//

WiFi-probleem

WiFi-probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb een probleem met de verbinding via Wi-Fi op mijn 3gs. Bij mijn zus en ouders pakt hij hem wel en thuis krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-13, 16:12
NikosO NikosO is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard Wi-Fi-probleem

Goedemiddag,

Ik heb een probleem met de verbinding via Wi-Fi op mijn 3gs. Bij mijn zus en ouders pakt hij hem wel en thuis krijg ik wel te zien dat hij hem vind, hij word blauw ipv zwart maar het slotje blijft. Ik heb 100% het goede wachtwoord gebruikt. Als ik bij "statisch" het ip adres ed invul krijg ik wel een v-tje voor mijn Wi-Fi-naam maar ook dan kan ik niet op internet.
Kan iemand me helpen?

MVG Nikos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-13, 23:50
TripTec TripTec is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Geen verbinding mogelijk met netwerk X

Sinds ik mijn IOS software geupdate heb naar de 6.0.0 software een probleem met men Wi-Fi. Ik krijg telkens de boodschap " geen verbinding mogelijk met netwerk X ". Het bizarre is dat 1 op de 50 keer dat ik toch nog eens probeer te verbinden dat ik soms toch enkele seconden verbinding kan maken en die dan enkele seconde duurt. Dit gebeurt niet enkel thuis maar op eender welk netwerk. Telenethomespots, hotspots etc...
Iemand enige suggesties?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. mrgabi iPhone algemeen 3 05-12-12 11:02
Wi-Fi Probleem !!!! Sights iPad algemeen 7 10-09-10 19:12
Wi-Fi probleem (?) biggidibc iPad algemeen 0 31-08-10 21:57
Wi-Fi probleem Joey_iPhone Wi-Fi 0 28-04-10 00:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.