//

Apple en Online gaat NIET samen !!! Let op !!!

Apple en Online gaat NIET samen !!! Let op !!! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste APPLE gebruikers ( en " online klanten"service" ), zoals u alle al bekend sinds de komst van het nieuwe Wi-Fi modem de: HG655d is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-12, 20:44
flydijk flydijk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard Apple en Online gaat NIET samen !!! Let op !!!

Beste APPLE gebruikers ( en " online klanten"service" ),

zoals u alle al bekend sinds de komst van het nieuwe Wi-Fi modem de: HG655d is het NIET meer mogelijk om met een
iphone/Ipad/Mac/Apple TV en HP draadloze printers/scanner onderling te communiceren !!!

Laat het voor u alle dus een waarschuwing zijn voordat u overstapt op Online, het betekend namelijk dus dat de nieuwe revolutie van draadloos met elk apparaat onderling te communiceren, ook we cloud genoemd door Apple niet meer mogelijk is.

De behulpzame "klanten"service" van Online/anders gezegd Offline, houdt dit geheim!
En als je belt met dit probleem is dit geheel niet bekend bij Online !!!

Dus Offline euh ik bedoel natuurlijk Online:
Als u dit leest en deze klant tegemoet wilt komen in zijn probleem ?

Wilt u dan morgen E79,- euro op het u bekende rekening nummer overmaken, dan kan ik een Apple Airport kopen die dit namelijk wel ondersteund .

Een andere oplossing die vele gebruikers toepassen is op eigenkosten een ander modem kopen.

Mijn inziens is dit niet de oplossing en moeten we met ze alle (abonnement) geld terug vragen als compensatie !



HG655d: problemen met Bonjour protocol

Door een bug in de HG655d kunnen klanten problemen ondervinden met het gebruik van het Bonjour protocol. Hierdoor kunnen klanten problemen ondervinden met het gebruik van sommige Apple toepassingen. Wij verwachten dat dit probleem met de volgende firmware release verholpen wordt. Deze stond geplanned voor november/december 2011. Zie hieronder de uitleg van Wikipedia. Helaas weten we nog niet wanneer de nieuwe release zal plaatsvinden.

Bonjour, voorheen Rendezvous, is de handelsnaam van de software voor het implementeren van het netwerkprotocol Zeroconf in Mac OS X. Bonjour stelt gebruikers in staat om op een lokaal netwerk apparaten zoals, andere computers, printers, etc., te ontdekken zonder configuratie. Het wordt bijvoorbeeld gebruikt door iTunes om gedeelde muziek te vinden op andere computers in een Local area network.
Er is ook een versie van Bonjour voor Microsoft Windows. Deze wordt onder andere meegeleverd bij de webbrowser Safari, iTunes en Adobe Photoshop voor Windows. De applicatie kan in Windows problemen veroorzaken met een LAN-verbinding. In sommige gevallen opent het een additionele LAN-verbinding onder de naam "Openbaar netwerk" waardoor de LAN-verbinding in het geheel niet functioneert.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-12, 15:52
iWouter77 iWouter77 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: scheveningen
Berichten: 1
Standaard

Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp is dit dus de reden waardoor ik sinds mijn nieuwe Online internetverbinding niet meer draadloos mijn iphone met itunes kan synchroniseren? Nu moet ik alsnog weer mijn iphone aan mijn mac hangen met draad dus... lekker dan. bedankt Online!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 april 2012 om 15:16 ----------

heb ik meteen nog een vraagje: jij hebt het over het aanschaffen van een Airport of het aansluiten van een extra router. kun je iets meer informatie verstrekken over hoe dit dan in zijn werk gaat? Ik snap wel het e.e.a. van dit soort dingen, maar ben geen expert/kenner. zolang alles in jip en janneke taal word uitgelegd, gaat hemt goedkomen. Ik ga namelijk niet zitten wachten op zo'n firmware-update, wie weet hoe lang dat gaat duren, en ook een eventuele vergoeding zal wel lang duren, en intussen wil ik gewoon dat alles werkt zoals ik dat wil.
  #3  
Oud 11-05-12, 15:31
ITssME ITssME is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

IGMP-snooping uitschakelen op de HG655d en windows firewall uitschakelen lost dit probleem op.

Moet zo nu en dan wel de pc opnieuw opstarten maar Wi-Fi sync werkt wel.
  #4  
Oud 11-05-12, 15:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ITssME Bekijk bericht
IGMP-snooping uitschakelen op de HG655d en windows firewall uitschakelen lost dit probleem op.
Interessant Hoe schakelen we die Windows Firewall uit in OS X icm. Bonjour?
  #5  
Oud 13-05-12, 09:08
flydijk flydijk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Interessant Hoe schakelen we die Windows Firewall uit in OS X icm. Bonjour?

Ben ik idd ook erg benieuwd naar!

Zijn er al mensen die gecompenseerd zijn door Online?
  #6  
Oud 13-05-12, 09:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flydijk Bekijk bericht

Zijn er al mensen die gecompenseerd zijn door Online?
Vrienden van mij in Maastricht met exact hetzelfde probleem hebben een compensatie ontvangen voor de aanschaf van een andere router. Ze hebben gedreigd om het contract onmiddellijk op te zeggen als het probleem niet opgelost wordt cq. compensatie gegeven wordt.

En dit is weer eens een typisch T-Mobile Holland probleem. In Duitsland werken de SpeedPort modem/routers van T-Online zonder de minste problemen met Apple apparatuur.

PS:
Overigens, een VPN opzetten lukt ook niet dat HG655d ding.
Reageren

Labels
bonjour protocol, cloud, hg655d, online



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: apple id aanmaken gaat niet? lange76 iTunes 5 26-04-11 16:43
iphone gaat automatisch online leoye Odido (T-Mobile) 0 27-01-10 01:50
Windows Vista en Apple gaan niet samen. snurkie iTunes 1 12-09-08 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.