iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Mijn Wi-Fi valt uit op mijn Iphone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/135804-mijn-wi-fi-valt-op-mijn-iphone.html)

ADUMAN 23-02-13 21:01

Mijn Wi-Fi valt uit op mijn Iphone
 
Als ik een filmpje van het internet wil streamen, valt mijn Wi-Fi steeds uit, bijv youtube of facebookfilmpjes. Ik heb mijn telefoon geüpgrade, netwerk opnieuw ingesteld en zelfs fabrieksintellingen uitgevoerd. Toch blijft het probleem zich herhalen. Kan iemand mij a.u.b. helpen!:confused:

vuurvreter 23-02-13 21:33

Heb je de router al gereset?
Even 30 seconden stroomloos maken.

ADUMAN 23-02-13 21:55

Alles al geprobeerd, en ik heb al ongeveer een maand hetzelfde probleem

Guest-20180925190238 24-02-13 08:21

En over welke router hebben wij het?

ADUMAN 24-02-13 12:05

Linksys by Cisco
Wireless-N Home Router
Model no: WRT120N

Guest-20180925190238 24-02-13 12:14

Die WRT120N router schijnt niet erg compatibel te zijn met het Bonjour en UDP protocol volgens een beetje gegoegel.

Kijk eens op de supportpagina van Linksys of er geen firmware updates zijn:
WRT120N Support | Wireless-N Home Router

Guino 25-02-13 23:21

Beste ,
'k heb 't zelfde probleem sinds 11 dagen de Iphone 5 én de problemen zijn begonnen : super slechte Wi-Fi vooral als je you tube wil kijken of andere filmpjes de Wi-Fi is niet stabiel te krijgen zeer ontevreden de iphone 4 die had was nooit iets aan de hand !!!!
Wie weet raad maar dan wel iets dat echt helpt want you tube staat vol met Wi-Fi issues fix die mij niet effectief helpen , wie weet wel wat doen . Ik denk echt dat Apple voor mijn probleem dringend met nog een update moet komen ik zie het anders niet verbeteren de Wi-Fi snik ( veel zuur verdiende centjes kwijt en niet bevredigd ) Ik heb Belgacom internet met de BBOX2 en dei router ik kan er niets meer aan veranderen alles daad wekerlijk alles geprobeerd , wie helpt mij

3geltje 02-03-13 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 880984)
Heb je de router al gereset?
Even 30 seconden stroomloos maken.

Gouden tip:-)

Guino 02-03-13 01:00

Beste,
Hoe bedoel je met uitvallen ?blijf je verbonden met volle streepjes maar geen data overdracht ?

3geltje 02-03-13 21:49

sorry, gereageerd in verkeerde topic, kan deze gewist?

Guino 05-03-13 21:25

Iemand nog nieuws inzake verbetering hier

aldred 06-03-13 22:52

iphone 5 slechtste product ooit
 
Help.

De iphone 5 is volgens mij het slechtste product ooit.
Wi-Fi werkt niet, update's helpen niet.

Wat moet ik met dit stomme ding:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

vuurvreter 06-03-13 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aldred (Bericht 883757)
Help.

De iphone 5 is volgens mij het slechtste product ooit.
Wi-Fi werkt niet, update's helpen niet.

Wat moet ik met dit stomme ding:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Wanneer doet hij het niet?
Bij je thuis?
Bij een ander?
Heeft het ooit gewerkt?

Guino 06-03-13 23:34

Bij mij is het kwakkel Wi-Fi hij werkt maar ver weg van goed zoal bij de Iphone 4 hij verliest contact met de router én dan moet je de Wi-Fi in de instellingen aan én uit zetten en als je een stuk verder van de router zit is het signaal nog zwakker en minder satbiel dan van korter bij !! Dat is het geval thuis
Buiten op een Fon Belgacom hotspot netwerk alléen als je kort in de buurt de staat van een router anders geraak je er niet in en niet alle routers staan kort bij een raam/venster van de andere fon mede gebruikers die de Wi-Fi zo delen . Dus kan ik nu veel minder vaak gebruiken dan dit systeem dan bij de Iphone 4
Voor de rest tevreden maar Apple doe iets aan die Wi-Fi dat is normaal idd

aldred 07-03-13 21:41

Thuis op de Wi-Fi werkt iphone 5 niet en van huis af op de 3g werkt alles wel maar dan worden updates niet gedownload.

Guino 07-03-13 21:54

Ja op 3G gaat alles altijd maar dat kost een centje meer dan Wi-Fi die bijna gratis is voor zo een dure iphone zou alles vlekloos moeten zijn

aldred 07-03-13 21:55

op de 3 kost het dan iets maar het werkt

Guino 07-03-13 21:58

Ja maar wie weet raad om die Wi-Fi stabiel te maken

aldred 07-03-13 22:00

kan nog geen goede oplossing vinden, het enige dat ik kan bedenken is weggooien en terug naar het oude toestel.
mijn vrouw heeft een iphone 4 en die werkt gewoon mijn iphone 3 is naar mijn dochter en ook die werkt.

we moeten gewoon erkennen dat we in de apple val zijn gelopen en te snel iets hebben gekocht waarvan we dachten dat het goed was

Guino 07-03-13 22:15

Ja maar bij de vorige was 't goed paardje achter uit is onvergeefelijk !!! Ik zal is stout zeer stout en dreigend mailen in 't Engels naar Apple zelf on Amerika en vragen of se domme boeren zijn wie gaat er nu van goed naar dkecht crazy !!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.