//

Facebook en Whats app traag via wifi..

Facebook en Whats app traag via wifi.. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al behoorlijk lang dat ik via ons wifi-netwerk problemen heb met het versturen van berichten via whats app. Ze kunnen dan niet verzonden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-12, 13:26
Remco99 Remco99 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Question Facebook en Whats app traag via Wi-Fi..

Ik heb al behoorlijk lang dat ik via ons Wi-Fi-netwerk problemen heb met het versturen van berichten via whats app. Ze kunnen dan niet verzonden worden. Als ik dan overschakel naar 3G, dan lukt dit altijd.

Hetzelfde heb ik bij het plaatsen van berichten op Facebook. Dit komt ook niet altijd door. Ook hier geldt als ik overschakel naar 3G, dan ondervind ik geen problemen.

Ik heb speedtests gedaan, die op zowel pc al iphone gelijkwaardig zijn, dus daar lijkt het me niet in te zitten.

Ik dacht in eerste instantie dat dit probleem er alleen was op mijn iphone, maar sinds mijn vriendin ook een iphone heeft ondervind ze dezelfde problemen dus ik vermoed dat dit een instelling van de router moet zijn.

Heeft iemand soort gelijke problemen gehad en wellicht een idee waar het aan kan liggen? Ik weet te weinig van mijn router (Sitecom 300N 2X) af om hier wijzigingen in te maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-12, 17:52
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Probeer de router is uit te zetten (energie kabel er uit) en dan seconde of 20 wachten, en terug instoppen. Vaak verhelpt dit vele problemen
  #3  
Oud 07-01-12, 13:17
Remco99 Remco99 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Dit had ik al vaker geprobeerd en nu nogmaals, maar dit wil niet werken. Kan dit met een timeout instelling te maken hebben ofzo? Want data ophalen opzich lukt wel, maar bij facebook en whats app duurt dit veeeeeeel langer en 9 van de 10 keer komt het bericht dat ik plaats of ophaal niet door...

Iemand andere ideeën waar het aan kan liggen?
Reageren

Labels
facebook, whats app, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
whats app werkt langzaam met Wi-Fi rijokide Wi-Fi 1 20-03-11 15:17
Whats app netje74 iPhone Apps 11 08-02-11 12:20
HELP ! RARA whats the problem ! (verbinding Wi-Fi) werner7385 Wi-Fi 7 11-12-10 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.