iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/6180-iphone-belgie.html)

truckdiver 01-07-08 15:20

hopenlijk neemt mobistar hier een goed voorbeeld aan.
dan gaan ze eker goed verkocht worden.
nog 3 dagen wachten :-s

Bomans 01-07-08 15:22

Ik hoop echt dat mobistar hier een voorbeeld aan neemt.
Als dat de echte prijzen zijn voor NL -----> :eek::eek::eek:

dendirk 01-07-08 15:29

Zal wel rond de €500 draaien hier

truckdiver 01-07-08 15:35

niet druk om maken.
heb nu nog een goede iphone.
jij bent er al wel een punthoofd aan het krijgen zo te zien! :eek:

Stibou 01-07-08 18:34

Toch wel spijtig dat koppelverkoop in België niet toegelaten wordt...Als je die abbonementsprijzen in sommige landen ziet zou dit echt wel zeer nuttig zijn!

Kevin 01-07-08 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 133393)
Toch wel spijtig dat koppelverkoop in België niet toegelaten wordt...Als je die abbonementsprijzen in sommige landen ziet zou dit echt wel zeer nuttig zijn!

Wees blij dat het niet bestaat in België, operators zouden zeggen wat jij moet doen.

Daarmee komt de markt heus niet open hoor.
Alle landen in Europa zouden koppelverkoop moeten verbieden, het zou direct een hele andere wending nemen.

De iPhone zou gewoon los verkocht worden dan.

joske666 02-07-08 13:53

In ieder geval gaan de prijzen van de iphone 1 die in omloop zijn, enorm dalen. Er zijn er nu al 8gb iphones te vinden op ebay voor 250 euro. Ben nog altijd aan het twijfelen om de nieuwe te kopen of een goedkope 2de hands op de kop te tikken. Zoveel voordeel buiten 3g en gps is er eigenlijk niet... wacht vol ongeduld op de aankondiging van mobistar vrijdag :-)

Cancunlover 02-07-08 13:57

Citaat:

De iPhone zou gewoon los verkocht worden dan
Als ik de kans had om in Belgie via koppelverkoop een iPhone te kopen, dan deed ik dat ook!! Heb je de prijzen gezien van T-mobile? Ik doe elke maand rond de 100€ op met mijn GSM en krijg er NIETS voor in de plaats van mijn provider. Als ik dit geld bij T-mobile zou uitgeven, zou mijn nieuwe iPhone welgeteld 1€ kosten! Dus lang leve de koppelverkoop! :D
P.S. Je kan in Nederland en zo ook gewoon een toestel LOS kopen als je niet gebonden wilt zijn aan een bepaalde provider...

dendirk 02-07-08 16:34

Ben ook van deze mening

miloutje 09-07-08 12:01

Is er iemand die het volgende weet:

Als ik een losse IPhone 3G in België koop, kan ik deze dan in Nederland met mijn Nederlandse simkaart gebruiken??

Ik hoor het graag!

Cancunlover 09-07-08 12:10

Citaat:

Als ik een losse IPhone 3G in België koop, kan ik deze dan in Nederland met mijn Nederlandse simkaart gebruiken??
Volgens mij kunnen we pas vanaf vrijdag een zeker antwoord op deze vraag geven. Maar jij mag altijd proefkonijn spelen natuurlijk. En als het niet werkt, kan je mij die iPhone goedkoop door verkopen! :D

mscofield 09-07-08 16:34

Is er geen overzicht met landen waar je de iphone 3G los kan aanschaffen, en hoe duur deze is?
Zou wel handig zijn eigenlijk. Ik dacht Belgie, Zwitserland, Italie tot nu toe toch?

Delphii 09-07-08 17:14

Ik ga mijn 3g zonder btw proberen te kopen, dan heb ik toch een nette 130 euro korting op de 16gb :)

segers909 09-07-08 18:06

hoe ga je dat doen?

Londonforever 09-07-08 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delphii (Bericht 137064)
Ik ga mijn 3g zonder btw proberen te kopen, dan heb ik toch een nette 130 euro korting op de 16gb :)

Papa heeft zeker een bedrijf? :p

Alleszins, 615 / 1.21 = €508,26

615 - 508,26 = €106,74 en dus geen €130 ;)

Delphii 09-07-08 19:24

Oei ja maar dan nog, dan heb ik de 16gb voor de prijs van 8gb.

Via de nonkel van een kameraad, ofwel via de vader van mijn vriendin.

Stibou 10-07-08 11:23

Leuk voor jou,maar is nie echt relevant...:rolleyes:

Als ik nu zeg dat mijn pépé er één kan bemachtigen via de neef van een broer van zijn vader zal jij dat ook worst wezen...;)

Delphii 10-07-08 12:53

Kerel, ik bedoel gewoon, dat als je iemand kent die een zaak heeft, dat je dat aan hen kan vragen en dat bespaart je meer al 100 euro.

Londonforever 10-07-08 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 137590)
Leuk voor jou,maar is nie echt relevant...:rolleyes:

Als ik nu zeg dat mijn pépé er één kan bemachtigen via de neef van een broer van zijn vader zal jij dat ook worst wezen...;)

Voel ik hier enige vorm van ongeloof?

Delphii 10-07-08 13:04

Ja sorry voor mn post dan, maar ik wel wel meer nuttelozere posten tegen gekomen, Zoals; ik heb via mn neef in amerika gehoord dat er een ipone 32g uitkomt samen met de 16g ...

Londonforever 10-07-08 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delphii (Bericht 137665)
Ja sorry voor mn post dan, maar ik wel wel meer nuttelozere posten tegen gekomen, Zoals; ik heb via mn neef in amerika gehoord dat er een ipone 32g uitkomt samen met de 16g ...

Het was dan ook niet op jou bedoelt, maar op de persoon boven jou. (meneer relevant)

Stibou 10-07-08 13:13

Howla je moet nu ook niet alles zo opnemen;)
Ik heb overdreven...en trouwens Delphii dank voor de vermelding wat dat brengt mij op een idée...:rolleyes:

Haagze sf2 10-07-08 15:23

iemand enig idee wat je moet meenemen naar belgie om er 1 te kopen
en om in aanmerking te komen van die korting/belasting ( heb een eigen bedrijf )

Kevin 10-07-08 15:33

@ Haagze
Je moet toch niets meenemen, gewoon je geld.

Cancunlover 10-07-08 15:34

In Belgie moet je enkel harde euro's meenemen. ;)
En als je als Belgische zaakvoerder een factuur wilt hebben, geef je gewoon je BTW-nummer op. Daarmee kan je later de BTW weer aftrekken van de belastingen. Maar of je als Nederlandse zaakvoerder zomaar de iPhone kan kopen voor een prijs waar de belasting meteen is afgetrokken, weet ik niet. Bij ons in de Nokia Store deden ze dit vroeger niet... Of Mobistar dit wel doet weet ik niet. :confused:

MJFM 11-07-08 09:23

Belgische iPhone's alleen werkend met Belgische simkaarten lees ik???

Cancunlover 11-07-08 09:43

Ik heb het ook gezien. Zal dus toch een landenlock zijn. Maar dat had Mr. Scheen van Mobistar dan ook wel kunnen zeggen toen ze hem de vraag stelden of het mogelijk was om de iPhone te gebruiken met een buitenlandse sim card. Nu zei hij gewoon: " ik weet niet..."
Dumb ass! :cool:

MJFM 11-07-08 11:04

Sucks.........

gertjanb 12-07-08 19:49

Zijn er al Nederlanders die hun iPhone uit Belgie hebben gekocht? En wie heeft er tips, mbt de beschikbaarheid van de iPhone, voordat ik voor niks naar Belgie tuf :) Hoe gaat dat, moet ik gewoon verkoop punten bellen en dan laten reserveren?

fideba 13-07-08 10:09

iPhone is hier totaal uitgeverkocht, met behoorlijk lange wachtlijsten bij ieder verkooppunt. Best dus eventjes informeren bij een Mobistar winkel. De Apple Premium stores zijn sowieso voor weken uitverkocht.

The Doctor 13-07-08 11:56

In de Mobistar shop in Tienen waren ze gisteren gewoon verkrijgbaar... Ondertussen zijn ze mss ook wel uitverkocht :rolleyes: Even een telefoontje doen zou ik zo zeggen :D

PimPee 14-07-08 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MJFM (Bericht 138620)
Belgische iPhone's alleen werkend met Belgische simkaarten lees ik???

WTF? Is dit echt waar??

Bomans 14-07-08 14:37

komaan, doe even de moeite om het forum te bekijken aub

https://forum.iculture.nl/f41/i...andse-sim.html

vancanneyt 17-07-08 13:44

online zijn er terug te bestellen bij mobistar en ook de lokael winkels krijgen vandaag leveringen binnen :D
ik mag er wellicht strakjes omgaan in de mobi shop :D had net even gebeld en ze gingen een levering deze middag krijgen.

justinehenin 17-07-08 19:54

Hallo

ze waren inderdaad beschikbaar online maar een paar minuten nadat ze beschikbaar waren direkt uitverkocht.
Ik heb het geluk gehad dat ik na de mail (na registratie op de mobistarsite)
snel 1 besteld heb , ik verwacht hem binnen de 3 a 4 dagen.

mvg
Luc

pumpeduse 18-07-08 10:55

Hey
Weet er iemand waar ik vandaag nog een 3g iphone kan vatskrijgen.
Ik heb al alle bronnen geprobeerd, ik sta op de wachtlijst in mobi Genk.
Maar elke keer als ik ga zie ik iemand weggaan met een toestel en dan zeggen ze even zo mooi , voorraad is op dit al 3 dagen na mekaar meegemaakt.
Dus momenteel nog geen iphone.

Delphii 18-07-08 13:01

Mij belde ze net dat mijn bestelde iphone binnen was... Ik vroeg even voor de zekerheid 16gb en wit?

Oeii ja we hebben geen witte, dan moet u wachten tot de volgende levering.

***..

stelucjok 18-07-08 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justinehenin (Bericht 144920)
Hallo

ze waren inderdaad beschikbaar online maar een paar minuten nadat ze beschikbaar waren direkt uitverkocht.
Ik heb het geluk gehad dat ik na de mail (na registratie op de mobistarsite)
snel 1 besteld heb , ik verwacht hem binnen de 3 a 4 dagen.

mvg
Luc

Succes, heb hem via de website besteld dag van de relaese en nog gene ontvangen, ook volledig betaald via Visa. Eergisteren gebeld en ze hadden geen meer, gisteren mail gestuurd en ze gingen binnenkomen en volgens hun papieren ging ik hem krijgen halfweg eind volgende week.

mvg steven

ps laat zeker iets weten wanneer je hem ontvangt hé :), voila en nu nog eens ambetant gaan doen via mail en tel naar mobistar. Waarom ze op de 17e nog toestellen verkocht hebben terwijl deze van de relaese nog niet geleverd zijn.

Brecht 18-07-08 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stelucjok (Bericht 145486)
Succes, heb hem via de website besteld dag van de relaese en nog gene ontvangen, ook volledig betaald via Visa. Eergisteren gebeld en ze hadden geen meer, gisteren mail gestuurd en ze gingen binnenkomen en volgens hun papieren ging ik hem krijgen halfweg eind volgende week.

mvg steven

ps laat zeker iets weten wanneer je hem ontvangt hé :), voila en nu nog eens ambetant gaan doen via mail en tel naar mobistar. Waarom ze op de 17e nog toestellen verkocht hebben terwijl deze van de relaese nog niet geleverd zijn.

Ik heb van iemand anders iets gelijkaardig gehoord (11ste besteld) en die heeft hem vandaag gekregen.

Ik heb hem vandaag besteld (18de) en begin dus ook voor het ergste te vrezen. Mobistar zegt op hun website dat producten uit de shop binnen de 24 uur worden verzonden, en dat ze na 3-4 werkdagen bij jou zijn. In mijn geval zou dit dus woensdag of donderdag zijn. Ik hou mijn hart vast.

stelucjok 18-07-08 21:13

ze hebben vandaag gebeld levering voorzien op dinsdag ffff eindelijk :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.