iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi slecht - alleen thuis (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/130796-wi-fi-slecht-alleen-thuis.html)

zeromaster14 03-12-12 15:04

Wi-Fi slecht - alleen thuis
 
Hallo,

Ik heb een iPhone 4, waarbij overal de Wi-Fi eigenlijk goed werkt behalve bij mij thuis. Weet iemand misschien waar dit aan ligt?

Mvg, Brent

Guest-20180925190238 03-12-12 15:06

Kijk eens in het juiste forum:

Wi-Fi forum > Bellen en internet forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

daar staan heel wat topics over dit probleem.

zeromaster14 03-12-12 15:38

Ik kan niet iets vinden met het zelfde probleem als mij. Of ik heb niet goed gezocht.

defisit 03-12-12 16:04

Je kunt beginnen met het update van de firmware van je router/ap als deze niet up-2-date is. Dit is een stap die je toch moet doen om het issue helder te krijgen.

zeromaster14 03-12-12 16:12

Misschien heel noob, maar hoe doe ik dat ;)

Guest-20180925190238 03-12-12 16:43

Misschien is het beter dat je deze draad naar het juiste forum laat verplaatsen.

Klik in jouw eerste bericht op het rode gevarendriehoekje boven rechts en vraag om het topic te verplaatsen.

defisit 03-12-12 16:53

de procedure is voor iedere apparaat hetzelfde.

1. de handleiding erbij pakken
2. Uitzoeken welke device je hebt
3. uitzoeken hoe je een configuratie backup kan maken van je device en hoe je de firmware moet updaten
4. Op de website van de producent de firmware downloaden
5. De firmware updaten en kijken wat er gebeurd

zeromaster14 04-12-12 15:25

Ik heb een EPC 3925 router.
Hoe moet ik deze updaten?

Guest-20180925190238 04-12-12 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeromaster14 (Bericht 858460)
Hoe moet ik deze updaten?

Begin met de handleiding te downloaden en dan te lezen:

Info over Cisco kabelmodems en digitale ontvangers bij Ziggo en UPC. EPC3925, EPC3212 | 8485DVB HD PVR, 8455DVB HD PVR

colliehome 04-12-12 15:47

Een klein beetje moeite kan je al helemaal helpen... Nu is je probleem heel vaag omschreven.

zeromaster14 04-12-12 16:22

Ik probeer nu mijn router te updaten, aangezien dat misschien het probleem verhelpt. Nu heb ik de handleiding doorgelezen en de doos van mijn router nog eens opgezocht. Ik moet een programmatje hebben waar ze ook in de handleiding mee werken, maar hoe kom ik hier aan?

Guest-20180925190238 04-12-12 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeromaster14 (Bericht 858493)
Ik moet een programmatje hebben waar ze ook in de handleiding mee werken, maar hoe kom ik hier aan?

Ik heb de handleiding ook maar eens gelezen. Het is een Docsis 3.0 kabelmodem. Bel eens met jouw provider (UPC of Ziggo) en zeg dat je een probleem hebt met Apple apparatuur. De provider kan de router van op afstand updaten.

zeromaster14 04-12-12 16:49

Ik heb net met mijn profider gebelt, maar die zeiden dat ze niets met apparatuur buiten Apple te maken hebben. Het mobieltje (Samsung gio) van mijn broertje werkt overigens wel goed om onze Wi-Fi

Guest-20180925190238 04-12-12 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeromaster14 (Bericht 858512)
Ik heb net met mijn profider gebelt...

Als jouw provider UPC is dan zijn zij op de hoogte van het probleem. Volgens een ander topic in dit forum wordt er door UPC een oplossing gezocht.

zeromaster14 04-12-12 16:57

Mijn provider is inderdaad UPC, dan zal het dus wel vanzelf over gaan.
Hartelijk dank!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.