//

FON app

FON app discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van me vertelde me eerder deze week dat hij op zijn Android smartphone een FON app heeft staan. ( FON.BE || alles over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-12, 07:01
pvdk pvdk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Belgische kempen
Berichten: 23
Standaard FON app

Een vriend van me vertelde me eerder deze week dat hij op zijn Android smartphone een FON app heeft staan. (FON.BE || alles over fon.be). Hij is vooral enthousiast vanwege het feit dat naar het schijnt elke Belgacom klant nu via zijn modem dit netwerk toegankelijk maakt voor FON gebruikers.

Heeft er iemand weet of dit ook werkt met een app voor de iPhone ?
Ik ben FON klant/gebruiker en dit lijkt me wel wat omdat er op die manier nu toch genoeg FON toegangspunten zouden zijn die toegankelijk zijn voor FON gebruikers...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-12, 10:08
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Vlug gegoogled en deze methode hielp een aantal mensen op een andere forum. Er is (nog?) geen applicatie hiervoor op de iPhone.

Ik meen gelezen te hebben dat je voor je aan onderstaande methode begint de cookies eerst moet verwijderen op je iPhone.

In the Settings > Wi-Fi Networks menu on your device, choose BT Openzone.
When the device has associated with the BT Openzone SSID, click the arrow next to the BT Openzone entry. This shows the detailed settings for the connection.
Select the DNS section of the details shown. The DNS section will list three IP addresses: 10.xx.xx.xx, 192.168.22.22, 192.168.22.23
Scroll back through the list by dragging your finger across the screen and delete the initial 10.xx.xx.xx address.
Check the DNS section entry is set to 192.168.22.22, 192.168.22.23 (There should be no space at the beginning of the entry.)
Return to the main screen and enter the Safari browser. Navigating to any Internet URL will redirect to the BT FON landing page. Follow the instructions to log in and connect to the Internet.
  #3  
Oud 27-02-12, 10:48
pvdk pvdk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Belgische kempen
Berichten: 23
Standaard

Interessant, ik ga dat zeker eens uittesten. Bedankt voor deze informatie.
  #4  
Oud 27-02-12, 19:25
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

met de iPhone geraak ik zonder problemen op belgacom fon.(eerst account aanmaken op de computer)
Met de iPad lukt het niet,als ik nog eens ga inloggen ga ik bovenstaande tip op de iPad eens proberen.
Volgens de site zijn ze bezig met een app
__________________
at your service
  #5  
Oud 28-02-12, 07:05
pvdk pvdk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Belgische kempen
Berichten: 23
Standaard

Ik heb reeds een gewone FON account. Ik heb ook twee FON toegangen staan in Vlaanderen. Ben nieuwsgierig of het zo ook zou lukken zonder die extra Belgacom account. Ik denk dat ik maar eens ergens op zoek moet naar een Belgacom gebruiker in de buurt...
Reageren

Labels
belgacom, fon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe een app installeren zonder uit de App Store te downloaden? wdele Ontwikkelen voor iOS 8 09-07-11 11:50
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.