iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Problemen met Wi-Fi iOS6 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/125228-problemen-wi-fi-ios6.html)

cssnijders82 20-09-12 02:09

Problemen met Wi-Fi iOS6
 
Goede avond,

ik heb sinds vanavond (upgrate ios 6) problemen met mijn Wi-Fi verbinding thuis. Als ik verbinding probeer te krijgen kom ik op ik op de apple site "log in" en geeft mijn iphone aan dat er geen verbinding mogelijk is met mijn Wi-Fi.
Ik heb het netwerk als uit mijn telefoon verwijderd en het vervolgens opnieuw ingevoerd. Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Chris Snijders

junkyjump 20-09-12 02:14

Vreemd, ik heb ook dit probleem!

cssnijders82 20-09-12 02:21

daar was ik al bang voor, hopelijk snel iemand die een oplossing weet. Niet zo'n zin om de hele dag op 3G te moeten zitten als ik thuis ben!

blackiphone 20-09-12 02:23

Aw me too! Tot nog toe niets gevonden :(

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 01:25 ----------

Zie bij mijn Wi-Fi-verbindingen "Apple Network a9f6b5" staan... Geen idee waar dit vandaan komt aangezien ik het nooit eerder heb gezien.

cssnijders82 20-09-12 02:28

Apple network heb ik er dan weer niet tussen staan, komen jullie ook steeds op de site van apple?
"hmm, the page you're looking for can't be found"

junkyjump 20-09-12 02:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cssnijders82 (Bericht 821229)
Apple network heb ik er dan weer niet tussen staan, komen jullie ook steeds op de site van apple?
"hmm, the page you're looking for can't be found"

Jeps, zal wel snel een oplossing voor komen hoop ik
Edit: een herstel levert niets op. Zelfs op het configuratiescherm in het begin op de iPhone krijg ik nu dezelfde melding

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 01:35 ----------

Nu doet ie het wel...
Ligt het aan het herstel? Want eerst ging het ook niet...

blackiphone 20-09-12 02:35

Hm ja ik kom ook telkens op die site. Baal als een stekker aangezien ik thuis geen 3G verbinding heb!

cssnijders82 20-09-12 02:36

yes, ik ben ook weer online via Wi-Fi:)

blackiphone 20-09-12 02:38

Uhm ga je ook met ons delen " hoe"? :)

laatuverrassen 20-09-12 02:39

Had dit probleem ook maar na een half uur ongeveer was het zonder iets te doen verholpen. Het lijkt net alsof er op de achtergrond toch nog een soort van configuratie bezig was. Raar, vreemd, eigenlijk best vervelend maar goed het werkt inmiddels. Dus maar weer snel vergeten :)

blackiphone 20-09-12 02:40

Oh hij doet t idd weer zonder dat ik er wat aan heb moeten doen. Jeej blij met Wi-Fi!

cssnijders82 20-09-12 02:45

yes ik ben blij :d

veronvb 20-09-12 02:48

Na de update van mijn ipad naar iOS6 had ik ook het probleem dat Wi-Fi niet goed connect en een brower geopend wordt naar www.apple.com met foutmelding page not found.

Inmiddels fix gevonden: via instellingen, safari, wis geschiedenis en Wi-Fi connect direct weer!

Mikkey4 20-09-12 03:06

Gelukkig was het een algemeen probleem want ik dacht even dat het aan mijn iPad en iPhone lag maar inmiddels werkt het bij mij ook weer

MartinS 20-09-12 03:30

Ik had even mijn netwerkinstellingen laten herstellen.. daarna deed de Wi-Fi het weer.

Groet

casual0320 21-09-12 17:04

IOS 6 "onthoudt" Wi-Fi-netwerk niet.
 
Nou ook ik problemen met Wi-Fi icm ios6 gehad... na update naar ios 6 (vanaf 5.1.1) moest ik mn Wi-Fi (netwerk) wachtwoord opnieuw invoeren. Ok, geen probleem. Maar... zodra ik buiten bereik van m'n Wi-Fi was geweest (en de phone dus op 3G verder ging) stapte hij niet terug op Wi-Fi als ik weer in bereik van mn netwerk kwam. Elke keer moest ik opnieuw m'n netwerkwachtwoord invoeren om weer op Wi-Fi over te schakelen. Heel irritant. Forums afgelopen voor een oplossing maar niets gevonden dat werkte. Uiteindelijk heb ik t kunnen oplossen. Wat heb ik gedaan? Wel, advies opgevolgd om geschiedenis safari (instellingen) te wissen, netwerkinstellingen hersteld, aangekoppeld aan Mac (itunes) en firmware hersteld (opnieuw geinstalleerd) en toen dat alles geen oplossing bracht vervolgens, bij Wi-Finetwerken mijn eigen netwerk genegeerd en gekozen voor " anders" daar m'n eigen netwerk ingevuld, m'n beveiliging (wap2) en mn netwerkwachtwoord..... en voila! Wi-Fi verbinding! vervolgens Wi-Fi uitgeschakeld dus over op 3G, Wi-Fi weer ingeschakeld en... ja hoor...keurig verbinden met m'n netwerk! Uitgebreid verhaal maar ik kan dus niet achterhalen of t een zonder t ander tot de oplossing kan komen dus vandaar al mijn stappen maar vermeld. Suc6

Techfreak 21-09-12 20:56

Ik heb nog steeds problemen. Heb al van alles geprobeerd.

Rmulder1983 21-09-12 21:01

Lang getwijfeld of ik zou gaan updaten naar iOS 6, mede omdat ik eigenlijk al wel wist dat het problemen moest gaan opleveren. Dus vervolgens me Ipod touch lekker gejailbreakt op iOS 5.1.1 gelaten.(werkt echt perfect) Ipad geüpdate naar iOS 6, eigenlijk behalve dat het wat lang duurde geen problemen. alles is aanwezig en werkt! iphone met iOS 5.1.1 soms gezeur dat hij geen Wi-Fi meer zag, dus besloten om maar te updaten naar iOS6, en nu is geen Wi-Fi en Bluetooth meer. Echt al van alles geprobeerd maar mag niet helpen. Ook weer gedowngrade terug naar 5.1.1 maar ook dan ziet hij geen Wi-Fi meer.

Iemand nog een suggestie?

Techfreak 21-09-12 21:57

Hehe het is eindelijk opgelost. Alles werkt terug normaal en aan volle snelheid.

Zie onderstaande link;

iOS: problemen met Wi-Fi-netwerken en -verbindingen oplossen

mellie75 22-09-12 02:26

Ik heb een heel ander probleem. Sinds de upgrade knalt mijn router gewoon uit :mad:. Werkelijk geen idee waar het aan ligt... Naja iig de telefoon want als ik op mn laptop zit gebeurt er niets. Tel op Wi-Fi en kaboem eruit...:eek:
Kan iemand mij helpen, want dit is frustrerend


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.