//

Imessage & Wifi

Imessage & Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Sinds een maand ongeveer heb ik mij toch een Iphone aangeschaft 😍 Nu merkte ik alleen iets op laatste dagen. Ik heb het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-06-12, 19:55
Elsss11 Elsss11 is offline
• iOS 7.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 13
Standaard Imessage & Wi-Fi

Dag allemaal,

Sinds een maand ongeveer heb ik mij toch een Iphone aangeschaft 😍
Nu merkte ik alleen iets op laatste dagen. Ik heb het gezocht op dit forum, maar niet gevonden.

Ik leg het eventjes uit:
Gezien mijn vriend ook een Iphone heeft, sturen wij via Imessage. Ik zit echter nog tot november dit jaar vast aan een abonnement bij Proximus, waardoor ik maar 10MB data per maand heb. Natuurlijk kan ik wel een pack extra activeren (€5 voor 20MB).

Enkele dagen geleden was mijn 10MB data op. Daarna ging er van mijn belkrediet geld af voor het versturen van Imessage.
Ik heb dan maar mobiele data tijdelijk afgezet om geen financiële verrassing te krijgen eind van de maand.

Via Wi-Fi kan je wel Imessage versturen. Maar wat blijkt nu? Wi-Fi blijft niet actief als het toetsenbord is geblokkeerd. Waardoor ik dus thuis, met Wi-Fi, geen imessage-berichten krijg. Tenzij mijn scherm niet geblokkeerd is. Na 5 minuten wordt de tekst automatisch als sms verstuurd.
Wat is dan de meerwaarde van
Imessage als je zelfs met Wi-Fi de berichten niet toekrijgt als Iphone geblokkeerd is? Is er een mogelijkheid Wi-Fi actief te houden? Met de kans dat het aan de batterij eet natuurlijk.

Iemand raad of een tip?
Ik ben nog niet volledig mee met de Iphone 😊
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-12, 20:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elsss11 Bekijk bericht
Wat is dan de meerwaarde van
Imessage als je zelfs met Wi-Fi de berichten niet toekrijgt als Iphone geblokkeerd is? Is er een mogelijkheid Wi-Fi actief te houden? Met de kans dat het aan de batterij eet natuurlijk.
Als je iPhone aan de lader legt (of een USB-poort op de PC) blijft Wi-Fi wel actief, ook in de slaapstand.

Op een Mac kan je ook iMessages ontvangen en verzenden maar daar heb jij natuurlijk niets aan, helaas
  #3  
Oud 04-06-12, 20:25
Elsss11 Elsss11 is offline
• iOS 7.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je iPhone aan de lader legt (of een USB-poort op de PC) blijft Wi-Fi wel actief, ook in de slaapstand.

Op een Mac kan je ook iMessages ontvangen en verzenden maar daar heb jij natuurlijk niets aan, helaas
Goed dat ik dat weet, maar ik kan hem moeilijk altijd laten opladen, toch?

Het ambetante is die beperkte data en de vergoeding als ik eerder wil opstappen.
  #4  
Oud 04-06-12, 20:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elsss11 Bekijk bericht
Goed dat ik dat weet, maar ik kan hem moeilijk altijd laten opladen, toch?
Als de accu vol is stopt het laden automatisch, maak je daar maar geen zorgen over
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi & ios 5 knarf18 Wi-Fi 5 06-12-11 13:57
Wi-Fi & Jailbreaken lodevs Jailbreak 6 21-03-11 19:37
Wi-Fi && jailbreakme.com Pega Unlock [archief] 5 16-12-07 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.