iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   2de Levering iPhone's (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/66126-2de-levering-iphone-s.html)

PuijkeN 06-08-10 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PuijkeN (Bericht 519053)
Same here.. ik sta daar ook op de lijst en heb ook nog niks gehoord.. ga vanavond eens luisteren of ze al iets gekregen hebben. Ik dacht ook, grote winkel van mobistar , hier zullen ze wel eerst binnenkomen, maar nu voel ik me toch een beetje in de zak gezet als ik zie dat winkels als mediamarkt eerder iphones hebben als officiele mobistar centra ..

Ben de mijne net gaan halen ! :) Ze hebben vandaag nog een levering toegekregen, alles al gereserveerd. Ze werken daar nog steeds met lijsten van 15 per model. Ik ston 7de en heb een weekje moeten wachten, not bad at all vind ik ! :)

martijn332 06-08-10 16:19

ik heb ong. 5 mobistar winkels afgebeld, maar nergens word opgenomen?:(

wou volgende week even naar belgie 3 iphone halen maar dat gaat hem op deze manier niet worden:'(

zeromancer 06-08-10 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfs9 (Bericht 519512)
in sint joris winge zijn er vandaag 7 binnen gekomen weet ni welke versies allemaal..
ma ik heb mijne 32gb meegekregen stond namelijk eerste in rij :)
wat een toestel zelfs vergeleken bij de 32gb ..
NIKS last van death grip ofzo ook ni!!!
drekt gejailbreakt en nu kan de fun beginnen :)

grtzzz

Bah ik sta daar 5de voor 32 gb. Nu jij de jouwe gehad hebt zal ik wrs 4de staan zeker ? :/

SirGalahead 06-08-10 18:41

weet iemand iets over de leveringen bij s&s hasselt?
bij de online reservatietool staat dat ik 349ste in rij ben en de status staat al sinds maandag op 'pending'.

Scottom 06-08-10 19:04

349ste? Dan zal je hem met kerstmis wel hebben ;)

RubenTheys 06-08-10 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scottom (Bericht 519825)
349ste? Dan zal je hem met kerstmis wel hebben ;)

Kerst 2011, wel te verstaan.

matthias.flion 06-08-10 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soliber (Bericht 519039)
Lol heb ik geprobeerd, direct antwoord apparaat -_-

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PuijkeN (Bericht 519053)
Same here.. ik sta daar ook op de lijst en heb ook nog niks gehoord.. ga vanavond eens luisteren of ze al iets gekregen hebben. Ik dacht ook, grote winkel van mobistar , hier zullen ze wel eerst binnenkomen, maar nu voel ik me toch een beetje in de zak gezet als ik zie dat winkels als mediamarkt eerder iphones hebben als officiele mobistar centra ..

in welke winkels gereserveerd?

matthias.flion 06-08-10 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PuijkeN (Bericht 519528)
Ben de mijne net gaan halen ! :) Ze hebben vandaag nog een levering toegekregen, alles al gereserveerd. Ze werken daar nog steeds met lijsten van 15 per model. Ik ston 7de en heb een weekje moeten wachten, not bad at all vind ik ! :)

welke winkel?

PuijkeN 06-08-10 20:06

Mobistar Lange Munt. Had de indruk dat er deze week toch aardig wat iPhones zijn binnengekomen. Is een winkel waar een "officiële" release met ontbijt was ook.. dus ik dacht dak daarom wel best daar kon reserveren. :)

Wel langsgaan, bellen lukt niet, en je moet de helft als voorschot betalen !

Kets 06-08-10 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfs9 (Bericht 519512)
in sint joris winge zijn er vandaag 7 binnen gekomen weet ni welke versies allemaal..
ma ik heb mijne 32gb meegekregen stond namelijk eerste in rij :)
wat een toestel zelfs vergeleken bij de 32gb ..
NIKS last van death grip ofzo ook ni!!!
drekt gejailbreakt en nu kan de fun beginnen :)

grtzzz

OMG! nice 7 binnengekomen!!! :D

Ik sta 8ste hahaha, dus normaal volgende week my turn

Soliber 06-08-10 23:25

Lol ik ben vanmiddag nr Langemunt in Gent geweest voor van mn oren te maken omdat ik 2de ben terwijl er mensen die lager op de lijst staan, al hun exemplaar hebben gehad, en der lagen blijkbaar een hele rits iPhones die nog niet ingeklaard waren. Morgen moet ik terug keren met mn bestelbon.
Ik vermoed dat ze gewoon lukraak mensen tussen de eerste 15 aan het bellen waren :')

pääsiäismuna 06-08-10 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soliber (Bericht 520155)
Lol ik ben vanmiddag nr Langemunt in Gent geweest voor van mn oren te maken omdat ik 2de ben terwijl er mensen die lager op de lijst staan, al hun exemplaar hebben gehad, en der lagen blijkbaar een hele rits iPhones die nog niet ingeklaard waren. Morgen moet ik terug keren met mn bestelbon.
Ik vermoed dat ze gewoon lukraak mensen tussen de eerste 15 aan het bellen waren :')

Ong rond half zes? xD stond daar ook. Maar sta je niet op de 32? Denk dat ze gewoon nog niet de 32 ingeklaard hadden. Morgen sta ik er ook vroeg hoor. :d i just want my precious....

Soliber 07-08-10 00:08

Ah lol, is dat het probleem, dat ze enkel de 16GB zending ingeklaard hadden? Ik was daar met 2 andere gasten, waaronder een gekleurde; was jij die 3de jongen die daar stond mss? :P
Mja, dat kind aan de kassa wees naar een lade tegenover de counter waar de 32GB's inzaten, ze ging die vandaag nog inklaren, maar na sluitingstijd.
I want my precious too, niet in het minst omdat ik 1)een ongeduldig kind ben diep vanbinnen en 2)omdat ik mn oude iPhone aan mn vriendin heb beloofd voor haar verjaardag vandaag ^^

thewong 07-08-10 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 513184)
alle apple toestellen hebben wereldwijde garantie behalve de iPhone.
voor de iPhone geldt het land van herkomst omdat die iPhone gebonden is aan een operator-verdeler.

edit: wanneer je een apple care afsluit voor je iPhone heb je ook wereldwijde garantie.

Ben ook aan't twijfelen om Applecare aan te schaffen. Ik heb nog even de tijd (moet toch ook net als bij andere Apple producten binnen een jaar?), maar kan dit nergens bevestigd zien. Vandaar de vraag: Bron...?

Paul07 07-08-10 15:02

Deze morgen vriendelijk opgebeld om 10:10 dat ik mijn iPhone 4 32GB mocht gaan afhalen :)

Eindelijk bezit ik er ook 1 , fantastisch toestel.

matthias.flion 07-08-10 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paul07 (Bericht 520658)
Deze morgen vriendelijk opgebeld om 10:10 dat ik mijn iPhone 4 32GB mocht gaan afhalen :)

Eindelijk bezit ik er ook 1 , fantastisch toestel.

welke winkel?

Paul07 07-08-10 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion (Bericht 520668)
welke winkel?

Langemunt Mobistar Center

Hermadrid 07-08-10 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thewong (Bericht 520625)
Ben ook aan't twijfelen om Applecare aan te schaffen. Ik heb nog even de tijd (moet toch ook net als bij andere Apple producten binnen een jaar?), maar kan dit nergens bevestigd zien. Vandaar de vraag: Bron...?

Apple care geld niet meer voor de I4. Iemand van dit forum had gebeld met Apple medewerker of het nog geldig was maar blijkbaar niet:confused: en heb het ook gelezen op Apple site: AppleCare Protection Plan - Apple Store (Nederland)

Hier staat niks over de Iphone?

pääsiäismuna 07-08-10 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paul07 (Bericht 520658)
Deze morgen vriendelijk opgebeld om 10:10 dat ik mijn iPhone 4 32GB mocht gaan afhalen :)

Eindelijk bezit ik er ook 1 , fantastisch toestel.

Welja, Ze hadden 8 toestellen, ik ben 9de. Had zo iets van...Damn het is me echt niet gegund. Nuja Volgende lading 32GB ben ik eerste das al veel leuker ^^

FenixStyle 08-08-10 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahead (Bericht 519792)
weet iemand iets over de leveringen bij s&s hasselt?
bij de online reservatietool staat dat ik 349ste in rij ben en de status staat al sinds maandag op 'pending'.

Die status staat al weken op "pending". Hoop maar niet op een toestel bij S&S dan, als ge 349e staat dan gaat het echt nog wel een paar maanden duren hoor... (al geeft die wachtlijst wsl een vertekend beeld, ongetwijfeld zullen er heel veel mensen zijn die ondertussen al ergens anders een toestel hebben bemachtigd en dus eigenlijk geen reservatie meer nodig hebben bij S&S)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.