk gekocht. Ik ben er bewust van dat ik veel geluk heb gehad, was ook de eerste winkel waar ik naar binnen liep. Maar als je toch al een dagje naar Belgie gaat, kun je het in iedergeval proberen. Alleen naar Belgie gaan voor de iPhone is denk ik niet zo verstandig.

Sypher 20-07-09 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 (Bericht 326877)
Het is wel degelijk mogelijk om even een winkel binnen te stappen en een iphone te kopen, bij mij had er iemand in Leuven bij een Apple premium seller twee besteld terwijl er maar 1 iphone per persoon opgehaald mag worden, hoe het verder met al die reserveringen zat weet ik ook niet, maar er was dus 1 iphone te koop in de winkel, die witte 16GB toen ook gelijk gekocht. Ik ben er bewust van dat ik veel geluk heb gehad, was ook de eerste winkel waar ik naar binnen liep. Maar als je toch al een dagje naar Belgie gaat, kun je het in iedergeval proberen. Alleen naar Belgie gaan voor de iPhone is denk ik niet zo verstandig.

Welke APR was dat?

Liquid2ubstanc3 20-07-09 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sypher (Bericht 326879)
Welke APR was dat?

APR aan de Bondgenotenlaan in Leuven, maar nogmaals ik heb veel geluk gehad, had alleen de keus uit een witte 16GB, was ik iets later binnengestapt dan was ie waarschijnlijk al verkocht, de andere modellen had ik voor moeten reserveren.

Sypher 20-07-09 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 (Bericht 326883)
APR aan de Bondgenotenlaan in Leuven, maar nogmaals ik heb veel geluk gehad, had alleen de keus uit een witte 16GB, was ik iets later binnengestapt dan was ie waarschijnlijk al verkocht, de andere modellen had ik voor moeten reserveren.

Dus Easy-M (easyware)?

Liquid2ubstanc3 20-07-09 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sypher (Bericht 326884)
Dus Easy-M (easyware)?

Sorry, ben niet zo thuis in die namen, kijk net op de bon en is idd een Easy-M

Sypher 20-07-09 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 (Bericht 326885)
Sorry, ben niet zo thuis in die namen, kijk net op de bon en is idd een Easy-M

Hmm.. vreemd.
Hoe kom je er bij dat je er maar één per persoon mag bestellen? Gezien ze op hun site niets over welke iPhone dan ook hebben staan...

Liquid2ubstanc3 20-07-09 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sypher (Bericht 326888)
Hmm.. vreemd.
Hoe kom je er bij dat je er maar één per persoon mag bestellen? Gezien ze op hun site niets over welke iPhone dan ook hebben staan...

Hoe ik daar bij kom? Dat is mij gewoon verteld en daardoor was die 16GB wit nog beschikbaar. Ik ben gewoon een dagje naar Leuven geweest en de eerste shop die ik tegen kwam gekeken of ik daar een iphone kon kopen, ik ben dus ook niet bekend met de site van hun, daar kan ik je niet bij helpen.

CVar 20-07-09 12:15

Net Fnac Wijnegem gesproken.
Hebben op dit moment een witte en zwarte 32GB beschikbaar, van ieder een dus.
Je kan reserveren als je hem vandaag op komt halen, ze zijn tot 20:00 open.
Fnac Antwerpen heeft niets meer.

Wel ben je bij hun verplicht om een verzekering van 89,- euro af te sluiten, kom je niet onderuit. Ik zei dat dat in Gent niet hoefde maar hij zei dat dat per vestiging verschillend kan zijn.

Dus iemand die toch van plan was om zo'n verzekering af te sluiten, go for it.........:)

samplex 20-07-09 13:56

Je kan ook niet meer 1 reserveren zie ik bij Switch.. Iphone page is leeg

boneman 20-07-09 14:25

Fnac Gent had een uurtje terug nog 4 16 gb exemplaren (zwart)... ik heb er ook een kunnen bemachtigen !

nickp 20-07-09 15:11

Inmiddels niet meer verkrijgbaar daar :X

wernerdebijl 20-07-09 18:56

Heb me zojuist ingeschreven bij Mobistar in Vilvoorde. Ik ben nummer 66 en hoefde geen inschrijving te betalen.

FMJ 20-07-09 19:07

66, mijn god...

den_ivan 20-07-09 20:02

Ik sta 9de in Switch Wijnegem

Sypher 20-07-09 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boneman (Bericht 326988)
Fnac Gent had een uurtje terug nog 4 16 gb exemplaren (zwart)... ik heb er ook een kunnen bemachtigen !

Thanks! Toen we belden (half uur na je bericht) had men er nog drie over. Na het belletje nog maar één ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickp (Bericht 327005)
Inmiddels niet meer verkrijgbaar daar :X

Sorry, mijn neef en ik hebben elk eentje gehaald. Was wel een takke eind rijden en gedoe met de PIN maar dan heb je ook wat.

bloodydave 20-07-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den_ivan (Bericht 327141)
Ik sta 9de in Switch Wijnegem

waneer had je hem besteld? en welke had je besteld?

FMJ 20-07-09 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den_ivan (Bericht 327141)
Ik sta 9de in Switch Wijnegem

Welke versie en wanneer besteld?

nickp 20-07-09 20:39

nice
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sypher (Bericht 327152)
Thanks! Toen we belden (half uur na je bericht) had men er nog drie over. Na het belletje nog maar één ;)

Sorry, mijn neef en ik hebben elk eentje gehaald. Was wel een takke eind rijden en gedoe met de PIN maar dan heb je ook wat.

Mooi dat iemand hem van hier iig heeft ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.