//

wifi problemen iphone 4s ios 7

wifi problemen iphone 4s ios 7 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) sorry ik heb inderdaad een 4S, buiten de garantie en komt uit Duitsland....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-12-13, 11:30
LMS LMS is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

sorry ik heb inderdaad een 4S, buiten de garantie en komt uit Duitsland.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-12-13, 11:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LMS Bekijk bericht
sorry ik heb inderdaad een 4S, buiten de garantie en komt uit Duitsland.
Dan zal je in Duitsland naar de winkel moeten gaan waar je de iPhone gekocht hebt.
  #23  
Oud 27-12-13, 08:22
holtropmark holtropmark is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard Wi-Fi problemen

Ook hier problemen met Wi-Fi op iPhone 4S. Lijkt te zijn gebeurd na de update naar 7.0.4.

Heb iPhone via iTunes hersteld (2 x), toen werkte Wi-Fi weer heel even, maar na een paar minuten zag ik ipv het Wi-Fi icoon, een "E" verschijnen (zal wel Error zijn). Heb ook al geprobeerd om simpelweg Wi-Fi uit en weer aan te zetten, maar vervolgens lukt het niet meer om het balkje te verschuiven naar "Wi-Fi aan". Pas na herstellen kon ik het balkje weer verschuiven, maar nadat deze eenmaal weer op uit stond, zelfde verhaal.

Met andere apparaten geen problemen met Wi-Fi in huis.
  #24  
Oud 28-12-13, 14:28
weerhuis weerhuis is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Unhappy Wi-Fi problemen IPhone 4S IOS7

Ik ben inmiddels al uren bezig geweest om mijn IPhone weer verbonden te krijgen met mijn thuisnetwerk, na de update naar IOS7.
Alle andere apparaten in huis (laptops, android telefoons, android tablets) hebben geen problemen om verbinding te maken. De Wi-Fi-verbinding met de IPhone wordt wel tot stand gebracht, maar willekeurig welke Internet-applicatie wordt opgestart heeft tot resultaat dat er geen verbinding gemaakt kan worden (Facebook geeft bv Netwerkfout).
De netwerkinstellingen op de IPhone vernieuwd, de router gereset (meerdere malen), IPhone volledig uitgezet en herstart, probleem blijft bestaan!
Ik hoop dat er iemand is die met een daadwerkelijke oplossing komt!
  #25  
Oud 12-03-14, 18:39
Zarkos Zarkos is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard

Wat ik gevonden heb!Wi-Fi probleem heb ik zelf kunnen herstellen.
Ga naar instellingen,dan naar Wi-Fi(deze knop kreeg ik niet meer aan)doe op deze functie een hard reset(bovenste knop en Home toets 12 seconden indrukken)start uw iPhone terug op.bij mij is het gelukt,Wi-Fi is terug aktief(eindelijk na 6 maand)
  #26  
Oud 07-04-14, 12:19
Einte Einte is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een andere oplossing. Vergelijkbaar probleem: andere ipads en iphone werken gewoon met Wi-Fi, allemaal op ios 7.1, alleen opeens krijgt mijn iphone geen Wi-Fi-verbinding. Van alles geprobeerd, helemaal terug naar fabrieksinstellingen, zelfs even in de ijskast gelegd (raar verhaal, maar vaak te lezen op internet). Ik kon maar één conclusie trekken: de Wi-Fi is kapot. Nu blijkt de oplossing: een ander kanaal op de UPC modem/router instellen. Er zat interferentie op het kanaal. Zie Kanaal en Wi-Fi-frequentie instellen op Cisco EPC3925 - Klantenservice - UPC Nederland
  #27  
Oud 07-04-14, 22:06
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door holtropmark Bekijk bericht
zag ik ipv het Wi-Fi icoon, een "E" verschijnen (zal wel Error zijn).
Nee, die "E" duidt aan dat de iPhone verbinding heeft met een 2,5G Edge GSM netwerk.
  #28  
Oud 09-04-14, 15:14
Micha14 Micha14 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Ik heb sinds kort ook het probleem dat mijn Wi-Fi knop grijs is. Ik kreeg dit probleem afgelopen zondag voor het eerst en zojuist kreeg ik het weer toen ik thuis kwam maar geen verbinding kon krijgen met het Wi-Fi-netwerk.
Toevallig heb ik bijna een week geleden een nieuwe iphone 4S gekregen van de Apple store door een schermprobleem.
Op andere iDevices heb ik het Wi-Fi probleem helemaal niet.

Spoiler


De mogelijke oplossingen die hier worden verteld heb ik allemaal uitgevoerd en geen één werkt er. Nu is mijn vraag of jullie nog andere oplossingen weten, zo nee is het verstandiger om eerst contact op te nemen met de Apple Store of meteen een afspraak te maken bij de Genius Bar?

Gr.
  #29  
Oud 10-04-14, 07:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Maar natuurlijk!

Als je net een nieuwe 4S van Apple had gekregen, begrijp ik eerlijk gezegd niet dat je niet meteen teruggaat. Mijn nieuw ontvangen ruiltoestel (4S) had dit probleem ook na een iOS update, en heb ik ook meteen weer een Genius afspraak voor gemaakt.

Ik hoop niet dat je het toestel in de vriezer hebt gelegd? (en/of de vocht indicatoren rood zijn geworden, want daar wordt wel naar gekeken bij het omruilen!)
  #30  
Oud 10-04-14, 16:11
Micha14 Micha14 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Wat ik nu wel raar vind is dat mijn Wi-Fi het nu wel weer doet. Vanmiddag weer een harde reset gedaan en ik kon weer mijn Wi-Fi gebruiken. Het is al de tweede keer dat het is gebeurd dus ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij de Genius bar.
Ik heb mijn iphone niet in de vriezer gelegd want dat vind ik nogal riskant i.v.m de vochtindicatoren, zoals je zelf al aangaf. Garantie heb ik namelijk nog voor 5 maanden.
  #31  
Oud 10-04-14, 22:01
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

De symptomen wijzen echt wel op een brakke wi-fi chip. Tijdelijk terug werkend worden van de wi-fi geeft geen hoop voor de toekomst....

Apple gaat jouw toestel zeker weten meteen omruilen, zeker nu je nog garantie hebt. Best er niet verder meer zelf mee te 'experimenteren' om je garantie verder niet om zeep te helpen. Lees graag terug of je succes had bij de Genuis!
  #32  
Oud 10-04-14, 22:21
Micha14 Micha14 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Ik weet niet of de Genius bar er iets mee doet, maar ik heb de screenshots ervan. 'Gelukkig' is dit niet het enige probleem wat ik met deze mobiel heb. Batterij gaat in een half uur van 90% naar 4% zonder te gebruiken, 5 dagen achterelkaar. Vind het wel vervelend dat ik nu speciaal 1,5 uur moet reizen om naar Amsterdam te gaan voor een iphone die nog geen week oud is, kost toch weer 20-30 euro aan vervoerskosten (trein).

Morgen heb ik de afspraak dus ik zal ook morgen een reactie plaatsen hier.

Groetjes,
  #33  
Oud 11-04-14, 14:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ja ik baalde ook telkens wel van die Apple store bezoeken, maar eenmaal je weer buiten staat met een nieuwe iPhone vergat ik dat weer snel
  #34  
Oud 07-08-14, 17:29
Amnose Amnose is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dit probleem voorgehad met mijn 4S van 2012.
Vandaag ben ik bij Switch in Antwerpen mijn nieuwe Iphone gaan halen.
Ik zat nog net binnen de garantie periode, woensdag binnen en donderdag reeds omgeruild.
Dat de Wi-Fi chip, of ander gerelateerd onderdeel wegvalt is een gekend probleem.
Men gaat nakijken of de iphone geen waterschade heeft en of er geen herstelling gebeurd zijn.
Indien dit alles ok, wordt het toestel gewoonweg omgeruild.

Ik hoop hiermee enkele mensen te helpen.
Val je buiten de garantie periode, dan vrees ik dat er weinig te doen valt dan te herstellen.

gr Bart
Reageren

Labels
Wi-Fi problemen ios 7 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi problemen zelfs na update ios 6.0.2 Wvl Wi-Fi 53 12-04-13 16:45
Wi-Fi problemen na upgrade iOS 5.1 Arturio Wi-Fi 40 19-06-12 22:16
Wi-Fi problemen met Ios 5.0.1 polopeer Wi-Fi 6 02-01-12 23:54
Wi-Fi problemen met iOS 5 Possimpible Wi-Fi 2 06-11-11 22:31
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 mouchoir Wi-Fi 10 05-11-10 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.