//

Wifi wachtwoord alleen onjuist op Ipad

Wifi wachtwoord alleen onjuist op Ipad discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hellup....... Ik heb al een tijdje mijn Ipad2 64GB en ben er overgelukkig mee. Heb helaas toch een probleem; Wifi werkt overal behalve thuis??? Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-11, 21:43
iSchafers iSchafers is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Wi-Fi wachtwoord alleen onjuist op Ipad

Hellup.......

Ik heb al een tijdje mijn Ipad2 64GB en ben er overgelukkig mee.
Heb helaas toch een probleem;
Wi-Fi werkt overal behalve thuis???

Mijn laptop (Dell) onder Windows XP werkt prima op Wi-Fi maar zodra ik de Ipad op die Wi-Fi wil inloggen krijg ik "wachtwoord onjuist".
Ik weet echter zeker dat het wachtwoord correct is (heb het zelfs al een keer gewijzigd en mijn laptop accepteert ook zonder problemen het nieuwe wachtwoord.

Op fora heb ik gelezen dat het aan mijn router kan liggen. Ik heb het IP-adres van mijn router al eens ingetypt en de gegevens bekeken (dacht misschien blokkeert hij alles van Apple) maar dat is voor mij allemaal abracadabra.
Ik heb een netgear router.

Wie kan mij helpen, mijn blonde haren worden langzaam grijs
Alvast hartelijk dank, groetjes Claudia
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-11, 14:12
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Hoi Claudia!

Heb je misschien al het wachtwoord type gewijzigd in je router? Bij mij hielp dit.. onder WPA deed die dit ook bij mij op mn iphone en nu heb ik WPA psk en nu doet die het wel..

Misschien moet je dat eens proberen? dit kan je vinden in je router instellingen
  #3  
Oud 26-11-11, 18:22
iSchafers iSchafers is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Thumbs up Probleem opgelost

Bedankt voor je bericht, het probleem is verholpen.

De beveiliging stond op wep in de routerinstellingen maar moet dus op wpa staan. Na dat te hebben veranderd kon ik met mijn Wi-Fi wachtwoord wel inloggen. Hiep hiep hoera!

Toch heel hartelijk dank voor het meedenken en reageren
  #4  
Oud 27-11-11, 19:54
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Super! dus toch wat ik dacht, de beveiligingsinstelling. Fijn dat het nu wel werkt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gebruikersnaam/wachtwoord voor 'pop3.live.com' is onjuist - iphone 4 JensDM iPhone algemeen 14 26-11-11 09:29
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 07:08
Wi-Fi netwerkverbinding wachtwoord plotseling onjuist schaafsma34 Wi-Fi 0 10-03-11 08:56
WPA2 icm Sitecom WL-341 onjuist wachtwoord momorun40 Wi-Fi 7 26-06-10 15:55
Onjuist wachtwoord Wi-Fi RogerR iPhone algemeen 3 23-02-10 11:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.