//

Wifi problemen Iphone 5C

Wifi problemen Iphone 5C discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ten eerste mijn eerste bericht op dit forum Maar ik heb sinds IOS 8 een verschrikkelijk irritant probleem met mijn wifi. De wifi op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-07-15, 13:13
J073 J073 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard Wi-Fi problemen Iphone 5C

Hallo,

Ten eerste mijn eerste bericht op dit forum

Maar ik heb sinds IOS 8 een verschrikkelijk irritant probleem met mijn Wi-Fi. De Wi-Fi op mijn iPhone 5C heeft hele rare kuren en doet totaal niet wat ik wil.
Daar bedoel ik mee :
  • Wi-Fi valt vaak weg en kan daarna de router niet meer vinden
  • Het internet van de Wi-Fi is echt verschrikkelijk sloom
  • Hij vergeet soms ineens het wachtwoord van de router waardoor opnieuw de Wi-Fi compleet weg valt
  • De Wi-Fi sterkte is flink afgenomen waar hij vroeger 3 streepjes had, heeft hij er nu maar 1 of zelfs helemaal geen en moet ik op 3G/4G verder
Ik ben al flink op internet aan het zoeken geweest maar ik ben er niet wijzer uit geworden. Ik heb zowel de netwerkinstellingen hersteld als mijn iPhone compleet gereset en ook via iTunes maar nog steeds geen vooruitgang alleen maar Wi-Fi die elke dag slechter wordt. Ook werd er aangeraden om je locatievoorzieningen uit te zetten maar dat heeft niks geholpen, ook de DNS naar 8.8.8.8 zetten heeft ook geen vooruitgang.



Bij Apple zelf ben ik ook langs geweest, die vertelde me dat het niet aan de iPhone zelf kon liggen maar daar twijfel ik voort over. Ze vertelde me ook dat ik ook via hun website mijn iPhone kon laten scannen of er iets kapot was, maar er bleek niks kapot te zijn, dus ik kreeg te horen dat ik moest wachten op IOS 9 daar zou de Wi-Fi voor iedereen verbeterd worden.



Maar zo lang wachten lukt gewoon niet meer, ik ben er echt helemaal klaar mee. Zit zelfs er aan te denken om een nieuwe te kopen want zo werkt dit gewoon helemaal niet meer. Ik ga ook elke maand dik over mijn mb's heen.


Ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen


Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-15, 13:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J073 Bekijk bericht
Daar bedoel ik mee :
  • Wi-Fi valt vaak weg en kan daarna de router niet meer vinden
  • Het internet van de Wi-Fi is echt verschrikkelijk sloom
  • Hij vergeet soms ineens het wachtwoord van de router waardoor opnieuw de Wi-Fi compleet weg valt
  • De Wi-Fi sterkte is flink afgenomen waar hij vroeger 3 streepjes had, heeft hij er nu maar 1 of zelfs helemaal geen en moet ik op 3G/4G verder
Dat wijst allemaal op heel sterke interferentie en/of problemen met de Wi-Fi router. Om een en ander uit te sluiten:

1) Zet de Wi-Fi router op kanaal 1 of 11 (of 13);
2) Probeer de 5 GHz band indien mogelijk;
3) Probeer het eens op een ander Wi-Fi netwerk. Bij vrienden of ergens anders;
  #3  
Oud 23-07-15, 13:46
J073 J073 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard

De problemen liggen niet aan de router want zowel mijn ouders als mijn zusje hebben ook allemaal iPhone maar die hebben geen enkel probleem met de Wi-Fi. Want ook bij vrienden heb ik er echt heel veel last van die problemen die ik al eerder vertelde.
  #4  
Oud 23-07-15, 14:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J073 Bekijk bericht
De problemen liggen niet aan de router...
Altijd handig als je weet waar het NIET kan aan liggen. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met de Wi-Fi iPhone 5 Gerf Wi-Fi 3 15-12-12 15:29
Iphone 4 Wi-Fi problemen Marnix95 Wi-Fi 26 23-08-12 15:56
Wi-Fi problemen Iphone 3G guido401 Wi-Fi 0 22-09-10 10:35
iPhone Wi-Fi en andere problemen DJ-Xtremer Wi-Fi 20 18-08-09 16:13
[Iphone 2G] Wi-Fi problemen Eric Wi-Fi 2 25-02-09 19:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.