iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi traag (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/139-wi-fi-traag.html)

rcknierim 20-09-07 20:25

Wi-Fi traag
 
sinds vandaag mijn iPhone goed aan het gebruiken.

Nu zit ik thuis op een draadloos netwerk met mijn computer en iPhone. Op mijn computer gaat alles als een zonnetje. Maar op de iPhone lijkt het heel erg traag te gaan en soms helemaal niet te reageren.

Hebben meer mensen hier last van?

Tasty 02-10-07 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rcknierim (Bericht 1050)
sinds vandaag mijn iPhone goed aan het gebruiken.

Nu zit ik thuis op een draadloos netwerk met mijn computer en iPhone. Op mijn computer gaat alles als een zonnetje. Maar op de iPhone lijkt het heel erg traag te gaan en soms helemaal niet te reageren.

Hebben meer mensen hier last van?

Same problem here ..
Kweet ook niet wat er scheelt!

Freek 02-10-07 19:41

Ik heb dit zo nu en dan. Oplossing bij mij is dan om de modem/router even te resetten, ook al reageert de computer nog wel snel. Na resetten is de iPhone weer snel.

sic139 29-10-07 11:30

ja maar je kan toch niet telkens je router of modem resetten?? ik heb ook last van dit probleem maar ik hoop toch wel dat r een oplossing voor is want heel de tijd resetten is ook nogal vervelend!

rcknierim 29-10-07 21:55

Net een update gedaan naar 1.1.1 versie van de iPhone.

Het lijkt nu allemaal veel sneller en soepeler te gaan met Safari.

tatenka 01-12-07 16:40

Ik heb 1.1.1 maar bij mij is het nog steeds vet traag. En af en toe heb ik gewoon geen verbinding meer:(. Is hier nog steeds geen oplossing voor?

stephenvis 01-12-07 16:54

Bij mij werkt altijd om me router uit en aan te zetten (je hoeft dus niet te resetten) of naar wi-fi instellingen te gaan en dan bij je connectie op renew lease te drukken (staat er niet altijd)

Veel suc6

Stiruam 01-12-07 20:59

@Stephvis, Ik denk dat men dat ook bedoelde :p

Echter is Wi-Fi als het het wel doet (bijna) net zo snel als op de Pc? Want mijn PSP deed er soms wel 20 seconde over een pagina die mn pc in 5 seconde laade.

Echter het ligt er niet aan dat een andere applicatie op je pc (zoals een download programma) aanstaat want dat is het meest logische zoe ik zeggen...

Greetz, Stiruam

Questor 12-01-08 01:53

Is hier ooit al eens een heldere verklaring voor gekomen? Ik heb een 1.1.2 naar 1.1.1 gejailbreaked en het lijkt wel dat hij zich bij grotere pakketten sneller verslikt. Een klein html websitetje is geen probleem, maar een mp3 als attachment is een drama... hebben we het nog niet over de installer.app die ik niet kan draaien omdat hij de view sources niet ingeladen krijgt.

tatenka 12-01-08 11:30

sinds ik een nieuw router heb uit de n-serie heb ik altijd vol berijk op me iphone. Ik haal snelheden van 440 kb op me pc ligt dat wel hoger mAar dit is prima. Heb nu nergens meer problemen mee, installer laad snel. Websites worden snel geladen. Dus ben nu zeer te vreden over de iphone :)

Questor 12-01-08 12:00

Hmmzzz ik ga mijn 3com maar eens aansluiten en kijken of dat wat beter signaal aflevert. Ik heb het tot nu toe met 2 zyxels geprobeerd (zelfde type andere locatie) en het resultaat was hetzelfde...

Frits 12-01-08 14:17

He Questor,..welke ZyXel´s heb geprobeerd ?! Ik heb hier de NBG-415 (802.11n) en gaat als een raket :D beter gaat niet,......

Questor 12-01-08 14:36

Het is een Zyxel 2602-HW, kwam standaard met ADSL mee :) Heeft maar 1 antenne...

jorsan 18-01-08 08:40

Ik heb sinds gisteren een Iphone 1.1.2 met dank aan destiny. maar ik heb thuis ook trage Wi-Fi. ik heb ook een zyxel 2602 hw. iemand tips hoe dit op te lossen???

is herstarten de enige oplossing??

sic139 18-01-08 10:30

airport express is een hele goede oplossing mensen!!! Die kost wel 99euro maar dan kan je draadloos muziek streamen naar je stereo vanaf je computer! en het is ook een router waarop de iPhone het geweldig doet! :)

Questor 18-01-08 14:39

Eens... maar ik blijf het wel vreemd vinden dat een iphone niet standaard op alle Wi-Fi apparaten werkt... Al zit je er direct naast krijg je nul op je request.

Ik ben toch benieuwd of dit een soort apple feature is zoals de crippled bluetooth.

sic139 18-01-08 14:45

nee dat zal toch niet!! Maar die crippled bluetooth is wel uitermate irritant ook!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:03.