iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi / Internet Aansluiten (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/18165-wi-fi-internet-aansluiten.html)

wiloconyx 04-08-08 16:58

Wi-Fi / Internet Aansluiten
 
Hey mensen.

Ik heb een probleem.
Zover ik weet heb ik echt alles al geprobeerd, maar mijn internet / e-mail wilt maar niet werken. Dat komt volgens mij omdat ik geen verbinding heb met Wi-Fi. En dat is dus ook een probleem want ik krijg er maar geen verbinding mee. Ik heb al wat dingen gelezen over een router ofzo, maar ik woon in een speciale studentenflat en dat internet gaat hier allemaal samen. Weet niet precies hoe ik het het beste moet uitleggen want heb d'r zelf ook niet gigantisch veel verstand van. Maar ik heb iniedergeval geen router. Mijn Wi-Fi vind ook alleen het netwerk van mijn buurman, maar die is natuurlijk beveiligd dus daar kan ik niet op. Heeel af en toe kan ik op internet, maar na 10 minuten valt hij weer weg. E-Mail krijg ik al helemaal niet voor elkaar.
Zou iemand mij aub stap voor stap kunnen uitleggen wat ik moet doen. Want het internet was een van de grootste redenen dat ik hem gekocht heb. Dus ik zou het jammer vinden als ik hem weer moest verkopen want dat ben ik dus wel van plan als m'n internet niet gaat werken .

Alvast Bedankt :)

Dani1 04-08-08 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wiloconyx (Bericht 160200)
Zou iemand mij aub stap voor stap kunnen uitleggen wat ik moet doen. Want het internet was een van de grootste redenen dat ik hem gekocht heb. Dus ik zou het jammer vinden als ik hem weer moest verkopen want dat ben ik dus wel van plan als m'n internet niet gaat werken .

Alvast Bedankt :)

je hebt neem ik aan gewoon een t-mobile abbo? dan kan je toch internetten met je databundel??

en hoe je Wi-Fi en mail in moet stellen is heel makkelijk te zoeken met de zoekfunctie ;)

wiloconyx 04-08-08 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 160362)
je hebt neem ik aan gewoon een t-mobile abbo? dan kan je toch internetten met je databundel??

en hoe je Wi-Fi en mail in moet stellen is heel makkelijk te zoeken met de zoekfunctie ;)


Ik heb gewoon een t-mobile abbo inderdaad .
Maar het internetten lukt gewoon niet. Soms werkt die even 10 minuten en daarna valt die weer weg. Mailen lukt me nooit.

Dani1 04-08-08 19:30

maar zet je 3g wel aan op je iphone? ( het schuifje op blauw zetten) en ook al zou je 3g niet aanhebben, dan moet ie nog op gprs springen, dus je zou sowieso internet moeten hebben,
want je hebt geen Wi-Fi nodig om te kunnen internetten met je iphone, vandaar de databundel.. anders lijkt je iphone op een touch als je alleen maar zou kunnen internetten met Wi-Fi :s

maar kijk eens even bij de zoekfunctie hier en anders ff 0800-7111 bellen
maar stel je hebt je 3g wel aanstaan maar hij doet het niet, werd dit door t-mobile aan mij uitgelegd;

ga naar instellingen
schakel 3g in
zet Wi-Fi uit
schakel de vliegtuigmodus in
schakel de vliegtuigmodus uit
ga naar instellingen en klik op; netwerkinstellingen herstellen

dan start de iphone zich opnieuw op, en zou je verbinding moeten hebben

slodo 04-08-08 19:35

ik heb ook soms geen internet. wat ik dan doe is naar instellingen gaan en dan naar Wi-Fi en daar druk je naast, je Wi-Fi verbinding, op het blauwe pijltje en daar druk je dan op vernieuw lease. of zoals hier boven gezegd word, ga je naar instellingen-algemeen-stel op nieuw in-herstel netwerk instellingen
succes

wiloconyx 04-08-08 19:37

Ik heb gedaan wat hier boven vermeld staat
en nou staat er : Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet

:(

Dani1 04-08-08 19:54

bel gewoon ff naar 0800-7111 gratis nr
dan kijkt t-mobile samen met je waar het aan kan liggen. en wordt het opgelost ;) heb ik vanmiddag ook gedaan..

wiloconyx 04-08-08 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 160411)
bel gewoon ff naar 0800-7111 gratis nr
dan kijkt t-mobile samen met je waar het aan kan liggen. en wordt het opgelost ;) heb ik vanmiddag ook gedaan..


Nou het internet werkt nu ineens wel.
Ik ben benieuwd voor hoelang nou,
Als het weer mix gaat dat bel ik gewoon even.
Iniedergeval hardstikke bedankt :)

leeskreng 07-08-08 23:20

Dankje voor jullie uitleg, ik had er ook wat aan alleen die van mijn vrouw heefd geen internet verbinding die gaat pas per september in , ken ze nu wel gebruik maken van google maps ?? oftewel navigatie met groetjes gerard:)

Dani1 08-08-08 00:33

volgens mij hoort GPS bij de databundel van t-mobile, dus denk dat je vrouw er nog geen gebruik van kan maken.. alleen Wi-Fi

mausie 08-08-08 21:08

ik heb dit probleem ook, dat ik af en toe er af gegooid word en dan vervolgens neit meer op kan komen, soms kan ik er weer opkomen als ik me wachtwoord ip dns e.d weer invoer maar ook niet altijd meestal zegt hij dan kan niet verbinden met 'familie blokzijl' zo heet onze Wi-Fi.
iemand?
heb zo als hier boven staat ook al geprobeerd, werkt ookniet
terwijl hij soms ook 2 weken zonder probleem werkt.

hurm 26-10-11 19:58

Wi-Fi op ipad
 
Als het maar niet lukt te mailen: ik had tijdje geleden ook veel problemen en uiteindelijk bleek mijn modem na 6 jaar toch wel erg verouderd. Tele2 stuurde een nieuw en sindsdien nooit meer problemen gehad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.