//

TOMTOM functioneert niet meer en WIFI is ook slechter

TOMTOM functioneert niet meer en WIFI is ook slechter discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds het upgrade naar 4.x en ook nu nog bij os 5 krijgen we geen GPS signaal meer binnen (dus tomtom doet het niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 12:33
tikra tikra is offline
• iOS 13.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: in de buurt van Rotterdam
Berichten: 6
Angry TOMTOM functioneert niet meer en Wi-Fi is ook slechter

Hallo,

sinds het upgrade naar 4.x en ook nu nog bij os 5 krijgen we geen GPS signaal meer binnen (dus tomtom doet het niet meer). Het bereik van Wi-Fi is ook slechter geworden, waar ik vroeger overal in het huis nog draadloos kon internetten doet hij het nu alleen nog op bepaalde plaatsen. Als ik de maps gebruik (Google kaarten) kan hij wel lokatie bepalen, dus ik ga er vanuit dat dit niet via GPS gaat. Is dat nu een hardware of een software probleem. Ik heb al de fabriksinstellingen terug gezet en alles op nieuw geionstalleerd maar het gaat gewoon niet meer. Is hier een reparatie noodzakelijk of is het beter een nieuw toestel te kopen (wat uiterst vervelend zou zijn).

alvast bedankt voor de hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 12:38
dropkick01 dropkick01 is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 15
Standaard

Ben je zeker dat "Location Services" in het menu "Settings" aanstaan voor TomTom? Het zou kunnen dat die van "Maps" aanstaat maar "TomTom" uit.
  #3  
Oud 29-10-11, 12:53
tikra tikra is offline
• iOS 13.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: in de buurt van Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

waar kan ik die aanzetten?
  #4  
Oud 29-10-11, 12:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tikra Bekijk bericht
waar kan ik die aanzetten?
Instellingen-locatievoorzieningen.
  #5  
Oud 29-10-11, 13:06
tikra tikra is offline
• iOS 13.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: in de buurt van Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

staat aan.
  #6  
Oud 29-10-11, 13:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Toen ik problemen had heb ik herstellen genomen-nieuwe iphone-geen reservekopie maar dat was voor een ander probleem bij mij. Ik heb heel wat zaken opnieuw moeten doen door dit te doen . Dus als je dit ooit zou doen, schiet mij niet af dan als je bepaalde zaken eventueel zou kwijt zijn of je bepaalde zaken opnieuw moet gaan installeren en organiseren .

Ik heb een 4s nu en heb ook tomtom en dat werkte meteen bij mij hier, zelfs als ik in mijn garga zit vind deze meteen en berekent deze meteen.
Wi-Fi signaal zou zeker niet zwakker mogen zijn ook.

Mss toch maar eens heel den boel omgooien en hopen het dan wel oke zal zijn.
nu al gaan spreken van een andere te gaan kopen is nog te vroeg, eerst genoeg testen en prusten en doen en je zal wel zien nadien .

Wat ik mensen ook altijd aanraad, is altijd hun apps en muziek en foto's en dergelijke op een externe harde schijf te zetten, zo zijt ge zeker ge nikske kwijt bent en nadien terug kan op herinstalleren (al staan normaal gezien muziek en apps meende ik in de map van itunes op de pc, staat bij mij op de c-schijf bij muziek, dan doe je het via daar om de muziek terug in te plaatsen indien dat nodig zou zijn).


Hetgeen deze deed was de software eens opnieuw installeren enz...
Ik zou toch eerst alles proberen op gebied van herstellen en dergelijke tenzij hier iemand een beter idee heeft of dit probleem ook al heeft voorgehad?
  #7  
Oud 29-10-11, 13:50
tikra tikra is offline
• iOS 13.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: in de buurt van Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

heb al herstellen geprobeerd - geen success!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 02:48
Tomtom carkit laad niet meer na update 4.3.4 stony667 iPhone accessoires en onderdelen 4 20-07-11 12:05
Windows: TomTom installeerd niet meer Justinke iTunes 2 20-05-11 23:27
iPhone 2G -> Wi-Fi functioneert niet 100% Bram. Wi-Fi 8 01-01-09 18:08
Installer functioneert niet (meer) Robert M. Jailbreak apps en thema's 6 21-05-08 01:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:52.