iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi Sync In IOS5 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/102170-wifi-sync-ios5.html)

Stunzz 22-10-11 18:01

Wi-Fi Sync In IOS5
 
Hallo,
Ik krijg het niet voor elkaar om Wi-Fi sync te behouden,
Gister deed ie het maar als ik nu itunes open verschijnt me iphone niet tenzij ik hem aan de kabel leg.
Ik heb alles geprobeerd maar hij verschijnt maar niet.
Wi-Fi sync is aangevinkt in Itunes.

Guest-20180925190238 22-10-11 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stunzz (Bericht 722480)
Hallo,

Gister deed ie het maar als ik nu itunes open verschijnt me iphone niet tenzij ik

Je zou die kabel eens aan de lader kunnen leggen en de lader dan in het stopcontact steken, dan doet hij het wel.

kokkie44 22-10-11 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 722489)
Je zou die kabel eens aan de lader kunnen leggen en de lader dan in het stopcontact steken, dan doet hij het wel.

Ik blijf het een raar verhaal vinden dat de Iphone met ios 5.0 aan de stroom moet hangen om te kunnen syncen.

Volgens mij is dan het hele verhaal over WI-FI en draadloos gewoon gelul.

Of ik snap het niet, maar dan hoor ik het graag.

terrorsource 22-10-11 18:40

je hebt gelijk, het is krom maar zo lokken ze wel mensen :)

Guest-20180925190238 22-10-11 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 722504)
Volgens mij is dan het hele verhaal over WI-FI en draadloos gewoon gelul.

Het is waarschijnlijk gewoon gelul.

Maar op mijn iPhone lees ik "Automatically sync with iTunes on your computer when your iPhone is plugged in enz.. enz..".

Mischien heeft Apple dat wel gedaan omdat er op dit forum duizenden post staan over hoog batterijverbruik :D Ik kan mij dat best voorstellen.

apotheosis 22-10-11 19:00

De iphone en ipad kunnen gewoon draadloos synchen zonder aan het stopcontact te liggen, ik doe dat hier altijd :-).
Maar soms gebeurt het hier ook wel eens de iphone dat itunes deze nie vind, meestal eens laptop heropstarten en dan ist meestal in orde.
Of itunes eens wegdoen en terug opladen helpt soms ook wel eens.

Pdrke 22-10-11 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 722524)
De iphone en ipad kunnen gewoon draadloos synchen zonder aan het stopcontact te liggen, ik doe dat hier altijd :-).
Maar soms gebeurt het hier ook wel eens de iphone dat itunes deze nie vind, meestal eens laptop heropstarten en dan ist meestal in orde.
Of itunes eens wegdoen en terug opladen helpt soms ook wel eens.

Inderdaad, hier ook sync zonder het stopcontact. MAAR wel niet automatisch, moet in itunes wel op de synchroniseer button duwen.

kokkie44 22-10-11 19:19

@apotheosis
Ik moet mijn woorden intrekken, want dat doet ie hier dus ook, maar wel beetje stotterend , maar toch....

apotheosis 22-10-11 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pdrke (Bericht 722535)
Inderdaad, hier ook sync zonder het stopcontact. MAAR wel niet automatisch, moet in itunes wel op de synchroniseer button duwen.

Synchen kan je idd op 2 manieren doen; oftewel zoals jij zegt in itunes zelf op synchen klikken of via je iphone (lukt perfect hier).

kokkie44:over wat heb je het? :rolleyes:
Ik heb gister ook al in andere topics gezegd ik het soms ook voor heb itunes de iphone nie vind en ik heb gezegd de ipad en iphone helemaal niet aan de lader moeten liggen als je wil synchen.

kokkie44 22-10-11 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 722541)

kokkie44:over wat heb je het? :rolleyes:
Ik heb gister ook al in andere topics gezegd ik het soms ook voor heb itunes de iphone nie vind en ik heb gezegd de ipad en iphone helemaal niet aan de lader moeten liggen als je wil synchen.

Over het feit dat ik eerder had gemeld dat het gelul was dat draadloos syncen, maar4 dat het toch lijkt te werken, vandaar dat ik mijn woorden moet intrekken, snap je/

apotheosis 22-10-11 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 722547)
Over het feit dat ik eerder had gemeld dat het gelul was dat draadloos syncen, maar4 dat het toch lijkt te werken, vandaar dat ik mijn woorden moet intrekken, snap je/

:-).
Vergissen is nog altijd menselijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.