//

Server problemen

Server problemen discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture, Ik zit op een schoolcampus in Zuid-Afrika en woon in een huis van de school met 3 andere huisgenoten. Nu komt het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-16, 21:07
koningjordy koningjordy is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 16
Standaard Server problemen

Beste iCulture,

Ik zit op een schoolcampus in Zuid-Afrika en woon in een huis van de school met 3 andere huisgenoten.
Nu komt het probleem voor dat mijn huisgenoten een redelijke goede Wi-Fi verbinding hebben voor ZA begrippen, netflix kijken en het web browsen als Facebook enzv laden hun pagina’s allemaal prima. Zodra ik verbind, mag ik hopen überhaupt de eerste 3 paginas laden. Het balkje van safari wordt voor 1/6 blauw ongeveer en dan houdt het ook wel op… er komt ook vaak de melding, de server reageert niet of kan niet verbinden met de server.
Ik ben dus wel degelijk verbonden met het netwerk en de stats lijken ook prima (zie foto). Heb al meerdere browsers geprobeerd maar dat helpt ook niet, verder lijken op het eerste oog de DNS instellingen enzv ook gelijk met dat van mijn huisgenoten (ook MacBooks).
Wie kan mij helpen?!?!

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Screen Shot 2016-05-08 at 19.43.45.png‎ (188,7 KB, 2x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met instellen SMTP server Glennoss iPhone algemeen 4 01-11-12 22:02
Windows: Itunes 10 geeft activatie server problemen? haagsegoof iTunes 6 09-09-10 22:30
Itunes 10 geeft activatie server problemen? bernard6666 iTunes 1 05-09-10 12:07
Problemen uitgaande server email op Iphone Leenke iPhone algemeen 2 06-07-10 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.