//

Problemen met Wi-Fi iOS6

Problemen met Wi-Fi iOS6 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Ik was zelfs zo wanhopig dat ik de diepvriezertruuk heb geprobeerd gisteren: iPhone uit, in plastiek zakje en 15min in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 27-11-12, 10:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
Ik was zelfs zo wanhopig dat ik de diepvriezertruuk heb geprobeerd gisteren: iPhone uit, in plastiek zakje en 15min in de vriezer. Geloof het of niet, maar mijn Wi-Fi is weer 95% stabiel.
Misschien moet je maar naar de Noord- of Zuidpool verhuizen met die iPhone. Siberië is misschien ook al voldoende. In die gebieden zijn er wel niet veel W-Fi netwerken, helaas

Of, je brengt die iPhone terug naar de winkel waar je ding ding gekocht hebt en je claimt garantie. Wat jij daar allemaal beschrijft is echt niet normaal. Je kan toch niet constant met een koelbox rondlopen op Wi-Fi toegang te hebben
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 27-11-12, 10:59
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

nee klopt, en ik ben meer een mens voor warmere oorden dus dan werkt het helemaal al niet ;-)

verschil met claimen bij gewone winkel is dat ik hem dan minsten een maand kwijt ben. Dan rij ik liever een dagje naar Amsterdam. Maar dan moet het probleem eerst weer opduiken want zonder aantoonbaar probleem gaan ze mij toch geen nieuwe geven hé!

Het is echter een probleem dat op talloze fora opduikt, dus ik snap niet waarom Apple hier geen officieel standpunt over inneemt!
  #143  
Oud 27-11-12, 11:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
verschil met claimen bij gewone winkel is dat ik hem dan minsten een maand kwijt ben. Dan rij ik liever een dagje naar Amsterdam. Maar dan moet het probleem eerst weer opduiken want zonder aantoonbaar probleem gaan ze mij toch geen nieuwe geven hé!
Of ze jou een nieuwe iPhone gaan geven in de Apple Store is nog maar de vraag. De fabrieksgarantie is toch al lang verlopen.

Foutberichten over het probleem kan je terugvinden in de Diagnostics. Die berichten zijn heel nauwkeurig en geven aan of er al dan niet een hardwareprobleem is.
  #144  
Oud 27-11-12, 18:31
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

opnieuw bedankt voor je bericht timosha. Hoe bedoel je dat de garantie reeds is afgelopen? Dit is toch 1 jaar dus dan heb ik nog 1 maand tijd, dacht ik?

Ik keek even in diagnostics maar ik herken niet direct een gemeld Wi-Fi-probleem :s

Hebben jullie dan ervaring met Apple Care? Hoeveel zou het kosten om mijn iPhone te laten ophalen en een vervangiPhone te krijgen? Bestaat dit wel in Belgie, ik hoor hier vooral over in Amerika.

Nogmaals bedankt voor jullie advies!
  #145  
Oud 27-11-12, 18:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
opnieuw bedankt voor je bericht timosha. Hoe bedoel je dat de garantie reeds is afgelopen? Dit is toch 1 jaar dus dan heb ik nog 1 maand tijd, dacht ik?

Hebben jullie dan ervaring met Apple Care? Hoeveel zou het kosten om mijn iPhone te laten ophalen en een vervangiPhone te krijgen? Bestaat dit wel in Belgie, ik hoor hier vooral over in Amerika.
Mijn excuses Ik was in der veronderstelling dat die iPhone ouder dan een jaar was.

Apple Care bestaat ook in België, ik heb Apple Care voor bijna alle Apple spullen. Voor jouw iPhone is echter te laat om nog een Apple Care plan af te sluiten. Kijk dit eens na op de Apple Support Profile webpagina.
  #146  
Oud 27-11-12, 19:01
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Dit bedoel je waarschijnlijk Timosha:

* Telephone Technical Support: Expired
* Repairs and Service Coverage: Active Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: January 3, 2013

Ik ging verder neuzen op internet en vond dit op de Nederlandse Apple site:
"Het AppleCare Protection Plan kan alleen worden aangeschaft wanneer de iPhone nog gedekt is onder de standaard beperkte garantie van een jaar" = 60 euro

MAAR dit is nergens te vinden op de Belgische Apple site?
  #147  
Oud 27-11-12, 19:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
MAAR dit is nergens te vinden op de Belgische Apple site?
AppleCare Protection Plan - Apple Store (België)

Maar de iPhone staat er blijkbaar niet tussen
  #148  
Oud 27-11-12, 19:35
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

idd, wat een grap zeg! Kan ik dan nergens een vervangiphone krijgen in afwachting (eventueel tegen betaling zoals Apple Care)?

Dus dan kan ik weinig anders dan naar Amsterdam, in de hoop daar te ruilen? Anders is het een rit voor niets

Laatst gewijzigd door Stijnley; 27-11-12 om 19:47.
  #149  
Oud 28-11-12, 09:58
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Ik kan Applecare voor iPhone precies wel uitchecken op de Nederlandse Apple Store...maar is deze dan ook volledig van toepassing in België? Want dan mogen ze m'n iPhone komen ophalen!
  #150  
Oud 29-11-12, 22:27
edwinf edwinf is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook veel problemen met mijn Wi-Fi.
Alles geprobeerd.
Herstel van mijn iPhone.
Mijn router software opnieuw er op gezet.
Maar niets werkt.
Zelf de Wi-Fi knop staat nu uit en is grijs dus ik kan hem niet eens aan zetten.

Help!!???
  #151  
Oud 30-11-12, 16:22
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Ik heb meerdere keren rondgebeld naar Apple en Apple verdelers. Nergens natuurlijk een uitleg over de aanpak van de Wi-Fi-problemen, ook in mailverkeer naar Apple Amerika bleef men doorverwijzen naar Apple Care.

Blijkt dus dat Apple Care in België niet bestaat voor iPhone. Enige optie is terug naar dealer en 4 weken wachten... Leuke service!
  #152  
Oud 30-11-12, 16:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
Enige optie is terug naar dealer en 4 weken wachten... Leuke service!
Vier weken wachten Dat is inderdaad geen leuke service van die dealer.
  #153  
Oud 30-11-12, 17:06
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Aangekocht bij Makro...iPhone wordt teruggestuurd naar Apple voor controle/reparatie en dat duurt een tijd. Een vervangtoestel (tegen betaling ofzo) bestaat hier zelfs niet...
  #154  
Oud 30-11-12, 19:45
edwinf edwinf is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Nou dan ga ik hem maar terug brengen dan.
Word er niet goed van.
Altijd blij geweest met mijn Apple
Reageren

Labels
ios6, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iOS6 pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 225 26-09-12 12:42
Sinds iOS6 problemen met G-Mail wilvon iPhone Apps 7 23-09-12 12:22
iPhone 4 (iOS6) problemen met iTunes jRn iPhone algemeen 8 22-09-12 14:38
iOs6 installatie problemen Gillinator iPhone algemeen 2 21-09-12 10:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.