//

kan geen connectie maken met wifi

kan geen connectie maken met wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb vandaag een iphone 4GS gekocht maar ik kan geen verbinding maken met mijn wifi netwerk. hij vind het netwerk nadat ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-12, 18:34
Wotr Wotr is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard kan geen connectie maken met Wi-Fi

hallo,

ik heb vandaag een iphone 4GS gekocht maar ik kan geen verbinding maken met mijn Wi-Fi netwerk. hij vind het netwerk nadat ik de code heb ingevuld blijft hij maar laden en kan ik niet op safari browsen.

nu ik heb wel niet zo'n 3G data abonnement genomen omdat overal waar ik het meest ben er Wi-Fi aanwezig is. de verkoper vertelde mij ook dat ik dan zonder problemen via Wi-Fi kon surfen.

kan het misschien liggen aan het feit dat ik nog geen apple id heb? dit zou normaal niet mogen, toch ?

graag raad want ik vind het wel heel vervelden .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-12, 19:45
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Nee je hebt geen Apple ID nodig. Je hebt ook geen 3G nodig het moet gewoon zo lukken via Wi-Fi. Heb je echt alles ingegeven? Heeft je router ook een mac-filter zo ja heb je daar je mac adres ingegeven?

Wel wat meer vertellen opdat we je beter kunnen helpen.
  #3  
Oud 03-01-12, 20:16
Wotr Wotr is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

wat is een mac adres? ik vulde alles hetzelfde in als ik zou doen bij een gewone pc/imac

Laatst gewijzigd door Wotr; 03-01-12 om 20:38.
  #4  
Oud 03-01-12, 22:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wotr Bekijk bericht
wat is een mac adres? ik vulde alles hetzelfde in als ik zou doen bij een gewone pc/imac

Als je het mac adres niet gebruikt op de PC dan heb je hem ook niet nodig op je iPhone. Maar kijk eens of het IP adres op je iPhone wel lijkt op het IP adres die je op je PC hebt staan. Als dat niet zo is dan moet je een vast IP adres in stellen op je iPhone.
  #5  
Oud 04-01-12, 12:01
Wotr Wotr is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

en hoe doe ik dat dan ?
het rare is dat op mijn vorige telefoon ik wel verbinding had met internet dus het kan zeker niet liggen aan het feit dat ik over mijn aantal verbindingen lig die ik mag hebben met internet

ook als ik ping naar het ip adres( ik krijg wel een ip adres en subnetmask) die op mijn iphone staat er 0% verlies is van de data die werd verstuurd
  #6  
Oud 04-01-12, 15:13
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Probeer is de router even uit te zetten, dus gewoon de energie kabel eruit halen, dan 20 seconden wachten en dan er weer terug in stoppen. Heeft bij mij vele problemen verholpen.
  #7  
Oud 04-01-12, 18:47
Wotr Wotr is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

bedankt reckimo je raad heeft geholpen
ik had er ook al aan gedacht maar ik was dan bang dat al onze andere apparaten misschien niet meer gingen werken

bedankt allesinds
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen connectie met Wi-Fi, wfi staat wel open!! learjet Wi-Fi 1 15-11-10 11:55
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi NPE Wi-Fi 19 22-01-10 07:33
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 14:58
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland Londonforever Wi-Fi 10 13-07-09 19:24
Wi-Fi geen connectie mogelijk bjklifatih Wi-Fi 13 08-03-09 01:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.