//

Mail wel via WiFI, niet via EDGE

Mail wel via WiFI, niet via EDGE discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al wat zoekwerk gepleegd maar nog niet tot een oplossing gekomen. Ik heb problemen met mijn mailinstellingen. Via WiFi kan ik mail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-08, 15:16
Guest-20210403222758
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Mail wel via Wi-Fi, niet via EDGE

Hallo,

Ik heb al wat zoekwerk gepleegd maar nog niet tot een oplossing gekomen. Ik heb problemen met mijn mailinstellingen.
Via Wi-Fi kan ik mail ontvangen en verzenden.
Via EDGE (of GPRS?) kan ik wel ontvangen, niet verzenden.

De topics die ik heb gelezen geven als antwoord GMAIL. Maar dit is toch alleen als de mail sowieso niet werkt (dus niet via Wi-Fi als EDGE (GPRS).

Alvast bedankt voor de hulp.

Roy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail versturen lukt niet via 3G, maar wel via Wi-Fi dijklarg Wi-Fi 6 11-11-14 22:26
Kan geen mail versturen na omschakeling EDGE naar Wi-Fi powerjos Wi-Fi 0 05-02-11 10:55
E-mail versturen wel via 3G, niet via Wi-Fi Paul_538 Wi-Fi 6 31-01-11 23:24
Wi-Fi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed mvdsanden Wi-Fi 2 17-11-10 20:58
Geen Edge verbinding, wel Wi-Fi Hosley Wi-Fi 5 01-10-10 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.