Iphone 4 vraagt telkens om wachtwoordt Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn iphone 4. telkens als ik op internet wil vraagt hij om wachtwoord van de wifi. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 vraagt telkens om wachtwoordt Wi-Fi
Hallo mensen,
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn iphone 4. telkens als ik op internet wil vraagt hij om wachtwoord van de Wi-Fi. En het ook alleen met deze iphone zo want die van mijn vrouw werkt zoals altijd. Ik heb gisteren op nieuwe software er op gezet maar het probleem is niet verholpen. Weet iemand een raad ermee? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een hard reset uitgevoerd?
|
|
|||
|
|||
ja dat wel,hmmm iritant...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 mei 2012 om 09:16 ---------- Ik was die dat wel bezig met Wi-Fi instellingen maar goed ook als ik reset lukt het niet.. |
|
||||
|
||||
Is er niet iets mis in je router?
|
|
|||
|
|||
dat denk ik idd. ook. Ik zit nu ook naar een Airport Extreme of time capsule te kijken.
|
|
||||
|
||||
Kun je je router niet eerst eens opnieuw instellen? Of eens resetten? De stroom er af voor een minuut.
|
|
|||
|
|||
heb ik alles geprobeerd helaas.......
|
|
||||
|
||||
Hmm... Dan weet ik ook geen oplossingen meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ja is ook zo... Het gaat om een Netgear 3500v2. Ik weet het echt niet waar het aan licht. Heb de router op basis instellingen gezet en alles maar krijg telkens een dikke NEE aan het einde. Deze router had ik net paar weken geleden gekocht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs Wi-Fi en bluetooth grijs, valt telkens uit | thijmenmortier | Wi-Fi | 2 | 24-08-11 14:55 |
Wi-Fi verbinding telkens opnieuw verbinden | thijsleuverink | Wi-Fi | 8 | 24-06-11 01:15 |
Wi-Fi telkens opnieuw starten? | stellaferox | Wi-Fi | 9 | 26-03-11 21:00 |
iphone reset telkens | pollie | iPhone algemeen | 2 | 23-06-10 15:11 |
iPhone vraagt om Roaming bij Wi-Fi? | vongole1 | Wi-Fi | 4 | 10-06-10 14:10 |
|
|