iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iphone 4 besteld in leuven! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/66600-iphone-4-besteld-leuven.html)

matthias.flion 10-08-10 11:15

laat iets weten als ze gebeld hebben vandaag..

matthias.flion 10-08-10 17:11

ben net terug van leuven ben rond 14.30uur winkel binnen gegaan & gevraagd of er al iphone's waren, hij kwam boven met mijn iphone 4. alles betaald & geactiveerd in de winkel, heb 8 dagen moeten wachten.. ik stond 5de op de wachtlijst dus ze hebben er toch een groote levering gehad.

Donat 11-08-10 15:09

Vandaag even naar de Mobistar center in Leuven geweest waar ik sinds dinsdag 03/08 een reservering had staan voor een 16gb. Ik stond 7e.

Ik vraag hoe het zit en hoeveelste ik ben op de wachtlijst, ze gaan naar achter en komen ook met mijn Iphone naar buiten...

Hetzelfde excuus " we hedden nog geen tijd gevonden om telefonisch te verwittigen". Dit terwijl de shop helemaal leeg was!!!

Maarja net 8 dagen moeten wachten dus valt het qua wachtijd goed mee...

PS : Ik raad iedereen aan die daar ook een bestelling heeft van toch maar even zelf te informeren.

zeromancer 11-08-10 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donat (Bericht 526430)
Vandaag even naar de Mobistar center in Leuven geweest waar ik sinds dinsdag 03/08 een reservering had staan voor een 16gb. Ik stond 7e.

Ik vraag hoe het zit en hoeveelste ik ben op de wachtlijst, ze gaan naar achter en komen ook met mijn Iphone naar buiten...

Hetzelfde excuus " we hedden nog geen tijd gevonden om telefonisch te verwittigen". Dit terwijl de shop helemaal leeg was!!!

Maarja net 8 dagen moeten wachten dus valt het qua wachtijd goed mee...

PS : Ik raad iedereen aan die daar ook een bestelling heeft van toch maar even zelf te informeren.

Ik stond daar vorige week donderdag 15e voor de 32gb. De mijne zullen ze wel nog ni hebben denk ik dan .

Blake 11-08-10 15:46

Nieuws over de 32Gb:

Ik ben zojuist langsgeweest om te vragen waar ik stond op de lijst (stiekem in de hoop dat ze hem ook al gingen hebben).

Vorige week dinsdag heb ik hem besteld en stond 9e. Vandaag sta ik 4e. Ik hoop dus dat ik er bij de volgende levering bij ben. Weet iemand wanneer die volgende levering is (vrijdag?).

@zeromancer: jij staat nu wellicht 10e.

zeromancer 11-08-10 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blake (Bericht 526492)
Nieuws over de 32Gb:

Ik ben zojuist langsgeweest om te vragen waar ik stond op de lijst (stiekem in de hoop dat ze hem ook al gingen hebben).

Vorige week dinsdag heb ik hem besteld en stond 9e. Vandaag sta ik 4e. Ik hoop dus dat ik er bij de volgende levering bij ben. Weet iemand wanneer die volgende levering is (vrijdag?).

@zeromancer: jij staat nu wellicht 10e.

Bedankt , zal dus nog zo'n 2 weken wachten worden wrs

andrewski 12-08-10 15:40

Ik heb mijn iPhone ook vorige week dinsdag besteld en ik kreeg gisteren om 12:11 volgend SMS bericht:

Beste klant, uw iPhone 4 is binnen. U mag deze komen behalen in uw Mobistar shop, bondgenotenlaan 4, leuven.

Ben hem dan ook onmiddellijk gaan halen :-)

Blake 13-08-10 14:59

nieuws 32Gb: ik hoorde vandaag overal dat er leveringen waren, maar kreeg geen telefoon. ik passeerde in de buurt, dus ff binnengesprongen.

ze hadden vandaag 4 32Gb's gekregen en ik stond vierde :)... woohoo!!

maar advies: de vrijdag komen ze blijkbaar vaak binnen, dus loop dan es langs of bel es.

reepke 13-08-10 15:18

waar zijn er dan overal leveringen?

JohnnyricoMC 16-08-10 16:10

Ik heb iig gereserveerd bij the phone house voor hun filiaal in leuven. Al heb ik zo'n vermoeden dat het nog schandalig lang gaat duren...

zeromancer 18-08-10 20:14

Nog nieuws over leuven? 32gb vooral??

Blake 18-08-10 21:31

Kan alleen aanraden om persoonlijk langs te gaan met je bestelbon en te vragen waar je op de lijst staat. Zo heb ik het gedaan (2x geweest) en de 2e keer had ik hem. Ze hadden nog niet gebeld, "want het was zo druk". De winkel was wel leeg, maar goed...

Donat 19-08-10 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blake (Bericht 536521)
Kan alleen aanraden om persoonlijk langs te gaan met je bestelbon en te vragen waar je op de lijst staat. Zo heb ik het gedaan (2x geweest) en de 2e keer had ik hem. Ze hadden nog niet gebeld, "want het was zo druk". De winkel was wel leeg, maar goed...

Klopt, ging bij mij net hetzelfde... was te druk en was niemand te vinden in de winkel !

Ik denk dat die daar niet met een telefoontoestel kunnen werken, opnemen niet maar hem vastpakken voor de mensen op te bellen ook niet!

v8x 13-09-10 15:50

Iemand die de levertermijnen in Leuven op dit moment weet?

raptor123 16-09-10 14:20

FNAC geen stock

spectrum65 16-09-10 15:15

8 september bij mobistar leuven besteld en nog altijd niets gehoord...:(

Turner 16-09-10 23:48

Op 30 aug besteld (16GB)... Sta nu zesde, normaal ben ik er bij volgende levering bij... Lagen 4 toestellen vanachter in de winkel op hun eigenaar te wachten. Nu met 50% aanbetaling mag dat geen probleem zijn :)

v8x 17-09-10 08:02

Mobistar bondgenotenlaan of diestestraat? Diestestraat gaat sneller.

Turner 17-09-10 08:22

Bondgenotenlaan...
Onbegrijpelijk waarom 1 vd 2 sneller zou moeten/kunnen/mogen zijn dan de andere...

Aach: Leveringen @ random is zo willekeurig! :D

spectrum65 17-09-10 11:13

pff ik heb al 2 dagen op rij zeker 15 keer gebeld, gwn telkens antwoordapparaat... Wat een service van mobistar :-s


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.