iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/14724-wifi-button-grijs-no-wifi.html)

pcsw 17-06-08 23:33

Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi]
 
Beste leden,

als ik tracht mijn Wi-Fi op te starten, werkt helemaal niets , hij start niet eens op , weet iemand hoe op te lossen, ik heb al een herstel gedaan via itunes, en met ziphone weer ge-unlockt , maar hij doet helemaal niets .
ik hoop dat iemand kan helpen

gr peter

Destiny 17-06-08 23:40

Wat bedoel je precies met " Wi-Fi op te starten " ?

slodo 18-06-08 10:02

als je met ziphone unlockt kunnen er wel eens problemen met de Wi-Fi ontstaan. gebruik iliberty of winpwn ipv ziphone.
wat je ook kan proberen is gaan naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerkinstellingen

pcsw 19-06-08 10:19

Wi-Fi doet niets
 
wat ik wil zeggen is dat als ik Wi-Fi aan wil zetten , werkt het niet ,de Wi-Fi wil gewoon niets doen, je kunt proberen wat je wilt maar hij start niet op.
Kun je mij mischien de juiste link voor het unlocken sturen , zoals je weet gebruikte ik ziphone, maar wil wel de andere unlock programmma proberen, maar wil graag de juiste link,
Alvast bedankt voor de moeite
Gr peter

sossienl 19-06-08 10:55

Modbreak:
Na contact te hebben gehad met PCSW blijken zijn problemen nog steeds niet te zijn verholpen.

Het slotje dat op deze discussie zat is daarom ook verwijderd. Aangezien het lijkt op een probleem dat ook op andere sites tot geen echte oplossingen leid, heb ik PCSW gevraagd zijn gemaakte screenshot hier neer te zetten om zo iets duidelijker te krijgen WAT het probleem precies is.


Voor de duidelijkheid, Volledig restoren lijkt niet te helpen


pcsw 23-06-08 23:32

http://img156.imageshack.us/my.php?i...fierrorvl4.jpg

hierbij laat ik jullie zien wat er de hand is , mijn wi fi wil niet werken, blijft grijs ,
ik hoop dat iemand mij kan helpen,he ziphone geprobeerd, iliberty, niets werkt
gr peter

Destiny 23-06-08 23:37

Je Wi-Fi is gedisabled. Zijn de problemen gekomen na het gebruik van ZiPhone ?

Als je alles al hebt geprobeerd, denk aan baseband erase, Wi-Fi,bluetooth flash in iLiberty+, dan verwijs ik je naar deze handleiding.
Waarschijnlijk krijg je hiermee wel je Wi-Fi terug :)

DynamicDennis 23-06-08 23:51

hier inderdaad nog meer problemen (en oplossingen?):"

iPhone Wi-Fi Problems (aka greyed-out “No Wi-Fi”) : TechGripe!

ik zal nog eens wat verder op zoek gaan

pcsw 24-06-08 07:02

no wi-fi
 
ik zou het niet weten, wat ik wel weet is dat mijn accu ploseling sneller leeg ging, ik heb imiddels al 4x de boel hersteld en ,met ziphone en ilberty getracht het weer aan de praat te krijgen, maar alles ten spijt-
Ik baal er wel van
Gr peter

Michael 24-06-08 07:13

Gebruik geen ziphone voor je Wi-Fi probleem. Dat maakt het alleen maar erger. Fix je probleem met de oplossing van Destiny met het linkje naar het dev team

pcsw 24-06-08 22:35

no wi-fi
 
ik zou best wel willen , om het probleem op te lossen zoals destiny het heeft , gemeld, alleen snap ik werkelijk de ballen , niet van , hoe te handelen.
gr peter

Destiny 24-06-08 22:38

Dat is lastig. Dan zou je iemand moeten zoeken die het kan uitvoeren voor jou.

sossienl 24-06-08 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pcsw (Bericht 131107)
ik zou best wel willen , om het probleem op te lossen zoals destiny het heeft , gemeld, alleen snap ik werkelijk de ballen , niet van , hoe te handelen.
gr peter


dit is ook iets voor de wat gevorderde user.
Heb je iemand in de buurt die weet wat hij doet?

Je kunt natuurlijk zelf de handleiding letterlijk volgen dan zou het vast lukken, maar ik begrijp je terughoudendheid wel.

ArB 24-06-08 22:41

Stuur michael een pm. Die kan toveren met iphone's ;)

pangenent 09-07-08 21:50

Beste mensen, ik heb precies het zelfde probleem. Na een tijdje met een "noPhone" te hebben rondgelopen, werd ik gewezen op iLibery. Alles werkt weer goed, behalve dat Wi-Fi ("geen Wi-Fi") en Bluetooth ("niet beschikbaar") "grijs" blijven. Het herstellen via iLibery voor Wi-Fi/bluetooth helpt niet, na enkele malen proberen. Wie weet de oplossing?

DynamicDennis 10-07-08 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 130826)
Je Wi-Fi is gedisabled. Zijn de problemen gekomen na het gebruik van ZiPhone ?

Als je alles al hebt geprobeerd, denk aan baseband erase, Wi-Fi,bluetooth flash in iLiberty+, dan verwijs ik je naar deze handleiding.
Waarschijnlijk krijg je hiermee wel je Wi-Fi terug :)

hier staat de oplossing.... :rolleyes:

pangenent 10-07-08 21:33

Dag DynamicDennis, het installeren van de bootneuter is gelukt, in Fakeblank zetten ook, maar dan ................... komt er een handleiding die voor mij abracadabra is. Zelfs een progje op de iphone zetten lukt me niet. Toch bedankt voor de reactie.

Tammo 20-07-08 17:46

Geen netwerk en wi-fi
 
Hallo,

Ik heb een poosje geleden mijn Iphone per ongeluk geupgrade naar 2.0 en nu weer gerestored naar 1.1.4. Hij is jailbreaked en unlocked via ziphone 3.0.

De iphone werkt goed alleen heb ik geen netwerk en wi-fi.
Ik heb al geprobeerd om de netwerksettings en algemene settings te resetten, maar dit heeft niet geholpen. Ook heb ik in de wiki gezocht naar dit probleem, maar niks helpt.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Alvast bedankt!

colliehome 20-07-08 17:58

Kijk eens hier ; https://forum.iculture.nl/f18/i...s-no-Wi-Fi.html

Ga dit ook samenvoegen met dit topic

koosie 05-05-10 13:34

hoi
door de verouderde posts kick ik deze pagina maar weer
ik zit dus ook met dit probleem
dit kwam dus inene uit het niks
ik kan Wi-Fi niet meer gebruiken
de Wi-Fi knop blijft grijs kan er dus niet op klikken
heb hem al gerestored naar de laatste firmware toen deed hij het alsnog niet
ik heb hem toen simlockvrij gemaakt doormiddel van eerst jailbreaken met spirit vervolgens de baseband gedowngrade met fuzzyband en daarna met ultrasn0w geunlocked
de Wi-Fi knop blijft dus maar grijs. wat moet ik nu doen om het op te lossen
alvast onwijs bedankt voor de hulp jongens!

groeten Koos Heemskerk


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.