//

Probleem met wifi ipod 3g

Probleem met wifi ipod 3g discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn wifi van mijn ipod deed het altijd. Ik had mijn wifi meestal gelinkt met thuis wifi. Na een keer uitval van het thuis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-12, 10:12
juriel juriel is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Question Probleem met Wi-Fi ipod 3g

Hallo,
Mijn Wi-Fi van mijn ipod deed het altijd. Ik had mijn Wi-Fi meestal gelinkt met thuis Wi-Fi. Na een keer uitval van het thuis Wi-Fi doet mijn hele Wi-Fi van mijn ipod het niet meer. Hij geeft aan dat ik gelinkt ben en dat ik alle drie de streepjes heb. Alleen als ik dan safari open en dan naar bijvoorbeeld google wil gaan zegt tie dat ik geen verbinding heb terwijl er duidelijk boven in de balk staat dat ik verbinding heb. Ik heb ook al andere sites geprobeert en op apple.nl gekeken naar oplossingen die niet op mijn ipod werken. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple, geen verbinding, ipod touch 3g, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreemd probleem met Wi-Fi 50camels Wi-Fi 9 22-05-11 23:57
Wi-Fi probleem met iphone 4. manuelk Wi-Fi 2 15-12-10 16:54
Wi-Fi-probleem met UPC Pon Wi-Fi 12 23-01-10 23:25
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 16:09
Probleem met Wi-Fi Blaster Wi-Fi 4 01-12-08 02:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.