iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/39990-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-2-a.html)

Fasty 05-08-09 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 (Bericht 334289)
Waarom wacht je dan nog niet even. Als je in september pas naar italie gaat dan heb je hem hier misschien ook al. Eind augustus zouden de wachtlijsten afgewerkt zijn.



waar heb je dat vandaan dan? zal wel fijn zijn

macmichel 05-08-09 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 (Bericht 334289)
Waarom wacht je dan nog niet even. Als je in september pas naar italie gaat dan heb je hem hier misschien ook al. Eind augustus zouden de wachtlijsten afgewerkt zijn.

Is dat zo, ik hoop het dan kan om teminste een kopen in Brussel als ik begin september er na toe ga.

ItsAdot 05-08-09 20:58

Wat zouden jullie doen? Wachten op mijn Belgische die ik besteld heb of morgen 1tje laten meebrengen van een vriend uit Frankrijk?

Veyron.lover 05-08-09 21:00

Inmiddels al één gekocht op internet :)
Als de bestelde iPhone (van Switch) hier is voor 1 september is, verkoop ik hem door. Na 1 september vraag ik mijn voorschot terug

ilse85 05-08-09 22:37

Ik zit ook op een belgisch forum over de iphone 3gs en daar weten ze veel meer over dat soort dingen en die informeren ook vaker bij de winkels.

Jamez 05-08-09 22:39

Welk Belgisch forum als ik vragen mag ilse85?

ilse85 05-08-09 22:41

iPhone De iphone 3G (S) WachtHoek!! - Pagina 2 - 9lives

Daarvoor was er een ander forum waar meer opstond maar nu is er een appart forum voor mensen die nog wachten op hun iphone.

Jamez 05-08-09 22:42

Thx Ilse85

Veyron.lover 05-08-09 23:21

Ik heb mijn witte iPhone 3GS 32GB vrijdag :D

Lang leve Ebay, een Belgisch model, gekocht 29-07-09 bij Mobistar (komt met de rekening), doosje ongeopend in folie. Voor €788 incl. 24h verzending ;-)

En als ik mijn iPhone van Switch voor 1 september heb, verkoop ik hem door. Anders vraag ik mijn €100 voorschot terug

tapijtkever 05-08-09 23:27

hoi daar allemaal met een beetje geduld lukt het wel....
ik heb een witte 32gb besteld bij mobistar antwerpen keyserlei op maandag 13 juli en op maandag 3 aug gebeld dat hij binnen is, vandaag op gehaald ik vind het een redelijke levertijd! happy:)
heb nu een wel 32gb zwart t-mobile over ( zie verkoop forum )

mazzel

lennie1975 06-08-09 01:01

Is er dan ineens zo'n schaarste?
Ik ben 4 weken geleden gewoon naar de dichtstbijzijnde Mobistar shop gestapt, met mijn (toen nog) Telenet Mobile kaartje in de hand. Heb gezegd dat ik een 16Gb iPhone 3GS wenste te kopen en heb die gewoon zonder gezever meegekregen. Het simkaartje werd er zelfs netjes ingepropt voor mij.

mylifetime 06-08-09 08:09

Vanmorgen maar even gemaild voor een update, betreffende de wachtlijst. Heb twee weken geleden ook al gemaild en kreeg toen netjes te horen waar ik stond en dat er een nieuwe levering verwacht werd. Ben benieuwd of ik nu een nieuwe update ga ontvangen. :-)

macmichel 06-08-09 08:52

Er gaam geruchten dat er het en en ader wordt geleverd in Belgie eind augustus, heb gisteren een aantal Mobistar winkels in Brussel en Antwerpen gebeld (stuk of 8), de Mediamarkt in beide plaatsten, de Saturn in Antwerpen, Belcompany in beide plaatsen en allen had het er over eind augustus kon er wel een hoop geleverd worden.

Is natuurlijk pas zeker als het eind augustus is.

Mazereeuw 06-08-09 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lennie1975 (Bericht 334411)
Is er dan ineens zo'n schaarste?
Ik ben 4 weken geleden gewoon naar de dichtstbijzijnde Mobistar shop gestapt, met mijn (toen nog) Telenet Mobile kaartje in de hand. Heb gezegd dat ik een 16Gb iPhone 3GS wenste te kopen en heb die gewoon zonder gezever meegekregen. Het simkaartje werd er zelfs netjes ingepropt voor mij.

Ja ja wrijf het er maar in. ;)
Wordt denk ik 2 maanden wachten bij HCW

mylifetime 06-08-09 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmichel (Bericht 334457)
Er gaam geruchten dat er het en en ader wordt geleverd in Belgie eind augustus, heb gisteren een aantal Mobistar winkels in Brussel en Antwerpen gebeld (stuk of 8), de Mediamarkt in beide plaatsten, de Saturn in Antwerpen, Belcompany in beide plaatsen en allen had het er over eind augustus kon er wel een hoop geleverd worden.

Is natuurlijk pas zeker als het eind augustus is.

Net wat je zegt. Het is pas eind augustus en er zijn mensen die al vanaf begin juli of langer wachten. :-)

ilse85 06-08-09 10:50

Bij HCW verschuift de leverdatum elke dag.
Deze week heeft er al 4-8 gestaan en 8-8 en nu weer 9-8.:confused:

aapjepiet 06-08-09 11:08

Zijn er nog mensen die iets van switch hebben vernomen? Wacht inmiddels exact een maand op een zwarte 16 gb.

mylifetime 06-08-09 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aapjepiet (Bericht 334509)
Zijn er nog mensen die iets van switch hebben vernomen? Wacht inmiddels exact een maand op een zwarte 16 gb.

Twee weken geleden.

Vanmorgen weer gemaild over de stand van zaken, gezien ze een levering zouden krijgen. Wacht nu op reactie.

FMJ 06-08-09 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aapjepiet (Bericht 334509)
Zijn er nog mensen die iets van switch hebben vernomen? Wacht inmiddels exact een maand op een zwarte 16 gb.

Halve week geleden stond ik op plaats 12 voor het zelfde model. Besteld op 12 juli...

mylifetime 06-08-09 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 334514)
welke datum besteld?

6 juli misschien, gezien er staat dat hij 'exact' een maand geleden de telefoon besteld heeft en het vandaag 6 augustus is? ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.