//

Geen WIFI, geen ip adres niks

Geen WIFI, geen ip adres niks discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Het lukt me maar niet om middels wifi op internet te komen via mijn linksys router. Deze router is op geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-08, 09:58
iNiels iNiels is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard Geen Wi-Fi, geen ip adres niks

Ik heb een probleem. Het lukt me maar niet om middels Wi-Fi op internet te komen via mijn linksys router. Deze router is op geen enkele manier beveiligd iedereen kan erop als ie dat wil (jaja ik weet het). Voor de info de iphone was eerst geunlocked ed via Ziphone maar heb dit opnieuw gedaan met Liberty+ met Wi-Fi fix. Nog steeds geen Wi-Fi. Wi-Fi krigt ook geen enkel ip adres terwijl ik wel de diverse netwerken in de buurt herken.

Ik heb mac filtering uit staan en het ook al geprobeerd met het mac adres van de iphone in te geven op de router maar dit hielp ook niet. Ik ben ten einde raad. GPRS en Bleutooth werken prima. Overigens heb ik met Ziphone ook nog de Wi-Fi fix gedraaid waardoor mijn mac adres is gewijzigd. Dit mac adres is nog steeds zo ondanks de nieuwe unlock met liberty+. Ik heb iets gelezen over en Wi-Fi fix maar daar begrijp ik eerlijk gezegd niet zoveel van met SWi-Fi?

Graag hulp!

Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-08, 11:34
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Als ik jou was zou ik de iphone gewoon restoren. Aangezien je ziphone hebt gebruikt. Dat programma levert heel veel problemen op. Na de restore of iliberty+ gebruiken of winpwn.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 22-06-08, 12:18
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Als ik jou was zou ik de iphone gewoon restoren. Aangezien je ziphone hebt gebruikt. Dat programma levert heel veel problemen op. Na de restore of iliberty+ gebruiken of winpwn.
Hij werkt met osx , dus kan hij pwnage gebruiken.
  #4  
Oud 22-06-08, 13:41
iNiels iNiels is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard

Dat heb ik in principe al gedaan maar dat leverde niets op.
  #5  
Oud 22-06-08, 18:14
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

dd-wrt (google is je vriend,.) op je linksys installeren....

Frits
  #6  
Oud 22-06-08, 18:23
iNiels iNiels is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frits Bekijk bericht
dd-wrt (google is je vriend,.) op je linksys installeren....

Frits
Ik denk niet dat dit de oplossing bied want ik heb op dit moment op geen enkele router meer Wi-Fi toegang help!
  #7  
Oud 29-06-08, 12:58
iNiels iNiels is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard niemand die de zelfde problemen heeft?

Is er niemand die mij kan helpen?
Ik heb de iphone al opnieuw gerestored enz met libertyX maar nog steeds slecht Wi-Fi. Het gekke is dat ik soms wel Wi-Fi en soms geen Wi-Fi heb. Ik heb alles al geprobeerd, een vast ip adres ingeven enz mac adres ingeven op de router. Mijn router is niet beveiligd dus daar zou het niet aan mogen liggen.
Iemand een goede tip?
  #8  
Oud 29-06-08, 14:27
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

iNiels, ik had en soortgelijk probleem toen heb ik deze methode geprobeerd.. https://forum.iculture.nl/f14/i...s-problem.html
en toen was het opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? Strifer Unlock 4 25-02-11 22:21
Geen Wi-Fi, alles geprobeerd NIKS helpt! XanderSnelder Wi-Fi 0 16-01-10 01:24
Ik krijg geen ip adres keesdr iPhone algemeen 3 25-03-09 18:16
Ip adres geblokkerd,krijg geen toegang? Limoonux iPhone algemeen 0 22-02-08 11:13
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.