Apple logo (reset) na maken wifi verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al ruim twee weken een probleem met mijn iPhone. Dit begon met het niet kunnen vinden van mijn internetverbinding via Wifi (wel contact ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple logo (reset) na maken Wi-Fi verbinding
Ik heb al ruim twee weken een probleem met mijn iPhone. Dit begon met het niet kunnen vinden van mijn internetverbinding via Wi-Fi (wel contact mijn router). Heb vervolgens mijn iPhone gerestored met iLiberty+ (BL 4.6), hiermee was het probleem nog niet verholpen. Nu heb ik soms een verbinding maar het gebeurd ook vaak dat mijn iPhone bij het zoeken naar een Wi-Fi verbinding zichzelf reset (Apple logo). Weet iemand wat dit probleem is en wat ik eraan kan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
vriezer methode proberen dat helpt echt alles
https://forum.iculture.nl/f14/i...s-problem.html succes,.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Logo + Spinning Wheel, wel iTunes verbinding, maar start niet op | arts.timothy | iTunes | 4 | 05-01-11 01:26 |
geen verbinding maken met Wi-Fi | driver91 | Wi-Fi | 8 | 17-10-10 12:55 |
Geen Wi-Fi verbinding maken vodafone | roy2456 | Wi-Fi | 2 | 12-10-10 18:51 |
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland | Londonforever | Wi-Fi | 10 | 13-07-09 20:24 |
iPhone 2G start op tot apple logo na reset? | Rogiertje | Archief | 4 | 29-03-09 15:39 |
|
|