//

Emails ophalen lukt niet met wifi in het buitenland

Emails ophalen lukt niet met wifi in het buitenland discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben op dit moment in het buitenland. Wifi (met code) van ons hotel werkt perfect om mijn iphone 5. Alleen kan ik geen mails ophalen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-13, 21:53
yvonka yvonka is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard Emails ophalen lukt niet met Wi-Fi in het buitenland

Ben op dit moment in het buitenland. Wi-Fi (met code) van ons hotel werkt perfect om mijn iphone 5. Alleen kan ik geen mails ophalen. Ik gebruik hotmail. Mijn zus heeft ook hotmail en zijn kan ook geen mails ophalen op haar iphone 4s. Ook met mijn Macbookair lukt het niet. Het ligt dus duidelijk aan de hotmail, maar ik kan dit niet verklaren, omdat het anders in het buitenland altijd werkte....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-13, 00:15
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Je schrijft "van ons hotel" dat zal waarschijnlijk het probleem zijn, dan hebben ze de poorten waarover de mail gaat geblokkeerd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bellen buitenland lukt niet met iPhone4s jeroenc Internet in buitenland (roaming) 2 04-01-12 17:32
emails versturen lukt niet meer, loopt vast cooltje iPhone algemeen 1 06-09-11 18:17
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 08:08
TomTom: Verkeersinfo ophalen lukt niet gramme iPhone Navigatie 3 03-05-11 19:45
Emails ophalen Sleevemaster iPhone algemeen 13 10-01-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.